نقد و بررسی لباسشویی آبسال مدل ۵۲۰۷

586
خریدلباسشویی آبسال مدل 5207 - بریم خرید

مشخصات فنی لباسشویی آبسال مدل ۵۲۰۷

طبق بررسی بریم خرید که در یک مقاله به صورت جامع انجام دادیم و به معرفی پرفروش ترین لباسشویی های آبسال پرداختیم، لباسشویی آبسال مدل ۵۲۰۷ یکی از بهترین و پرفروش ترین لباسشویی های این برند شناخته شد و به عنوان پرفروش ترین لباسشویی نامبرده شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله از بریم خرید درباره مشخصات فنی این لباسشویی صحبت کنیم و در نهایت لینک خرید لباسشویی آبسال مدل ۵۲۰۷ را برای شما عزیزان قرار دادیم تا با مشاهده قیمت این محصول در فروشگاه های اینترنتی مختلف، خریدی هوشمندانه از ارزان ترین فروشنده داشته باشید.

لباسشویی آبسال مدل 5207

نقد و بررسی لباسشویی ۵۲۰۷ آبسال

آبسال یک برند ایرانی است که محصولات زیادی تولید می کند. لوازم خانه و آشپزخانه آبسال در انواع و مدل های مختلف تولید می شود و به فروش می رسد. لباسشویی ۵۲۰۷ آبسال هم یکی از مدل های پرفروش این برند است. قطعات این محصول بسیار باکیفیت است و طول عمر بالایی دارد. این لباسشویی با ظرفیت ۵ کیلوگرم تولید می شود و برای خانواده های ۳ الی ۴ نفره مناسب است.

مشخصات فنی لباسشویی آبسال مدل 5207 - بریم خرید

لباسشویی ۵۲۰۷ برنامه های متعددی دارد که می توانید با کمک ولومی که روی بدنه آن قرار دارد، برنامه را تغییر دهید و از لباسشویی استفاده کنید. این لباسشویی ۱۵ برنامه شستشو دارد که کاربردی ترین آن ها، شامل شستشوی سریع ۱۹ دقیقه ای، تایمر شستشو برای شستن لباس ها با تاخیر، آبکشی اضافه صرفا برای آبکشی لباس ها و… است.

قفل کودک از دیگر ویژگی های لباسشویی ۵۲۰۷ است که می توانید در زمان نیاز از آن استفاده کنید تا از تغییر برنامه ها یا خاموش کردن لباسشویی توسط کودکان جلوگیری کنید.

همچنین این لباسشویی مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند است که به شما کمک می کند با کمک یک تلفن همراه هوشمند به لباسشویی متصل شوید و در صورت بروز مشکل برای لباسشویی، ایرادات و ارورهای آن را ببینید و رفع کنید.

لباسشویی آبسال مدل 5207

مصرف انرژی این لباسشویی هم بسیار کم است و هزینه های شما را افزایش نمی دهد. رتبه انرژی این لباسشویی A+ است و مصرف آب و برق آن کم است.

موتور این لباسشویی با قدرت بالایی کار می کند و در هر دقیقه با ۷۰۰ دور چرخش می تواند به بهترین شکل لباس ها را بشوید و خشک کند.

همچنین این لباسشویی بر اساس وزن لباسی که داخل آن می ریزید، حجم آب ورودی را تنظیم می کند به همین دلیل مصرف آب شما را افزایش نمی دهد و از اسراف در مصرف آب جلوگیری می کند.

قیمت و مشخصات لباسشویی آبسال مدل 5207 - بریم خرید

این لباسشویی تک شیر است و خود لباسشویی آب گرم تولید می کند، همچنین در ابعاد ۵۹**۵۵*۸۵ سانتی متر تولید می شود پس هنگام خرید به ابعاد آن دقت کنید تا هنگام جای گذاری و نصب، با کمبود فضا مواجه نشوید.

لباسشویی آبسال مدل 5207

سخن پایانی

لباسشویی آبسال مدل ۵۲۰۷ با ظرفیت ۵ کیلوگرم و موتوری قدرتمند و همچنین قیمتی مناسب، تبدیل به یکی از پرفروش ترین لباسشویی های آبسال شده و طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال یک لباسشویی ایرانی باکیفیت هستید، لباسشویی آبسال می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اگر به دنبال جنس ایرانی هستید یکی از دلایلش قیمت مناسب آن است، اما صبر کنید. من به عنوان یکی از مشاوران بریم خرید، به شما پیشنهاد می کنم یک سر به  لیست قیمت لباسشویی  در بریم خرید بزنید! بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مقایسه و بررسی می کند و برای هر محصول یک لیست قیمت در اختیار شما می گذارد تا محصول موردنظرتان را با قیمتی مناسب و ارزان ترین قیمت از فروشنده ای معتبر خریداری کنید. در واقع با بریم خرید دیگر نیازی نیست که به کل بازار سر بزنید، شما می توانید با یک نگاه، قیمت کل بازار را ببینید و قیمت ها را مقایسه کنید.

منلع: www.pelazio.com