معرفی پنج جارو شارژی برتر سال ۲۰۲۱

1070
بهترین جاروشارژری

سبک زندگی انسان امروز، جاروبرقی‌های سنگین و حجیم قدیمی را نمی‌طلبد. در واقع جاروبرقی‌های سبک، جمع و جور، خوش‌دست و بی‌سیم با زندگی امروز سازگارتر است. این جاروبرقی‌ها از نوعی باتری لیتیومی برای تأمین انرژی استفاده کرده و از اتصال به پریز برق بی‌نیازند.

بر خلاف تفاوتی که در ظاهر و کاربری این نوع محصولات وجود دارد، جاروبرقی شارژی انواع سطوح را نظالت کرده و بوسیله ابزاری که همراه با آن عرضه می‌شود، به همه گوشه و کنار خانه دسترسی پیدا می‌کند.

دایسون

دایسون اولین کمپانی عرضه‌کننده این محصول بود، که اکنون انواع مدل‌های مختلفی از آن را وارد بازار کرده‌است. البته این محصول به چنان کارایی و محبوبیتی در بین مردم دست پیدا کرد، که کمپانی‌های زیادی به طراحی و تولید مدل‌های متنوع آن اقدام کردند. حتی خیلی از شرکت‌ها محصولاتی درست مشابه با جاروشارژی‌های برند دایسون را عرضه کرده‌اند.

این محصولات نسبت به شکل اولیه خود تغییرات زیادی کرده و اکنون مجهز به قابلیت‌های چشمگیری هستند. در واقع جاروشارژی‌های جدید، نه تنها چیزی از جاروبرقی‌های ایستاده و کیسه‌دار کم ندارند، بلکه ممکن است در مواقعی خیلی بیشتر به کار بیایند.

نوع محصولات در بازار جاروبرقی بدون سیم یا شارژی آنقدر زیاد است که انتخاب بهترین گزینه کار دشواری به نظر می‌رسد. بررسی قابلیت‌ها و مشخصات فنی محصولات مختلف شما را با کوه عظیمی از اطلاعات مواجه می‌کند. در این شرایط حتی نمی‌دانید کدام قابلیت یک محصول خاص را باید در اولویت قرار داده و از کدام ویژگی محصول دیگر چشم‌پوشی کنید.

بر همین اساس ما در این مقاله جدیدترین مدل‌های جاروشارژی که برندهای شناخته‌شده‌ای چون دایسون و شارک تولید کرده‌اند را، بررسی کرده‌ایم.

بررسی‌های ما شامل تست دقیق باتری، کارآمدی در سطوح سخت و نرم با بافت‌های مختلف و میزان دسترسی به فضاهای دور از دسترس است.

این آزمایش بیش از ۱۵۰ ساعت طول کشیده‌است. همچنین مقدار زیادی شن و برنج و صدها مشت موی حیوانات خانگی در این مطالعه مصرف شده‌است.

بیشتر بخوانید : خرید بهترین مدل های جاروبرقی ایرانی و خارجی در سال ۱۴۰۰

پس از تمام این بررسی‌ها، ما تشخیص دادیم که محصولات زیر بهترین جاروشارژی سال ۲۰۲۱ هستند:

بهترین جاروشارژی‌های سال ۲۰۲۱

بهترین جاروشارژی

۱- جاروشارژی دایسون مدل Dyson V11 Torque Drive

این محصول جدیدترین جاروشارژی برند دایسون بوده، که قیمت بالایی برای آن تعیین شده است. در بررسی قدرت عملکرد محصولاتی که ما مورد بررسی قرار دادیم، این محصول پرچمدار هم‌نوعان خود محسوب می‌شود. این موضوع قیمت بالایی که برای آن تعیین شده را تا حدودی توجیه می‌کند.

این محصول ۹۹.۶ درصد شن و ۱۰۰ درصد برنجی که بر کفپوش فضای مورد آزمایش ریخته شده‌بود را جمع کرد. در واقع نسل جدید جاروشارژی‌های دایسون به معنای واقعی کلمه انواع کف‌پوش ها را از هر گونه گرد و خاک و آلودگی پاک می‌کند.

