بهترین مارک لوازم آرایشی با قیمت استثنایی در سال ۱۴۰۲

826
بهترین مارک لوازم آرایشی

آرایش نقش مهمی در تغییر ظاهر شما دارد، بنابراین برای افراد علاقه‌مند به آرایش، یافتن برندی معتبر و سازگار با پوست که ظاهر را بدون تأثیرات منفی بر پوست تغییر دهد، بسیار مهم است. اما بهترین مارک لوازم آرایشی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایشی کدام است؟

برندهای مختلف لوازم آرایشی در سطح بین‌المللی وجود دارند که طیف وسیعی از لوازم آرایشی باکیفیت و درجه یک را برای ارائه پوششی بی عیب و نقص در اختیار شما قرار می‌دهند. چه بخواهید لکه‌ها را پنهان و پوست خود را یکدست کنید، چشمان خود را بزرگ‌تر نشان دهید یا نقاطی را در ظاهر خود برجسته‌تر کنید، تنها چیزی که نیاز دارید محصولی از یک برند لوازم آرایشی خوب و معتبر است. این مقاله از مجله بریم خرید لیستی از بهترین برندهای لوازم آرایشی بینالمللی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی چند مارک معروف لوازم آرایشی

در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مارک های لوازم آرایشی بپردازیم. درصورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد هر کدام از این برندها داشتید می‌توانید به بخش لوازم آرایشی مراجعه کنید.

بهترین مارک لوازم آرایشی

لوازم آرایشی M.A.C

اگر اهل آرایش باشید، احتمالا یک کشوی پر از محصولات مک دارید. این برند آرایشی مشهور جهان توسط فرانک آنجلو، صاحب سالن زیبایی و فرانک توسکان عکاس در سال ۱۹۸۴ راه‌اندازی شد. امروزه مک به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و بهترین مارک لوازم آرایشی، محصولات خود را در ۱۰۶ کشور به فروش می‌رساند و موردتوجه بسیاری از افراد معروف دنیا قرار دارد. معروفیت مک به کیفیت و تنوع بالای محصولاتش است.

لوازم آرایشی NARS

شرکت فرانسوی لوازم آرایشی و مراقبت از پوست نارس در سال ۱۹۹۴ توسط فرانسوا نارس، هنرمند آرایش و عکاس تاسیس شد. امروزه، NARS شهرت خاص خود را دارد و با داشتن تنوع و کیفیت بالا و ایجاد ظاهری منحصربه‌فرد، عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان را به خود اختصاص داده است. فرانسوا نارس معتقد است که آرایش تنها زمانی خوب است که به شما کمک کند خودتان باشید.

لوازم آرایشی NARS

لوازم آرایشی Benefit

این برند زیبایی با محصولات فوق‌العاده متنوع، جذاب و باکیفیت خود متمایز است. بنفیت کار خود را در سال ۱۹۷۶ به واسطه خواهران دو قلوی ژان و جین فورد آغاز کرد و اکنون به‌ عنوان یکی از بهترین مارک لوازم آرایشی باکیفیت آمریکایی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

لوازم آرایشیBobbi Brown

بابی براون یک برند آرایشی معتبر جهانی است که در تلاش است تا زنان را برای پذیرش و ارتقای زیبایی فردی خود توانمند سازد. این شرکت در سال ۱۹۹۱ توسط بابی براون، هنرمند آرایشگر و کارآفرینی تأسیس شد. خط چشم ژلی بلند‌مدت، با ارزش‌ترین محصول این برند و نیز اولین خط چشم ژله‌ای بازار است.

لوازم آرایشیBobbi Brown

لوازم آرایشیNYX 

NYX جزء بهترین مارک لوازم آرایشی و محبوب‌ترین برندهای داروخانه در جهان است که برای ما دوستداران آرایش به نوعی یک کالای اساسی محسوب می‌شود. چه یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای یا مبتدی باشید، استفاده از محصولات این برند موجب شگفتی شما می‌شود. تونکی کو این شرکت را در سال ۱۹۹۹ با هدف تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب راه‌اندازی کرد. شرکتی موفق که امروزه محصولات آن در بیش از ۷۰ کشور به فروش می‌رسد. 

لوازم آرایشی Tarte

ترکیبی از آرایش پر زرق و برق، با مواد مفید، چیزی است که لوازم آرایشی تارت را از سایر برندهای لوازم آرایشی متمایز می‌کند. این برند در سال ۲۰۰۰ با مدیریت مورین کلی آغاز به کار کرد و امروز یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی بدون آسیب و ضدحساسیت است. مورین کلی به استفاده از لوازم آرایشی مفید برای پوست به شدت اعتقاد دارد و بسیاری از ترکیبات خاص خود (مانند روغن ماراکوجا و خاک رس آمازونی) را در طول تعطیلات در محیط زیست کشف کرد.

