کدام ماشین ظرفشویی بهتر است؟

957
خرید ماشین ظرفشویی - بریم خرید

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

شاید در نگاه اول همه ماشین ظرفشویی‌ها مثل هم به نظر برسند. اما برای کسی که قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارد، دانستن مشخصات فنی و توجه به جزئیات آن ضروری است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند، که ماشین ظرفشویی مناسب با بودجه، سبک طراحی و ظرفیت آشپزخانه و مطابق با خواسته‌های خود خریداری کنید.

شما باید وسیله‌ای را برای شستن ظروف خود خریداری کنید که علاوه بر اینکه ظرفیت مناسب با سبک زندگی شما دارد، رنگ و طراحی‌اش با دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه شما سازگار است و سیستم مصرف بهینه انرژی داشته باشد همچنین در جهت برآوردن نیاز شما، قابلیت‌های کاربردی داشته باشد به همین دلیل بهتر است ابتدا با انواع ماشین ظرفشویی آشنا شوید سپس برای خرید آن تصمیم بگیرید.

انواع ماشین ظرفشویی

ظرفشویی‌ها بر اساس فاکتورهای مختلفی به چند دسته تقسیم می‌شوند. بر این اساس رایج‌ترین دسته‌بندی ماشین ظرفشویی عبارتند از:

۱- انواع ماشین ظرفشویی بر اساس شکل ظاهری و ساختار

  • ماشین ظرفشویی قابل‌حمل

اگر مستاجر هستید و مدام از یک خانه و به خانه دیگر نقل مکان می‌کنید، و یا امکانات استقرار ظرفشویی توکار را در آشپزخانه ندارید و نمی‌خواهید در این مورد هزینه‌ای صرف کنید، مدل قابل حمل یا مستقل بهترین گزینه برای شما است. این نوع محصول به علت مزیت‌های بیشمارش، طرفداران زیادی دارد.

در واقع این محصول متدوال‌ترین نوع ظرفشویی بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود. بنابراین پیدا کردن مدلی از آن که با طراحی و دکوراسیون آشپزخانه شما هماهنگ باشد، کار چندان سختی نیست.

به علاوه، برخلاف مدل توکار که درون کابینت کارگذاشته می‌شود و جابه‌جا کردن آن به سختی ممکن است، این مدل قابل‌حمل همراه با شما به خانه جدیدتان می‌آید. همچنین در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه، به راحتی به تعمیرگاه منتقل داده‌ می‌شود. پس یکی از مزیت‌های دیگر این محصول، فرآیند راحت و بی‌دردسر تعمیر و نگهداری است. این نوع محصول خود به دو دسته کوچکتر تقسیم‌ می‌شود:

مشخصات خرید ماشین ظرفشویی - بریم خرید

 

  • ماشین ظرفشویی ایستاده

ظرفشویی ایستاده همانطور که از اسمش پیداست به طور مستقل بر روی زمین قرار می‌گیرد. این محصول ساختاری کشیده و مرتفع دارد. همین موضوع باعث شده که در دسته ظرفشویی‌های با ظرفیت بالا قرار بگیرد. تعبیه چنین محصولی در آشپزخانه شما نیاز به یک فضای کافی و استاندارد دارد.

  • ماشین ظرفشویی رومیزی

اگر فضای آشپزخانه شما خیلی کوچک بوده ولی با این وجود نمی‌توانید به شستن ظروف با دست فکر کنید، این مدل دقیقاً همان چیزی است که شما می‌خواهید. شما می‌توانید این محصول را بر روی کابینت یا کانتر آشپزخانه قرار داده و به راحتی آن را جا‌به‌جا کنید.

این محصول همچنین برای کسی که نمی‌خواهد هزینه زیادی صرف خرید ظرفشویی ایستاده کرده و یا ریخت‌و‌پاش آشپزخانه‌اش در آن حدی نیست که به یک دستگاه خیلی بزرگ برای شستن ظرف‌ها نیاز داشته‌باشد نیز، مناسب است.

 

  • ماشین ظرفشویی توکار

ظرفشویی توکار که خود به دو مدل دیگر تقسیم‌بندی می‌شود، به گونه‌ای طراحی شده که نمی‌تواند به طور مستقل مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع ظرفشویی، درون کابینت کار گذاشته‌شده و از آن پس امکان جابه‌جایی و انتقال آن وجود ندارد.

  • ماشین ظرفشویی توکار یکپارچه

نوع یکپارچه این محصول به طور کامل درون کابینت قرار گرفته و شما به جزء درب کابینت نشانه‌ای از آن در آشپزخانه خود نمی‌بینید. یعنی از پنل کنترل گرفته تا درب در این محصول کاملاً پنهان است. بنابراین شما نمی‌توانید مدت زمان باقیمانده از برنامه شست‌وشو یا دیگر اطلاعات را با یک نگاه به دست آورید.

البته بعضی مدل‌های توکار یکپارچه دارای یک چراغ کوچک هستند، که بیرون از کابینت کار گذاشته شده و شروع و پایان برنامه شست‌وشو را به شما اعلام می‌کنند. این محصول هم مدل کشویی دارد و هم ایستاده. محصول کشویی آن از جدیدترین مدل‌های طراحی لوازم خانگی بوده و با هدف سهولت در کارایی ساخته شده‌است. معمولاً دو سطح یا کشور در این محصول وجود دارد.

مزیت بزرگ محصول توکار یکپارچه این است که، سبک و یکدست بودن کابینت‌ و دیگر اکسسوری آشپزخانه شما را از بین نمی‌برد. همچنین از آنجاییکه این محصول توسط کابینت احاطه شده‌، آلودگی صوتی ناچیزی ایجاد می‌کند. به علاوه با وجود این محصول نیازی نیست که نگران اشغال شدن پریز آشپزخانه توسط کابل برق باشید، چرا که سیستم برق‌کشی این دستگاه‌ها نیز به صورت توکار در کابینت تعبیه شده‌است.

اما این محصول معایبی نیز دارد که از آن میان می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد. همچنین امکان کنترل برنامه شست‌وشو از راه دور در این محصول وجود ندارد و شما برای اطلاع از مرحله شست‌وش هر بار باید درب کابینت مورد نظر را باز و بسته کنید.

  • ماشین ظرفشویی توکار نیمه‌یکپارچه

اگر چه این محصول در کابینت کار گذاشته می‌شود، اما برد کنترل آن و در مواردی درب بیرونی آن قابل مشاهده است. در این مدل شما می‌توانید اطلاعات شست‌وشو را با یک نگاه بررسی کنید. توکار بودن این محصول درون کابینت بهترین ویژگی برای کسانی است که می‌خواهند نهایت یکپارچگی را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ خود ایجاد کنند. البته از آنجاییکه طراحی، ساخت و خرید این محصول زیاد متداول نیست، در نتیجه پیدا کردن مدل هماهنگ با سلیقه و طراحی مورد نظر شما می‌تواند با چالش همراه باشد.

قیمت خرید ماشین ظرفشویی - بریم خرید

۲- انواع ظرفشویی بر اساس ظرفیت

  • ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره

این محصول معمولاً گنجایش ۱۲۰ آیتم مختلف از قبیل بشقاب، فنجان،کاسه، قاشق و چنگال، دیس و لیوان را دارد. در بعضی محصولات، ۱۵ فضا یا سبد گوناگون برای قرارگیری ظروف در نظر گرفته شده و ظرفیت آنها به ۱۵۰ قطعه ظرف نیز می‌رسد.

  • ماشین ظرفشویی۱۲ نفره

اگر آشپزخانه‌تان فضای کافی برای قرار دادن ظرفشویی ۱۴ نفره را ندارد و با این حال ریخت و پاشتان زیاد است، مدل ۱۲ نفره این دستگاه‌ها برای شما بسیار مناسب است. این محصول برای کسانی که عادت ندارند همه ظروف را با دست بشویند نیز مناسب است.

  • ماشین ظرفشویی ۸ نفره

این محصول که معمولاً به صورت رومیزی طراحی شده و روی کابینت قرار داده می‌شود، در هر آشپزخانه‌ای با هر میزان وسعت به کار می‌آید. اگر نمی خواهید مدام خم شده تا ظروف را از ماشین ظرفشویی انتقال دهید، این گزینه مناسب شما است.

  • ماشین ظرفشویی ۶ نفره

کمترین ظرفیت شست‌وشوی همزمان ظروف متعلق به این محصول است. این محصول تقریباً شصت آیتم را با هر بار راه‌اندازی، می‌شوید.

۳- انواع ماشین ظرفشویی بر اساس پنل کنترل

  • پنل کنترل بیرونی

کسانی که می‌خواهند برنامه شست‌وشوی ظروف را از نزدیک کنترل کنند، از این محصول استقبال زیادی می‌کنند. این محصول نحوه کارکرد بسیار ساده‌ای داشته و به همین دلیل محبوبیت چشمگیری در میان قشرهای مختلف مردم به دست آورده‌است.

  • پنل کنترل پنهان

اگر ظاهر آشپزخانه‌تان بیش از حد برایتان مهم است، احتمالاً این محصول باب سلیقه شماست. در این محصول پنل کنترل کاملاً پنهان بوده و در نتیجه درست مانند یکی از کابینت‌هایتان به نظر می‌رسد. تنها زمانی که درب آن را باز کنید، می‌توانید پنل کنترل را از نزدیک مشاهده کنید.

البته سیستم برق و تجهیزات ایمنی این دستگاه آنقدر پیشرفته است، که نباید کوچکترین نگرانی در مورد باز و بسته کردن درب بیرونی در زمان کارکرد داشته‌باشید.

۴- انواع ماشین ظرفشویی بر اساس جنس بدنه

  • استیل ضد زنگ

استیل ضدزنگ رایج‌ترین متریال برای ساخت بخش‌های داخلی و خارجی ماشین ظرفشویی است. وسیله‌ای که با این متریال ساخته می‌شود، دوام و ماندگاری قابل‌توجهی داشته و همیشه نو به نظر می‌رسند. علاوه بر این استیل ضدزنگ جرم و میکروب به خود نمی‌گیرد و به راحتی تمیز می‌شود. بنابراین سلامت ظروف و به تبع آن خانواده شما با این محصول تضمین می‌شود.

ظاهر لوکس و جذاب ظرفشویی که از استیل ساخته شده، با سبک‌های دکوراسیون داخلی متفاوت‌ هماهنگی دارد. به‌علاوه این محصول  به راحتی با یخچال، اجاق گاز و مایکروویو شما ست می‌شود. این محصول همچنین در بحث مصرف بهینه انرژی، جزء برترین‌ها به حساب می‌آید. تنها چیزی که لازم در استفاده از این محصول رعایت کنید، اصول تعمیر و نگهداری آن است.

  • پلاستیک فشرده

خیلی از انواع ظرفشویی دارای بخش‌های داخلی پلاستیکی هستند. این مدل آلودگی صوتی بیشتری نسبت مدل استیل ضدزنگ ایجاد می‌کند. در برنامه شست‌وشوی این محصول آب خیلی داغ به کار برده نمی‌شود، چرا که ممکن است بخش‌های داخلی آن آسیب ببیند.

بنابراین چنانچه به لزوم ضدعفونی شدن ظروفتان با آب خیلی داغ باور دارید، این مدل گزینه مناسبی برای شما نیست. البته مزیت این دستگاه نگهداری و روش تمیز کردن بسیار آسان و بی دردسر آن است.

۵- انواع ماشین ظرفشویی بر اساس قابلیت‌ها و تجهیزات

از اولین نسل ماشین‌ ظرفشویی تا جدیدترین مدل‌هایی که طراحی و روانه بازار شده‌اند، سیر صعودی قابل توجهی دیده می‌شود. نه تنها این محصول بلکه همه لوازم خانگی در جهت رفاه و رفع نیاز و خواسته‌ مشتری و  همچنین کیفیت بخشیدن به خدمات خود، روز به روز مجهزتر می‌شوند. بر این اساس شناخت قابلیت‌ها و امکانات محصولات مختلف نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای خرید ماشین ظرفشویی مناسب دارد. پرکاربردترین قابلیت‌های این محصول عبارتند از:

  • تعداد و کیفیت برنامه شست‌وشو

در طراحی سیستم شست‌وشوی انواع ماشین ظرفشویی، برنامه‌های مختلفی گنجانده شده‌است. هر چه تعداد و کیفیت این برنامه‌ها بیشتر باشد، محصول مورد نظر توان و کارکرد بهتری در شستن انواع ظروف با سطح چربی و کثیفی متفاوت دارد.

  • سیستم کاهش آلودگی صوتی

داشتن یک ماشین ظرفشویی کم سر و صدا، مزیت بزرگی در امور خانه‌داری محسوب می‌شود. به خصوص اگر خانه شما کوچک باشد و آشپزخانه و اتاق خوابتان فاصله چندانی با هم نداشته‌باشند. وقتی شما نوعی از این محصول را خریداری می‌کنید که مجهز به سیستم کاهش آلودگی صوتی است، دیگر نباید نگران بلند بودن صدای برنامه‌های شست‌و شو در آن باشید.

این قابلیت که در بعضی محصولات تعبیه شده‌است، به شما اجازه می‌دهد که در هر زمانی از شبانه‌روز بدون اینکه حتی ذره‌ای از آرامش ساکنین خانه را سلب کرده‌باشید، ظرف‌هایتان را بشویید.

  • قابلیت سفارشی سازی

تصور کنید که مشغول ساختن آشپزخانه رویایی‌تان هستید. آشپزخانه‌ای که طراحی خاصی داشته و همه آیتم‌هایش مطابق میل شما کنار هم چیده‌ شده‌است. در اینگونه مواقع وقتی که به وجود یک ماشین ظرفشویی با پنلی پر از کلید و چراغ و درب استیل فکر می‌کنید، رسیدن به تمام برنامه‌ای که برای آشپزخانه رویایی‌تان دارید، غیرممکن به نظر می‌رسد.

حالا فکر کنید امکان این باشد که درب ماشین ظرفشویی مطابق میل شما طراحی شود. در این صورت چالش پیش رویتان برطرف شده و شما به آرزویتان می‌رسید. این قابلیت که در بعضی کمپانی‌های طراحی و تولید ماشین ظرفشویی وجود دارد، مزیت بزرگی برای افراد ایده‌آل گرا محسوب می‌شود.

  • تأخیر در شروع به کار

این سیستم به شما کمک می‌کند که وقتی حتی خودتان در خانه حضور ندارید، امور نظافت و خانه‌داری شما انجام بگیرد. به علاوه شما می‌توانید از این سیستم به منظور شستن ظروف در ساعات بعد از نیمه شب و صرفه‌جویی در انرژی و هزینه بهره ببرید.

  • سنسور شست‌وشو

این قابلیت به دستگاه امکان می‌دهد که میزان چربی و آلودگی را در ظروف شما ارزیابی کرده و برنامه‌ای متناسب با آن در نظر بگیرد. همچنین امکان تنظیم دمای آب در محصولات مجهز به این سیستم وجود دارد.

  • سیستم محو اثر انگشت و لکه

هیچ چیز به اندازه این موضوع اعصاب خورد کن نیست که هزینه زیادی صرف خرید ماشین ظرفشویی کنید و با این وجود اثر انگشت و لکه‌های دیگر بر روی ظروف شسته‌شده باقی بماند. سیستم محو اثرانگشت و لکه باعث می‌شود که ظروف شیشه‌ای و لیوان‌ها درخشان‌تر از همیشه به نظر برسند.

  • سیستم وای‌فای

این سیستم به درد کسانی می‌خورد که بیشتر ساعات طول روز خود را در بیرون از خانه می‌گذرانند و به وسیله آن می‌توانند کنترل برنامه شست‌وشوی ظروف را در دست بگیرند. شما بوسیله این سیستم و از طریق گوشی موبایل هوشمند خود می‌توانید، مراحل کار ظرفشویی را کنترل و طبق خواسته خود تنظیم کنید.

  • جایگاه مخصوص قاشق و چنگال

این قابیلت به شما اجازه می‌دهد بدون اینکه لازم باشد نگران تمیز نشدن قاشق و چنگال و یا گم شدن آنان در لا به لای ظروف دیگر باشید، اقدام به شستن آنان کنید.

بخار پیش شست‌وشو؛ خرید ماشین ظرفشویی با این قابلیت باعث می‌شود که هیچ لکه و ماده غذایی بر روی ظروف باقی نماند. در این سیستم ظروف به وسیله بخار آب داغ از هر گونه ماده غذایی سخت که به آنها چسبیده پاک می‌شوند و سپس برنامه شست‌وشو طبق روال شروع می‌شود.

  • سبد ظروف انعطاف‌پذیر

اگر شما عادت به برگزاری مهمانی‌های بزرگ دارید و غذاها را نیز خودتان درست می‌کنید، لزوم وجود این قابلیت در ماشین ظرفشوییتان مشخص است. در واقع سبدهای انعطاف‌پذیر به شما کمک می‌کند که انواع ظروف را با شکل و سایز متفاوت به راحتی در این دستگاه قرار داده و بشویید. با امکان قرار دادن تابه و قابلمه در این و دستگاه شست‌وشوی دقیق و تمیز آنها، دیگر نیاز نیست هر بار بخشی از ظروف را با دست بشویید.

  • قابلیت باز شدن خودکار درب

وقتی برنامه شست‌وشوی ماشین ظرفشویی تمام می‌شود، شما باید به سرعت درب آن را باز کنید تا بخار خارج شده و ظروف در معرض جریان هوا به خوبی خشک شوند. اما تصور کنید که شما در زمان پایان یافتن برنامه شست‌وشو در منزل نباشید، یا به هر دلیلی نتوانید درب دستگاه را باز کنید. در این صورت ظروف مدت زمان زیادی تحت مجاورت بخار قرار گرفته و ممکن است بو گرفته و یا حتی در درازمدت آسیب ببیند. این سیستم برای جلوگیری از چنین رویدادی طراحی شده‌است.

  • شست‌وشوی سنگین

این قابلیت باعث می‌شود که در زمان قرار دادن ظروف در دستگاه وقت زیادی را صرف پاک کردن تمام باقیمانده غذا از روی ظروف نکنید. البته اشغال‌گیر این محصول باید هر ماه توسط شما تمیز شود.

  • چرخه بهینه

استفاده مداوم از ماشین ظرفشویی، هر ماه هزینه هنگفت قبض برق را برای شما به دنبال دارد. سیستم چرخه بهینه به شما این اجازه را می‌دهد که از برنامه‌های شست‌وشویی با آب ملایم‌تر استفاده کنید. این برنامه‌ها انرژی کمتری از دستگاه گرفته و در نتیجه موجب صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شوند.

بیشتر بخوانید : معرفی پنج ماشین ظرفشویی برتر سال ۲۰۲۱

  • پنجره کنترل

اگر دوست دارید مراحل شست‌وشوی ظروف خود را در ماشین ظرفشویی مدام چک کنید، این مدل به کارتان می‌آید.

  • سبد مخصوص ابزار آشپزخانه

وجود سبد مخصوص ابزار آشپزخانه به درد کسانی می‌خورد که مدام آشپزی کرده و کیک می‌پزند. این افراد به ابزار دسته‌دار و بلند زیادی برای انجام امور پخت و پز نیاز دارند. در نتیجه در آخر هر روز سینک ظرفشویی پر از ابزار دسته‌بلندی می‌شود که باید شسته شوند.

سبدهای بلند مخصوص ابزار آشپزی، آیتم‌های زیادی را جا می‌گیرند. آنها معمولاً به سقف دستگاه وصل شده و به این ترتیب فضای زیادی از ماشین را اشغال نمی‌کنند.

  • پد لمسی

پد لمسی ماشین ظرفشویی به درد کسانی می خورد که از صدای دستگیره‌ها و دکمه‌ها در لوازم خانگی متنفرند. مدل‌هایی از این محصول که دارای پد لمسی هستند، بی سر و صدا بوده، کارایی آسانی داشته و همچنین خیلی راحت تمیز می‌شوند.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی - بریم خرید

 

خرید ماشین ظرفشویی با کدام رنگ بهتر است؟

انتخاب رنگ لوازم خانگی جدای از اینکه باید مطابق با سلیقه شما و سبک و رنگ دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه‌تان باشد، گاهی تأثیر چشمگیری نیز بر امور خانه‌داری شما می‌گذارد. بر همین اساس ما رایج‌ترین رنگ‌آمیزی را در این محصول به صورت جزئی بررسی کرده‌ایم:

✔  مشکی کلاسیک و خاص؛

به کارگیری ماشین ظرفشویی مشکی در بیشتر آشپزخانه‌ها عالی جواب می‌دهد. اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید آشپزخانه‌تان همواره تمیز به نظر برسد، این بهترین گزینه برای شما است. چرا که رنگ مشکی این وسیله خانگی کثیفی و لکه را به هیچ عنوان نشان نمی‌دهد. اگر یک یا چند آیتم دیگر در آشپزخانه‌تان مشکی باشد، زیبایی و جلوه رنگ مشکی این محصول دوچندان می‌شود.

✔  سفید پر از انرژی مثبت؛

رنگ سفید این محصول به خصوص اگر با کابینت‌ها یا وسایلی مثل یخچال و اجاق گاز ست شود، انرژی مثبت چشمگیری را در فضا ایجاد می‌کند. وسایل خانگی سفید رنگ با یک دستمال ساده نمدار چنان درخشندگی پیدا می‌کنند، که انگار همین چند لحظه پیش از کارخانه بیرون آمده‌اند. به علاوه تکمیل دکوراسیون داخلی آشپزخانه با لوازم برقی سفید این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از چند آیتم رنگی، جلوه بی‌نظیری به خانه خود بدهید. چرا که رنگ سفید با هر رنگ دیگری سازگار است.

✔   نقره‌ای جذاب و لوکس؛

استیل ضد زنگ با رنگ نقره‌ای که با اصطلاح سیلور شناخته می‌شود، محبوبیت و کاربرد گسترده‌ای در میان طراحان، سازنده‌گان و مشتریان لوازم خانگی دارد. وسایل خانگی سیلور بسیار جذاب بوده و به راحتی با وسایل دیگر ست می‌شود. این رنگ محصول هیچوقت برای شما خسته‌کننده و تکراری نمی‌شوند. سیلور ظاهری زیبایی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما می‌دهد، آسان تمیز می‌شوند، و با گذر زمان دمده نمی‌شود.

بهترین مارک ماشین ظرفشویی کدام است

طبق تحقیقاتی که انجام دادم، چند مدل از ماشین های ظرفشویی، فروش بیشتری نسبت به سایر برندها داشتند به همین دلیل تصمیم گرفتم این برندها را به شما معرفی کنم تا با آگاهی بیشتری برای خرید ماشین ظرفشویی اقدام کنید.

  1. ماشین ظرفشویی بوش
    برند بوش یکی از برندهای معروف است که در زمینه لوازم خانگی محصولات زیادی تولید کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد. یکی از محصولات پرفروش این برند ماشین ظرفشویی بوش است. ظرفشویی های بوش به صورت ایستاده و رومیزی به فروش می رسند، موتور بسیار قوی دارند، در ظرفیت های مختلف تولید می شوند، طراحی بسیار زیبایی دارند و در کل طول عمر بالایی دارند. در یک مقاله هم به صورت کامل درباره بهترین مدل های پرفروش ماشین ظرفشویی بوش صحبت کردم تا با پرفروش ترین مدل های آن آشنا شوید.
  2. ماشین ظرفشویی دوو
    دوو یکی از برندهای ایرانی است که قطعاتی کره ای دارد و مونتاژ محصولات آن در ایران انجام می شود. این برند هم محصولات زیادی تولید می کند و یکی از محصولات پرفروش آن، ماشین ظرفشویی دوو است. ظرفشویی های دوو با برنامه ها و نظیمات مختلف و با طرحی ساده و زیبا تولید می شوند و کیفیتی مطلوب دارند. اگر به دنبال یک ظرفشویی ایرانی باکیفیت هستید دوو، الجی و سامسونگ می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.
  3. ماشین ظرفشویی الجی
    الجی هم یکی از برندهای برتر در زمینه لوازم خانگی است. ماشین ظرفشویی الجی یکی از محصولات پرفروش این برند است که قطعاتی کره ای دارد و در ایران مونتاژ می شود. ظرفشویی های الجی با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می رسند.
  4. ماشین ظرفشویی سامسونگ
    ماشین ظرفشویی سامسونگ، از دیگر برندهای معروف است که به صورت رومیزی و ایستاده یا مبله ماشین ظرفشویی های متنوعی تولید می کند. این برند کیفیت مطلوبی دارد و قیمت آن نیز مناسب است.
  5. ماشین ظرفشویی مجیک
    برند مجیک هم یکی از برندهای پرفروش است که کیفیتی بالا و طراحی زیبایی دارد. ماشین ظرفشویی مجیک با قطعاتی باکیفیت و طراحی زیبا به فروش می رسد.
  6. ماشین ظرفشویی کندی
    ماشین ظرفشویی کندی به صورت رومیزی و ایستاده تولید می شود و بسیار زیباست. این محصول کیفیت بالایی دارد و قطعاتی باکیفیت با بالاترین طول عمر دارد.

ما در مقاله هایی مجزا درباره این برندها، نوع محصولات و خدمات و همچنین پرفروش ترین محصولات هر برند را معرفی کردیم. در صورت تمایل می توانید این مقاله ها را نیز بخوانید.

بهترین روش خرید ماشین ظرفشویی

حالا که جزئیات کاملی از انواع ماشین ظرفشویی و فاکتورهایی که باید در هنگام خرید این محصول مدنظر داشته‌باشید، به دست آوردید، بهتر است سری به بازار بزنید. اطلاع پیدا کنید که چه محصولاتی در بازار موجودند، رنج قیمت این محصولات در چه حدودی است و مهم‌تر از همه قابلیت‌های مورد نظر شما در کدام محصول تعبیه شده‌است.

خوشبختانه با وجود شبکه جهانی اینترنت نیازی نیست برای کسب این اطلاعات واقعاً به بازار بروید، چرا که امروز در هر گوشی هوشمند یک بازار وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مختلف سر زده و محصولاتشان را بررسی کنید. البته این کار نیز به اندازه خود وقت‌گیر است و ممکن است نتیجه دلخواه شما را به دنبال نداشته‌باشد.

خبر خوب اینکه وبسایت «بریم‌ خرید» کار شما را آسان کرده و با تهیه و ارائه فهرست کاملی از انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی به همراه اطلاعات جامعی در مورد مشخصات و قابلیت‌های ظاهری و فنی آنها، در تصمیم‌گیری به کمکتان می‌آید. شما در وبسایت «بریم‌خرید» می‌توانید با مقایسه قیمت و قابلیت‌های لوازم خانگی مختلف که در فروشگاه‌های آنلاین عرضه می‌شوند، محصولی مطابق با بودجه و خواسته‌های خود خریداری کنید.