کسانی که صاحب حیوان خانگی هستند، از قدرت این محصول در از بین بردن موها قدردانی خواهند کرد. در خلال آزمایشات که بر روی انواع مختلف جاروشارژی انجام گرفت، این محصول مو و گرد و غبار را از تار و پود قالیچه‌هایی که پرزهای کوتاه دارند، کاملاً از بین برده‌است. همچنین جمع کردن موی حیوانات خانگی از کفپوش چوب و دیگر سطوح سخت سخت خیلی خوب پیش رفته‌است.

دایسون همچنین ابزار متعددی در بسته‌بندی خود به همراه دارد. در میان آنها یک برس باریک برای تمیز کردن فضاهای تنگ، یک ابزار ویژه برای نظافت لوازم خانگی، یک برس نرم برای جمع‌آوری گرد و غبار و برس دیگری برای تمیز کردن فرش و موکت وجود دارد. همه این ابزار در کنار هم باعث می‌شود که بهترین جارروشارژی انتخابی ماهمه نیازهای شما را برطرف کند.

بهترین جاروشارژی

۲- جاروبرقی مدل Rocket Pet Pro Cordless شارک، بهترین جاروشارژی میان‌رده

دومین رتبه را در  میان محصولاتی که ما مورد بررسی قرار دادیم، جارو شارژی بی‌سیم Shark Rocket Pet Pro است. این محصول که از جاروشارژی دایسون V11 ارزان‌تر است، در نظافت انواع سطوح تقریباً به همان خوبی عمل می‌کند. این محصول بدون کیسه و بدون سیم، قدرت قابل‌قبولی در جمع‌آوری گردو غبار و شن از خود نشان داده‌است.

تنها موردی که این محصول نتوانست به پای بهترین جاروشارژی لیست ما برسد، جمع کردن شن از بافت فرش بود. در این مورد جاروشارژی شارک نزدیک به هفتاد و شش درصد موفقیت کسب کرد.

این محصول همچنین در زدودن موی حیوانات عالی عمل کرد و تقریباً هیچ چیزی از دایسون کم نداشت. نسل بی‌سیم جاروشارژی برند شارک تقریباً هیچ موی حیوانی را بر روی سطوح سخت و نرم باقی نمی‌گذارد.

اما یک ویژگی منحصر به فرد که در این محصول تعبیه شده‌است، وجود چراغ ال ای دی بر روی نازل است. به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، گوشه و کنار خانه خود را با دقت و کارآمدی بی‌نظیری تمیز کنید. البته وجود برس‌های متفاوت و ابزار کاربردی که در این محصول تعبیه شده‌است، به خودی خود کارایی محصول را افزایش می‌دهد.

بهترین جاروشارژی

۳-بهترین جاروشارژی سال ۲۰۰۱ به لحاظ قیمت

این محصول با نام تجاری Moosoo M x6 مزایای زیادی دارد، که مقرون به صرفه بودن یکی از مهم‌ترین آنها است. این محصول در آزمایشی که انجام دادیم، ۹۹ درصد شن موجود در کفپوش چوب و پارکت را جمع کرده‌است. البته وقتی همین محصول را برای نظافت شن از روی فرش با تراکم کم به کار گرفتیم، میزان کارایی آن به ۴۱.۳ درصد رسید.

این محصول همچنین در جمع کردن موی حیوانات خانگی، عملکرد نسبتاً ضعیفی داشته و نتوانسته انتظارات ما را برآورده کند. در واقع اگر معیار ما برای بهترین جاروشارژی عملکرد باشد، این محصول رتبه چهارم را به دست آورده‌است. اما از آنجاییکه ما قیمت را نیز در ارزیابی‌های خود لحاظ کرده‌ایم، Moosoo M x6 را در جایگاه سوم قرار داده‌ایم.

خرید جاروشارژی

۴- یک دایسون دیگر با نام تجاری Dyson V8 Absolute

اگر دوست دارید از برند معتبر دایسون استفاده کنید، اما بودجه پرداخت قیمت نجومی جاروشارژی V11 را ندارید، این محصول بهترین انتخاب برای شماست. با اینکه زمان زیادی از عمر این محصول نمی‌گذرد، اما عملکرد قدرتمند آن در نظافت V8 Absolute را به عنوان یک قهرمان در میان مصرف‌کننده‌گان به شهرت رسانده‌است. این محصول به لحاظ عملکرد در رتبه سوم لیست ما قرار گرفته و تقریباً چیزی از دایسون وی یازده و شارک کم ندارد.

در نظافت سطوح سخت، عملکرد این نسل از جاروشارژی‌های دایسون ۹۸ درصد بوده و این کارایی در فرش‌های کم تراکم به ۶۸.۳ درصد نزول پیدا کرده‌است. این محصول همچنین در نظافت موی حیوانات خانگی از روی فرش و قالیچه کم تراکم و متوسط عملکرد قابل قبولی داشته و از این لحاظ خیلی بهتر از محصول قبلی است. ابزار و تجهیزاتی که در بسته‌بندی این مدل از جاروشارژی‌های برند دایسون وجود دارد، کارآمدی ان را تکمیل کرده و لذت خانه‌داری با دایسون‌ها را به شما می‌چشاند.

خرید جاروشارژی

۵- جاروشارژی برند میله مدل Triflex HX1 Cat&Dog

این محصول به حدی قدرتمند است که نیاز شما را به هر ابزار گردگیری دیگری برطرف می‌کند. این محصول همچنین قابلیت آن را دارد که از یک جاروبرقی ایستاده به نوع دستی تبدیل شود. قابلیت این مدل جاروشارژی در جمع کردن موی حیوانات خانگی از روی سطوح نرم و سخت، آن را به یک ابزار محبوب برای کسانی که صاحب حیوانات خانگی هستند تبدیل کرده‌است. البته مدل ارزان قیمت‌تری از این محصول نیز وجود دارد، که عملکرد متوسطی در نظافت موی حیوانات خانگی از خود نشان داده‌است.

خرید جاروشارژی

ما در این مقاله بهترین جاروشارژی سال ۲۰۲۱ که در بازار موجود است را به شما معرفی کردیم. معیارهای ما برای این انتخاب عملکرد باتری، میزان قدرت موتور در جمع کردن گرد و غبار و دانه‌های شن از سطوح سخت مثل پارکت و سرامیک و همچنین سطوح نرم مثل فرش و قالیچه بوده‌است. همچنین وجود تجهیزات اضافی که دسترسی این نوع محصول به فضاهای مرتفع و دور از دسترس را فراهم کرده و کارآمدی آن را بهبود می‌بخشد از جملع فاکتورهای ما در انتخاب بهترین جارشارژی بوده‌است.

اما شما برای خرید جاروشارژی مناسب، نمی‌توانید تنها به فهرست محدود ما متکی باشید. چرا که ممکن است قابلیتی از جاروشارژی مدنظر شما باشد، که ما مدنظر نگرفته‌ایم. و یا حتی ممکن است ویژگی‌هایی که ما مورد بررسی قرار دادیم، در سبک زندگی شما تغییری ایجاد نکنند. بنابراین بهترین جاروشارژی برای شخص شما گزینه‌ای است، که سازگار با سبک زندگی و خواسته‌های شما باشد.

ما در وبسایت «بریم‌ خرید» اطلاعات دقیقی از انواع جاروشارژی را به شما معرفی می‌کنیم. شما با مراجعه به این وبسایت می‌توانید به فهرست جامعی از مدل‌های مختلف جاروشارژی دسترسی پیدا کرده و مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت روز آنها را با هم مقایسه کنید.

یک فایده دیگر که مراجعه به وبسایت «بریم‌ خرید» برای شما دارد، امکان مقایسه قیمت محصول مورد نظر شما در فروشگاه‌های آنلاین مختلف است. به این ترتیب امکان خرید جاروشارژی منتخب شما به منصفانه‌ترین قیمت کار آسانی به نظر می‌رسد.