لوازم آرایشی Tarte

لوازم آرایشی Smashbox

اسمش باکس در سال ۱۹۹۶ توسط برادران لس آنجلسی دین و دیویس فاکتور راه‌اندازی شد. فرمول موفقیت بزرگ آن یک فرمول ساده بود – وارثان یک اسطوره صنعت آرایشی و بهداشتی (Max Factor) در قرن بیست و یکم با تلفیقی از بسته ‌بندی گرم و مینیمال و جذابیت افراد مشهور است. اسمش باکس پس از استفاده توسط افراد مشهوری مانند درو بریمور و مدونا، به جایگاهی مذهبی دست یافت. حتی ستاره‌های هالیوود به محصولات آرایشی ماندگار این برند سوگند یاد می‌کنند.

 لوازم آرایشی Clinique

کلینیک یکی از معتبرترین برندهای مراقبت از پوست و لوازم آرایشی در جهان است. این اولین شرکتی بود که نیازهای متفاوت مراقبت از پوست مردان و زنان را تشخیص داد. سپس یک خط عملی و قابل دسترس از مراقبت از پوست با کیفیت را برای آن‌ها فراهم ساخت. با تیم نخبه‌ای از شیمیدانان و متخصصان پوست، تمامی محصولات کلینیک دارای پشتوانه علمی است.

لوازم آرایشی Clinique

لوازم آرایشی Estee Lauder

استی لادر در سال ۱۹۴۶ تنها با چهار محصول مراقبت از پوست، اما چشم ‌اندازی بزرگ راه‌اندازی شد. لادر نمی‌خواست مشتریانش محصولات زیادی بخرند، زیرا اعتقاد راسخ داشت که روال زیبایی ایده‌آل فقط به چند محصول ضروری نیاز دارد. این برند به تدریج با خط آرایش و عطرهای لوکس خود رشد کرد، چهره صنعت زیبایی را متحول ساخت و نام خود را در فهرست بهترین مارک لوازم آرایشی قرار داد. امروزه، استی لادر یک امپراتوری کامل با ۲۵ برند بزرگ زیبایی است که محصولاتش در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش می‌رسد.

 لوازم آرایشی Urban Decay

اوربان دیکی به شیوه‌ای جالب آغاز به کار کرد. سازندگان آن از فراوانی محصولات آرایش صورتی در بازار خسته شده بودند. آن‌ها می‌خواستند آرایشی با رنگ‌های تند و منحصربه‌فرد ایجاد کنند که در برندهای دیگر پیدا نمی‌شدند. کار این برند با یک دوجین لاک ناخن و ده رژ لب شروع شد و اکنون اوربان دیکی، به یکی از محبوب‌ترین و بهترین مارک های لوازم آرایشی نزد بلاگرهای زیبایی، هنرمندان و علاقه‌مندان به آرایش تبدیل شده است. اوربان دیکی یک نام تجاری بدون آزمایشات حیوانی است و علاوه بر آن، گزینه‌های گیاهی نیز ارائه می‌دهد.

لوازم آرایشی Neutrogena

نئوتروژنا برند شماره یک مراقبت از پوست توصیه ‌شده توسط متخصصین پوست، برخی از محبوب‌ترین و قابل ‌اعتمادترین محصولات مراقبت از پوست و زیبایی را ارائه می‌دهد. این برند در سال ۱۹۳۰ توسط امانوئل استولاروف تاسیس شد و به این ترتیب داستان موفقیت خود را آغاز کرد. برند نئوتروژنا در سال ۱۹۹۴ توسط جانسون اند جانسون به مبلغ ۹۲۴ میلیون دلار خریداری شد.

لوازم آرایشی Neutrogena

لوازم آرایشی آناستازیا بورلی هیلز

آناستازیا بورلی هیلز در ابتدا به‌ عنوان یک برند محصول ابرو در سال ۱۹۹۸ توسط آناستازیا سور راه‌اندازی شد. او یک زیبایی ‌شناس بود و به شدت معتقد بود که ابروها می‌توانند کل چهره را متحول سازند. اولین مشتری او سیندی کرافورد و پس از آن افراد مشهوری مانند کیم کی بودند. این برند طیف گسترده‌ای از لوازم آرایش متنوع را به طرفداران خود ارائه می‌دهد. همچنین دارای محبوب‌ترین صفحه اینستاگرام در صنعت زیبایی است.

لوازم آرایشی Maybelline

برند مایبلین در سال ۱۹۱۵ تأسیس شد. شیمیدان توماس لیل ویلیامز، با مشاهده خواهرش میبل که از وازلین، زغال سنگ و خاکستر برای ابروهایش استفاده می‌کرد، به فکر افتاد و مدتی بعد ریمل کیک مایبلین را ساخت. نام این برند برگرفته از دو واژه Maybel به اضافه Vaseline است و امروز یکی از معتبرترین و بهترین مارک لوازم آرایشی است که محصولاتش در کل دنیا به فروش می‌رسد.

لوازم آرایشی Maybelline

لوازم آرایشی Bare Minerals

بره مینرالز به‌ عنوان یکی از نام‌های فهرست بهترین مارک لوازم آرایشی در سال ۱۹۹۵ توسط Bare Escentuals و با هدف ایجاد آرایش طبیعی با حداقل تحریک پوست راه ‌اندازی شد. محصولات اصلی آن به صورت پودر معدنی بدون پارابن‌های خطرناک و فیلرهای شیمیایی عرضه شد. این برند در سال ۲۰۱۰ توسط Shiseido خریداری شد و اکنون دارای طیف گسترده‌ای از محصولات زیبایی باکیفیت گیاهی است.

لوازم آرایشی Dior

خلاقیت، تجمل و برتری همگی کلماتی هستند که با دیور و طیف لوازم آرایشی آن مرتبط هستند. اگر هیچ یک از محصولات این برند را امتحان نکرده‌‌اید، فورا دست به کار و از زیبایی و کیفیت کم ‌نظیر این محصولات برخوردار شوید.

لوازم آرایشی Dior

لوازم آرایشی L’Oreal

وقتی صحبت از زیبایی به میان می‌آید، لورآل یک پیشگام لوازم آرایشی باکیفیت در سطح جهانی است. این شرکت فرانسوی لوازم آرایشی لوکس و باکیفیت را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌دهد. چه به کرم پودر، خط چشم، رژ لب یا هر محصول آرایشی دیگری نیاز داشته باشید، هرگز از L’Oreal ناامید نخواهید شد.

لوازم آرایشی CHANEL

شنل یکی از محبوب‌ترین و بهترین مارک لوازم آرایشی در جهان است که با استفاده از لوازم آرایشی متنوع و باکیفیت آن، مانند خود کوکو احساس جذابیت و زیبایی خواهید داشت. محصولات زیبایی لوکس این برند با رایحه‌های دلپذیر، به اندازه لباس‌هایش شیک و منحصربه‌فرد هستند. شنل گران‌ترین برند لوازم آرایشی در دنیا است، اما محصولات آرایشی باکیفیت آن ارزش هزینه اضافی را دارد.

لوازم آرایشی CHANEL

ویژگی‌های بهترین برند لوازم آرایشی

همانطور که اشاره شد لوازم آرایشی مستقیما با پوست شما در تماس هستند، بنابراین حساسیت در انتخاب یک برند خوب، معتبر و سازگار با پوست از هر چیزی مهم‌تر است. از طرفی تصمیم‌ گیری برای انتخاب بهترین مارک لوازم آرایشی برای یک تازه‌کار ممکن است کمی دشوار باشد. بهتر است بدانید تمامی برندهای معتبر در داشتن برخی از ویژگی‌ها از جمله داشتن مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، ماندگاری بالا، تنوع بالا متناسب با هر سبک و سلیقه، حفظ طراوت پوست در مدت طولانی، عدم وجود مواد مضر شیمیایی چون سرب، پارابن و… مشترک هستند.

از طرفی شرکت‌های تولیدکننده بهترین مارک لوازم آرایشی، به ‌منظور تصمیم‌گیری آگاهانه مشتریان، در مورد کلیه مواد تشکیل‌دهنده محصولات خود شفاف‌سازی می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های محصولات آرایشی باکیفیت و معتبر، ایجاد نتایج بهتر، بدون نیاز به استفاده از محصولات زیاد است.

سخن پایانی

پوست شما به عنوان نخستین و مهم‌ترین پوشش بدنی، نیاز به مراقبت و توجه بسیار دارد و تنها محصولات باکیفیت می‌توانند ظاهری بی عیب و نقص را بدون ایجاد آسیب و حساسیت به پوست شما ارائه دهند. بنابراین قبل از خرید هر محصول آرایشی، از کیفیت و فرمول مناسب آن اطمینان حاصل کنید. امیدواریم اطلاعات ارائه ‌شده راجع به بهترین مارک لوازم آرایشی، بتواند شما را در خرید محصولات مناسب و سازگار با پوست یاری کند. سایت بریم خرید یک مرجع و موتور جستجو برای مقایسه قیمت است که با معرفی لیستی از فروشندگان کار را برای خرید لوازم آرایشی راحت کرده است و شما می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.