اشتباهات آرایشی که خانم ها از آن غافلند

473
اشتباهات آرایشی

توجه به اشتباهات آرایشی و عدم تکرار آن‌ها می‌تواند آرایشی زیبا و اصولی را به چهره شما هدیه دهد. در حال حاضر بیشتر خانم‌ها بدون توجه به این اشتباهات از آرایش نهایی صورت خود رضایت چندانی ندارند؛ درحالی‌که آرایش اصولی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما با شناخت این اشتباهات می‌توانید با اصول آرایش صحیح آشنا شده و شرایطی بهتر را تجربه کنید. این اشتباهات مربوط به آرایش پوست، چشم‌ها و لب‌ها می‌شوند و در نهایت فرمی بد به چهره شما می‌دهند. در ادامه این نوشتار به بررسی هرچه بیشتر اشتباهات رایج آرایشی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اشتباهات آرایشی

اهمیت صحیح آرایش ‌کردن

زیبایی را می‌توان از جمله تمایلات انسانی دانست؛ به همین جهت همه انسان‌ها سعی دارند تا روش‌های مختلفی برای هرچه زیباتر شدن به کار گیرند. یکی از این روش‌ها که از دیرباز تا به امروز میان خانم‌ها در سراسر دنیا رواج بسیار زیادی دارد آرایش‌کردن است. یک آرایش اصولی و صحیح می‌تواند تا حد قابل‌ توجهی انسان را زیبا کند.

عدم توجه به این موضوع موجب بروز برخی اشتباهات آرایشی خواهد شد که نه ‌تنها شما را زیباتر نخواهند کرد؛ بلکه اثرات منفی بسیار زیادی نیز بر صورت شما خواهند داشت. این اشتباهات در نهایت چهره شما را مسن‌تر نشان می‌دهند و علت این امر را می‌توان ایجاد فرمی نامناسب برای صورت و کوچک شدن اندازه چشم‌ها دانست. به‌موجب این امر توصیه داریم پیش از شروع آرایش صورت خود نسبت به نکاتی که رعایت آن‌ها برای انجام یک آرایش اصولی الزامی است توجه داشته باشید.

اشتباهات آرایشی رایج میان خانم‌ها

آشنایی با اشتباهات آرایش رایج میان خانم‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا از انجام این اشتباهات بپرهیزید. به‌طورکلی اشتباهات رایج آرایشی شامل موارد زیر می‌شوند و هرکدام اهمیت بسیار زیادی دارند.

استفاده بیش از حد از کانسیلر

کانسیلرها یکی از بهترین محصولات آرایشی در فروشگاه بریم خرید هستند که کاربردهای بسیار زیادی در رفع تیرگی‌ها و خطوط اطراف چشم دارند. استفاده صحیح از کانسیلرها یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید رعایت کنید. فراموش نکنید که نباید کانسیلرها در بخش‌هایی که فاصله بسیار نزدیکی به چشم دارند استفاده کنید؛ چراکه این امر باعث کوچک‌تر شدن چشم‌های شما خواهد شود. علاوه بر استفاده از کانسیلر به مقدار لازم نیز بسیار اهمیت دارد. در صورت استفاده بیش از حد از کانسیلر بایستی منتظر ایجاد خطوط بیشتری در اطراف چشم خود باشید و این موضوع یکی از عواملی است که سن شما را بیشتر نشان خواهد داد.

استفاده بیش از حد از کانسیلر

استفاده بیش از حد کرم پودر

یکی دیگر از اشتباهات آرایشی استفاده بیش از حد از کرم پودرها است. برخی بر این باورند که با استفاده از کرم پودر بیشتر می‌توان پوشش بهتری را برای پوست خود ایجاد کرد؛ درحالی‌که این باور کاملاً اشتباه است. زمانی که بیش از اندازه موردنیاز خود از این محصول استفاده کنید کرم پودر بر روی صورت حالت ماسیدگی پیدا خواهد کرد. در چنین شرایطی چین‌وچروک‌ها و خطوطی که بر روی پوست شما وجود دارند بیشتر از قبل نمایان خواهند شد. باتوجه‌به این موضوع لازم است حجم مناسبی از کرم پودرها را برای پوست خود مورداستفاده قرار دهید تا در ادامه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.

استفاده از پنکیک بعد از کرم پودر

پنکیک به‌هیچ‌عنوان گزینه مناسبی برای فیکس کردن آرایش به شمار نمی‌رود. این محصول زمانی که بر روی کرم پودر مورداستفاده قرار گیرد آرایش شما را سنگین می‌کند و به‌این‌ترتیب از زیبایی پوست شما می‌کاهد. اگر به دنبال دستیابی به یک‌پوست درخشان و زیبا هستید بهتر است استفاده از پودرهای فیکس را جایگزین پنکیک‌ها کنید. پودرهای فیکسی که در مجموعه بریم خرید به فروش می‌رسند از قدرت تثبیت‌ کنندگی بالایی برخوردار بوده و به‌خوبی می‌توانند نیازمندی‌های شما را برآورده سازند.

استفاده از برنزز برای کانتور کردن صورت

کانتور کردن صورت با استفاده از برنزرها یکی دیگر از اشتباهات آرایشی است که خانم‌های زیادی آن را مرتکب می‌شوند. در حال حاضر محصولات کانتورینگ فراوانی را می‌توان در بازار یافت که انتخابی عالی برای رفع نواقص صورت هستند؛ درحالی‌که برنزرها نمی‌توانند این نواقص را بهبود بخشند. پرسشی که مطرح می‌گردد این است که علت این امر چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که برنزرها از رنگ‌هایی گرم برخوردار هستند و این رنگ‌های گرم تنها به‌صورت شما گرما می‌بخشند. شما برای رفع نواقص صورت خود نیاز به رنگ‌های سرد دارید و محصولات کانتورینگ از این ویژگی برخوردار هستند.

استفاده از برنزز برای کانتور کردن صورت

عدم استفاده از رژگونه

به‌هیچ‌عنوان رژگونه را از فهرست اقلام آرایشی خود حذف نکنید. رژگونه را می‌توان یکی از مهم‌ترین عوامل جوان‌سازی صورت هنگام آرایش دانست که بایستی آن را به‌عنوان جزئی جدانشدنی از محصولات آرایشی خود در نظر بگیرید. انتخاب یک رژگونه مناسب می‌تواند به شما کمک‌های قابل‌توجهی نماید؛ چراکه رنگی طبیعی دارند و به‌این‌ترتیب می‌توانند ظاهری طبیعی را به پوست شما هدیه دهند.

استفاده بیش از اندازه از رژگونه

در بخش قبل اشاره به اهمیت استفاده از رژگونه‌ها داشتیم؛ اما موضوعی که وجود دارد این است که این محصولات را نیز بایستی همچون کانسیلرها و کرم پودرها به میزان لازم مورداستفاده قرار دهید. حتماً برای رژگونه زدن از براش های مناسب استفاده کنید تا این محصول به‌خوبی بر روی گونه‌های شما پخش شود.

اشتباهات آرایشی مربوط به چشم و ابروها

آرایش چشم‌ها را می‌توان یکی از اصل‌های زیبایی صورت دانست که نباید هنگام آرایش‌ کردن نسبت به آن بی‌تفاوت بود. زمانی که آرایش چشم‌ها به‌درستی انجام شود می‌تواند شاهد درخشش چشمان خود بود و این از شگفتی‌های آرایش چشم‌ها است. تکنیک‌هایی که در حال حاضر برای آرایش چشم‌ها وجود دارند می‌توانند به شما کمک کنند تا از بروز اشتباهات آرایشی جلوگیری کنید. این تکنیک‌ها اثرات قابل‌توجهی بر فرم چشم‌های شما دارند و می‌توانند موجب بزرگ‌تر و کشیده‌تر شدن چشم‌ها شوند. به‌طورکلی اشتباهات رایج آرایشی چشم و ابروها شامل موارد زیر می‌شوند.

استفاده بیش از اندازه ریمل‌ها

مژه‌های بلند زیبایی قابل‌توجهی به چشم‌ها هدیه می‌دهند؛ اما این امر برای مژه‌های خیلی بلند با ریمل زیاد صدق نمی‌کند. باتوجه‌به این موضوع می‌توان گفت که استفاده زیاد از ریمل یکی از اشتباهات رایج آرایشی است که موجب به هم چسبیدن مژه‌ها می‌شود. برای آرایش مژه‌های خود بایستی حتماً در انتخاب و خرید محصولات آرایشی دقت عمل بالایی را به کار گیرید. بهترین ریمل‌ها این قابلیت را دارند تا مژه‌های شما را به‌خوبی کاور کنند. علاوه بر مواردی که بیان شد بهتر است از استفاده زیاد از ریمل برای مژه‌های پایینی را نیز فراموش کنید؛ زیرا از زیبایی چشم‌های شما می‌کاهد.

استفاده بیش از اندازه ریمل‌ها

زدن غیراصولی سایه

پوست‌هایی که چین‌وچروک دارند بهتر است استفاده از سایه را کنار بگذارند؛ زیرا سایه‌ها می‌توانند این خطوط را نمایان‌تر سازند. در مقابل پوست‌هایی که چین‌وچروک ندارند می‌توانند از سایه استفاده کنند؛ اما حجم مناسبی از آن را پشت پلک‌های خود بزنند. استفاده بیش از اندازه از سایه‌ها زیبایی چشم‌های شما را می‌گیرد و این امر به دلیل وجود رنگ‌های پر زرق‌وبرق در پالت‌های سایه است. توصیه داریم استفاده از سایه‌های مات را جایگزین سایه‌های شاین دار کنید.

اشتباهات آرایشی در استفاده از خط چشم‌ها

مصرف بیش از اندازه خط چشم فرم بدی به چشم‌های شما خواهد داد؛ بنابراین توصیه داریم در این مورد دقت کنید. بایستی مواد خط چشم‌ها را به‌اندازه کمی مورداستفاده قرار دهید تا به فرم دلخواه خود دست یابید. نکته دیگری که رعایت آن الزامی است عدم سیاه کردن بیش از حد چشم‌ها است. این سبک آرایش حالتی زننده دارد و موردعلاقه هیچ‌کس نیست.

عدم استفاده از ریمل و مداد ابرو

همان گونه که می‌دانید ابروها یکی از اصلی‌ترین اعضای صورت شما به شمار می‌روند که زیبایی آن‌ها می‌تواند اثرات قابل‌توجهی بر زیبایی صورت شما داشته باشد. یکی از عواملی که زیبایی صورت را کم می‌کند کم‌پشت بودن ابروها است. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که ابروهایی کم‌پشت دارید بهتر است محصولات آرایشی بریم خرید را تست کنید. ریمل‌ها و مدادهای ابرو گزینه‌ای عالی برای پرپشت کردن ابروها هستند.

اشتباهات آرایشی مربوط به لب‌ها

آرایش لب تکمیل‌کننده زیبایی شما است؛ بنابراین لازم است بادقت بالایی انجام شود. اشتباهات آرایشی شامل لب‌ها نیز می‌شوند و می‌توانند زیبایی صورت شما را تهدید کنند. از مهم‌ترین اشتباهات مربوط به آرایش لب‌ها می‌توان به عدم توجه به‌سلامت لب‌ها، استفاده از خط لب و رژ زدن خارج از حاشیه طبیعی لب‌ها اشاره کرد که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

اگر لب‌هایی خشک و نازک دارید بهتر است حتماً از اسکراب‌های ملایم لایه‌برداری و بالم های لب مرطوب‌کننده برای تأمین سلامت لب‌های خود استفاده کنید. حتماً از رنگ‌های طبیعی برای آرایش لب‌های خود استفاده کنید؛ چراکه این رنگ‌ها می‌توانند لب‌های شما را جوان‌تر نشان دهند. عدم استفاده از خط لب نیز ازاین‌ جهت اهمیت دارد که در صورت پاک ‌شدن رژ لب همچنان خط لب‌ها بر روی لب‌های شما باقی خواهند ماند و این امر می‌تواند ظاهر لب‌ها را زشت و زننده کند.

اشتباهات آرایشی مربوط به لب‌ها

کلام آخر

عدم توجه به اشتباهات آرایشی می‌توانند فرمی ناخوشایند به‌صورت بدهند. این اشتباهات شامل آرایش پوست، آرایش چشم‌ها و آرایش لب‌ها می‌شوند و بایستی به آن‌ها توجه بسیار زیادی داشته باشید. رعایت برخی نکات می‌تواند به شما کمک کند تا از بروز چنین اشتباهاتی جلوگیری کنید.

توصیه داریم بیش از اندازه لازم بر روی پوست خود کرم پودر، کانسیلر و یا رژگونه نزنید. استفاده بیش از اندازه از خط چشم، سایه و مداد چشم نیز فرمی زننده و زشت به چشم‌های شما می‌دهد. همچنین خرید محصولات آرایشی باکیفیت نیز از مهم‌ترین نکات آرایش است. با مراجعه به سایت بریم خرید می‌توانید با مقایسه چندین فروشنده انواع محصولات آرایشی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.