مشخصات فنی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۶۳۱۰۰

899
خرید لباسشویی پاکشوما - بریم خرید

نقد و بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۶۳۱۰۰

لباسشویی پاکشوما یک لباسشویی ایرانی باکیفیت است که کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب دارد. لباسشویی پاکشوما مدل های مختلفی دارد و هر کدام بر اساس مدلی که دارند، ویژگی های مخصوصی دارند ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۶۳۱۰۰ هم یکی از مدل های پرفروش پاکشوماست که کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب دارد. این لباسشویی ظاهر زیبایی دارد و فروش آن بسیار بالاست. طراحی این لباسشویی به صورت درب از جلو است و طراحی ساده و زیبایی دارد.

این لباسشویی ۶ کیلوگرم ظرفیت دارد، برای خانواده های ۴ نفره مناسب است و بدنه ای ضد لرزش دارد یعنی طوری طراحی شده که شستشوی آن سر و صدای کمی دارد و لرزش آن نیز کم است. مصرف انرژی این لباسشویی بسیار کم است و هزینه آب و برق شما را تا حد ممکن افزایش نمی دهد.

خرید و قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 63100 - بریم خرید

موتور این محصول هم بسیار قدرتمند است و در هر دقیقه حدود ۱۰۰۰ دور می چرخد. همچنین این لباسشویی مجهز به تایمر یا شستشو با تاخیر است با این قابلیت شما می توانید زمان شروع به کار لباسشویی را تنظیم کنید تا در ساعت یا زمان دلخواه شما شروع به کار کند حتی شما می توانید زمان شستشوی لباسشویی را طوری تنظیم کنید که وقتی خانه نیستید شروع به کار کند و از آن استفاده کنید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 63100

این لباسشویی پاکشوما برنامه های شستشوی متعددی دارد. در واقع مجهز به ۲۱ برنامه شستشوست که هر کدام از آن ها می تواند قابلیتی را در اختیار شما بگذارد تا هوشمندانه تر از لباسشویی خود استفاده کنید. این لباسشویی یک ولوم چرخشی روی بدنه دارد که می توانید آن را بچرخانید و برنامه لباسشویی را تغییر دهید و از آن استفاده کنید. برای مثال برنامه مخصوص شستشوی لباس کتان، یکی از برنامه های این لباسشویی است همچنین یک برنامه برای شستشوی ملحفه و روتختی دارد که می توانید از آن استفاده کنید، شستشوی سریع از دیگر برنامه های این لباسشویی است که برای شستشوی لباس ها با بالاترین سرعت استفاده می شود و در مدت زمان کمی می تواند لباس ها را بشوید و تمیز کند. همچنین این لباسشویی یک برنامه مخصوص شستشوی لباس های کودکان دارد که برای شستن لباس های بچه ها می توانید از آن استفاده کنید تا بدون آسیب رساندن به بافت پارچه آن را تمیز کنید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 63100

موتور این لباسشویی تسمه ای است و کیفیت بسیار بالایی در شستشوی لباس دارد. محصولات پاکشوما با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می رسند و شما می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. در صورت تمایل برای مشاهده قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۶۳۱۰۰ می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت این لباسشویی را در چندین فروشگاه مختلف مشاهده کنید. سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. همچنین شما می توانید   لیست قیمت لباسشویی  را در فروشگاه های اینترنتی مختلف با برندهای مختلف و مناسب ترین قیمت ها در  بریم خرید مشاهده کنید و پس از مشاهده مقایسه قیمتی که در بریم خرید انجام شده، خریدی لذت بخش بر اساس بودجه ای که دارید انجام دهید.

منبع