بهترین کولر آبی

3247
بهترین کولر آبی

از دیرباز، کولر آبی به دلیل راندمان و کارایی مطلوب، یکی از متداول‌ترین خنک‌کننده‌ها در ایران به شمار می‌رفته است. در بیشتر مناطق کشور با آب و هوای معتدل و حتی کوهستانی از کولر آبی استفاده می‌شود. بر همین اساس می‌توان گفت کولر آبی توانسته جایگاه خود را در بین مصرف‌کنندگان حفظ نماید. باتوجه به‌این موضوع ونیاز بازار، شرکت‌های‌داخلی زیادی درحال تولیدو ارائه انواع مدل‌های کولرآبی هستند وسالانه هزاران دستگاه‌را واردبازار می‌کنند. از این‌رو هنگام مراجعه به بازار با تنوع برندها مواجه می‌شوید که  انتخاب بهترین کولر آبی را دشوار می‌کند. دراین مطلب، بریم خرید به‌معرفی بهترین کولر آبی و مارک‌های پرفروش ومعتبر این‌سری از سیستم‌های تهویه مطبوع پرداخته است.

 بهترین کولر آبی و معرفی ۸ برند برتر در بازار

هنگام انتخاب بهترین کولر آبی، توجه به‌برخی عوامل مهم‌و تاثیرگذار به‌منظور خریدی بهینه و مقرون‌به‌صرفه ازنکات مهم قبل ازخرید است. باتوجه به تنوع و گستردگی مارک‌های موجود دربازار، انتخاب بهترین کولر آبی می‌تواند درخریدی هوشمندانه تاثیرمستقیمی داشته باشد. امکان بهره مندی از خدمات‌ پس از فروش به مشتری‌ها با خرید از برندهای معروف ایجاد می‌شود. سطح کیفیت و بازدهی، میزان مصرف انرژی، درصد فروش سال‌های اخیر، مدت و نوع گارانتی، همچنین در دسترس بودن مراکز خدمات‌دهی شرکت‌های تولیدی ملاک معرفی ۸ برند برتر کولر آبی می‌باشد.

برندهای معرفی شده در این مطلب همگی شرایط ذکر شده را به‌خوبی داشته، در سال‌های متمادی سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص داده‌اند و توانسته‌اند تاکنون نیز جایگاه خود را بین مشتریان حفظ کنند. در مقاله ای با عنوان راهنمای خرید کولر آبی به منظور معرفی و بررسی عوامل و نکات مهم در انتخاب بهترین کولر آبی به طور کامل پرداخته‌ شده است، شما می‌توانید با مطالعه این مقاله به تمام نکاتی که قبل از خرید باید بدانید آشنا شوید و هیچ سوال بی‌جوابی نداشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید : راهنمای خرید کولر آبی

کولر آبی آبسال

کولر آبی آبسال یکی از بهترین برندهای کولر آبی موجود در بازار ایران است. شرکت آبسال به واسطه‌ی ارائه محصولات با سطح کیفیت بالا و قیمت مناسب در همان سال‌های ابتدای تاسیس سهم قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص داد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت کولر آبی است. استفاده از تنوع ظرفیت هوادهی، خدمات پس از فروش و همچنین موقعیت نصب‌های متفاوت باعث شده تا افراد زیادی به خرید این مارک ترغیب شوند و این برند به یکی از بهترین کولر آبی موجود در ایران تبدیل شود.

 جنس بدنه کولرآبی به دلیل قرار گرفتن در فضای بیرونی و در معرض هوای آزاد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. جنس بدنه کولرهای آبسال از ورق گالوانیزه محکم تهیه شده است. بدنه این کولرها با پوشش رنگ پودری، مقاومت بالایی دربرابر زنگ‌زدگی و پوسیدگی وتابش مستقیم نور آفتاب و هوای‌آزاد دارد.

در ساخت کولرآبی آبسال از الکتروموتورهای قدرتمند استفاده شده‌است که باعث شده کمترین میزان‌مصرف انرژی با بیشترین بازدهی راداشته باشند. از مدل‌های ارائه شده کولرآبی می‌توان به مدل پشت‌بامی، پرتابل، بالازن(خروجی‌ازبالا)، مینی و در نهایت مدل کم‌مصرف اشاره نمود. استفاده از الکتروموتور BLDC  ساخت کشور کره باعث شده که دستگاه از قدرت خنک‌کنندگی بالایی برخوردار باشد. صدای‌کم حین‌عملکرد، رده‌مصرف انرژی‌A، سطح راندمان وبازدهی بالا ازدیگرویژگی‌های کولرآبی آبسال به عنوان بهترین کولر آبی می‌توان اشاره کرد. آبسال کولرهای آبی‌ تولیدی را همراه با ۵ سال گارانتی و خدمات پس‌ازفروش در نمایندگی‌های فعال سراسر کشور ارائه می‌نماید.

کولر آبی لورچ

برند لورچ یکی دیگر از بهترین کولر آبی موجود در بازار می‌باشد. کارخانه لورچ در زمینه ساخت و طراحی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فعالیت گسترده‌ای دارد و سالانه میلیون‌ها دستگاه را تولید و روانه بازار رقابت می‌کند. بهره‌مندی از ماشین‌آلات پیشرفته و نیروی کار متخصص باعث شد در همان سال‌های ابتدایی درصد قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات تولیدی لورچ کولر آبی می‌باشد که با توجه به سطح کیفیت بسیار بالا و همچنین استفاده از اجزا و قطعات اصلی در ساخت انواع کولر آبی توانسته در لیست بهترین کولر آبی در بازار ایران قرار گیرد.

کولر آبی لورچ به گونه ای طراحی و ساخته شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می‌رساند. از مدل‌های تولید شده در ظرفیت هوادهی متفاوت می‌توان به پشت‌بامی، بالازن، پرتابل و سلولزی اشاره نمود. محصولات این برند از قدرت خنک‌کنندگی بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توان به منظور تامین هوای خنک و مطبوع در محیط‌هایی با متراژهای متفاوت از این سری سیستم‌های تهویه مطبوع بهره‌مند شد. جنس بدنه ی کولر آبی لورچ از ورق گالوانیزه مقاوم و محکم ساخته شده است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته و به این ترتیب افزایش طول عمر دستگاه را به دنبال دارد. شرکت لورچ کولر آبی تولیدی را همراه با ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های فعال سراسر کشور ارائه می‌نماید.

کولر آبی انرژی

برند انرژی یکی دیگر از بهترین کولر آبی موجود در بازار می‌باشد. شرکت تولیدی انرژی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابت می‌کند. به دلیل بهره‌مندی از اجزا و قطعات اصلی در ساخت این تجهیزات، جایگاه ویژه ای در بازار رقابت به خود اختصاص داده است. گروه تولیدی انرژی بعد از چند دهه حضور در این عرصه با اتکا به علم و دانش مدیران مجرب و نیروهای متخصص در سال ۱۳۷۰ اقدام به تولید تجهیزات سرمایشی از جمله کولر آبی سلولزی نمود و این سری از سیستم‌های تهویه مطبوع را نیز به سبد کالایی خود افزود. استفاده از واسط تبخیری سلولزی در ساخت و تهیه کولر آبی انرژی سبب افزایش راندمان دستگاه می‌شود.

پدهای سلولزی حجم بیشتری از هوای خنک را به دریچه‌ی خروجی کولر آبی منتقل می‌کند. در نتیجه با کمترین میزان مصرف انرژی، بیشترین بازدهی را ارائه می‌نمایند. از مدل‌های ارائه شده کولر آبی انرژی می‌توان به مدل‌های بهارساز، خروجی از بالا، پشت‌بامی، فن آکسیال اشاره نمود. به دلیل تنوع در مدل‌های ارائه شده می‌توان گفت که یکی از بهترین کولر آبی بازار به شمار می‌آیند. محصولات انرژی دارای استاندارد ISO9001  می‌باشند. شرکت انرژی محصولات تولیدی را همراه با ۲۴ ماه گارانتی و خدمات پس‌ازفروش این شرکت در نمایندگی‌های فعال سراسر کشور عرضه می‌نماید.

کولر آبی برفاب

یکی دیگر از بهترین کولر آبی موجود در بازار می توان به برند برفاب اشاره نمود. این گروه تولیدی در ابتدا در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز به فعالیت نمود، در سال ۱۳۷۰ با توجه به نیاز بازار کولر آبی را نیز به سبد کالایی خود افزود. بهره‌مندی از تکونولوژی‌های مدرن روز دنیا همچنین رعایت استانداردهای ملی در طراحی و ساخت کولر آبی برفاب باعث شده تجهیزاتی با قدرت خنک‌کنندگی بسیار بالا و در عین حال کم‌مصرف ارائه نماید. این شرکت کولر آبی را در مدل‌های متنوع نظیر پشت بامی،مینی،خروجی از بالا، رومیزی و پرتابل ایستاده تولید و روانه بازار می‌کند. تمامی این مدل‌ها را می‌توان در محیط‌هایی با متراژ متفاوت استفاده کرد چرا که از ظرفیت هوادهی‌های متنوع بهره‌مند هستند.

جنس بدنه از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ پودری با دوام تهیه شده که در برابر بارندگی و همچنین نور خورشید مقاومت بالایی داشته بنابراین از طول عمر بالایی برخوردار هستند و برند برفاب را در لیست بهترین کولر آبی قرار می‌دهد. شرکت برفاب کولر آبی‌های تولیدی را همراه با ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های فعال سراسر کشور عرضه می‌نماید.

کولر آبی سپهر الکتریک

در لیست بهترین کولر آبی در بازار نام برند سپهر الکتریک به چشم می‌خورد. کولرهای سپهرالکتریک با خلاقیت و با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا به بازار عرضه می‌شوند. این کولرها، موتور قوی و باددهی بالایی دارند و  معمولا صدای بسیار کمی تولید می‌کنند. پوشش رنگ کولر آبی سپهرالکتریک، الکترواستاتیک مقاوم در برابر اشعه UV است و همین امر، باعث افزایش ماندگاری این کولرها شده است. در مدل های جدید کولر آبی سپهرالکتریک، از پد سلولزی به جای پوشال استفاده شده است که همین موضوع باعث افزایش راندمان خنک کنندگی کولر می‌باشد

کولر آبی جنرال

کولر آبی جنرال هم در لیست بهترین کولر آبی ایرانی قرار دارد که خرید آن شما را پشیمان نخواهد کرد. این کولرها معمولا موتورهای موتوژن دارند و از قدرت موتور بالا و صدای کمی حین کارکرد برخوردارند. کولر آبی جنرال با تکنولوژی جدیدی که دارد، مانع از ورود ریزگردها به خانه می‌شود.

کولر آبی جنرال پویا

جنرال پویا نسبت به برندهای دیگر، تازه‌تر است و هنوز شناخت کاملی نسبت به محصولات آن وجود ندارد. اما، در زمینه تولید کولرآبی به خوبی توانسته است با رقبای خود رقابت کند. در حال حاضر، این کولرها از لحاظ بدنه و قطعات، بهترین کیفیت را دارا هستند. موتورهای نصب شده در آن، همگی از نوع موتوژن و پمپ‌های آن از نوع الکتروژن هستند.

کولر آبی آزمایش

کولرهای آبی آزمایش هم جزو لیست بهترین کولر آبی در ایران هستند. آزمایش، برندی قدیمی و معتبر است و همچنان با قدرت، به فعالیت رو به رشد خود، ادامه می دهد. کولرهای آبی آزمایش، برای ایمنی بیشتر مصرف‌کنندگان به کلید حفاظت از جان، مجهز شده اند. کولرآبی آزمایش بیشتر در نوع پوشالی تولید می‌شود اما کولرهای آبی سلولزی این شرکت نیز در بازار موجودست.

خرید بهترین کولر آبی

کولرهای آبی دیگری همچون ارج، جنرال استیل و شرق نیز از برندهای معروف کولر آبی ایرانی هستند. این کولرها نیز در نوع خود، قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و از قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی برخوردارند. در خرید کولرهای آبی، ما به شما کولرهای آبی ایرانی را پیشنهاد می‌دهیم. چراکه دقیقا متناسب با اقلیم و شرایط جوی ایرانی ساخته شده‌اند و خدمات پس از فروش مناسب‌تری را ارائه می‌دهند.

حال که با برند بهترین کولر آبی موجود در بازار آشنا شدید، در بریم خرید با مشاهده و مقایسه قیمت‌ انواع مدل‌ها موجود در فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید بهترین کولر آبی را انتخاب کنید و از ضمانت کیفیت آن مطمئن باشید. «بریم ‌خرید» یک وبسایت جامع در زمینه معرفی محصولات مختلف است که اطلاعات کاربردی و دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد.