نقد و بررسی لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۹۴

389
خرید لباسشویی سامسونگ مدل 1494 - بریم خرید

نقد و بررسی لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۹۴

سامسونگ یکی از برندهای معروف در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه است که محصولات زیادی با قابلیت های مختلف تولید می کند. لباسشویی هم یکی از محصولات پرفروش برند سامسونگ است و طرفداران زیادی دارد. سامسونگ به دلیل تجربه ای که در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و صحیح و خطاهایی که انجام داده معمولا محصولاتی تولید می کند که نیازی به تعمیر ندارند و تمام نکات ایمنی در آن ها رعایت می شود. به دلیل همین کیفیت بالایی که محصولات سامسونگ دارد، این کمپانی توانسته اعتماد مخاطبان خود را جلب کند و محصولاتی باکیفیت تولید کند که روز به روز فروش آن ها افزایش می یابد. یکی از پرفروش ترین لباسشویی های سامسونگ، لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۹۴ است که فروش بسیار بالایی دارد. این مدل به دلیل کیفیت بالایی که دارد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و فروش آن روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل ما در این مقاله از بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره مشخصات فنی لباسشویی ۱۴۹۴ و مزایا و معایب آن صحبت کنیم تا با آگاهی بیشتری بتوانید برای خرید لباسشویی ۱۴۹۴ سامسونگ اقدام کنید. پس با ما همراه باشید تا با مشخصات این لباسشویی و ویژگی هایی که دارد آشنا شوید.

مشخصات فنی لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۹۴

ماشین لباسشویی برند سامسونگ مدل ۱۴۹۴ طراحی بسیار زیبایی دارد و به رنگ سیلور و سفید تولید می شود. ظرفیت این لباسشویی ۹ کیلوگرم است و برای خانواده هایی با تعداد نفرات بالا که لباس های زیادی کثیف می کنند مناسب است. این لباسشویی مصرف انرژی بسیار کمی دارد و هزینه برق و آب شما را افزایش نمی دهد.

همچنین این لباسشویی ادواش است یعنی امکان اضافه کردن لباس در حین فعالیت را دارد و شما می توانید لباس ها را در حین شستشو اضافه یا کم کنید بنابراین دیگر نگران لباس هایی که فراموش کردید داخل لباسشویی بیاندازید نباشید چون با این لباسشویی شما می توانید حتی لباس هایی که در حین کار کردن لباسشویی کثیف شدند را داخل آن بیاندازید و بشویید. این لباسشویی یک درب کوچک روی درب اصلی دارد که می توانید از آن برای اضافه یا کم کردن لباس استفاده کنید و نگران قغل درب لباسشویی نباشید. اما اگر دمای آب داخل لباسشویی بیشتر از ۵۰ درجه باشد و ممکن باشد که شما حین اضافه یا کم کردن لباس از لباسشویی، آسیب ببینید، درب دوم لباسشویی که روی درب اصلی تعبیه شده هم قفل می شود تا از آسیب دیدن شما جلوگیری کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۹۴ یک لباسشویی تمام اتوماتیک است و قابلیت حباب ساز هم دارد. یعنی مواد شوینده با آب به خوبی ترکیب می شوند و پس از تبدیل شدن به حباب، به الیاف اصلی لباس منتقل می شوند بنابراین تمام لکه ها، چربی ها و کثیفی ها به خوبی از الیاف لباس پاک می شود و هیچ گونه آسیبی هم به لباس های شما وارد نمی شود پس دیگر نیازی به نگرانی برای شستن لباس های حساس وجود ندارد و با خیال راحت می توانید از این لباسشویی برای شستن لباس هایتان استفاده کنید.

مشخصات لباسشویی سامسونگ مدل 1494 - بریم خرید

این لباسشویی امکان استفاده از آب سرد برای شستشوی لباس ها را هم دارد بنابراین لباس هایی که در اثر شستشو با آب گرم آسیب می بینند هم می توانید با کمک این لباسشویی بشویید و تمیز کنید و دیگر نیازی به شستشوی لباس ها با دست نیست.

موتور لباسشویی ۱۴۹۴ سامسونگ اینورتر است و هنگام کار کردن لباسشویی کمی لرزش دارد اما این لرزش زیاد نیست و تا حد ممکن حفظ می شود.

این لباسشویی برنامه های شستشوی متعددی هم دارد که یکی از آن ها شستشوی سریع است. شستشوی سریع در لباسشویی امکان شستشوی لباس ها را در مدت کمی برای شما فراهم می کند بنابراین زمانی که عجله دارید می توانید از این برنامه شستشو استفاده کنید و سریعا لباس هایتان را بشویید و تمیز کنید.

قیمت لباسشویی سامسونگ مدل 1494 - بریم خرید

عیب یابی خودکار یکی دیگر از ویژگی های این لباسشویی است که با کمک یک تلفن همراه می توانید  از مشکلات ماشین لباسشویی و عیب های آن مطلع شوید و ایرادات آن را سریعتر و راحت تر حل کنید.

طراحی این لباسشویی به صورت درب از جلو می باشد و درب این لباسشویی به سمت چپ باز می شود. صدای این لباسشویی حین کار کردن حدود ۵۲ دسی بل است که زیاد نیست و شما را آزار نمی دهد. این لباسشویی در ابعاد ۶۰۰x600x850 سانتی‌متر تولید می شود و طراحی آن کاملا ارگونومیک و زیباست.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله از بریم خرید گفتیم، ماشین لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۹۴ یکی از مدل های پرفروش سامسونگ است که امکانات مختلفی دارد. این لباسشویی ظاهر خیلی خوبی دارد و به خوبی و با قدرت بالایی می تواند لباس های شما را شستشو دهد. این محصول با گارانتی عرضه می شود و می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. توصیه میکنم قبل از اینکه برای خرید لباسشویی ۱۴۹۴ سامسونگ اقدام کنید، ابتدا لیست قیمت لباسشویی را در بریم خرید مشاهده کنید، قیمت ها را مقایسه کنید، فروشنده های مختلف را بشناسید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. اگر تجربه خرید یا استفاده از این لباسشویی را هم دارید در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم.