مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۷۳۲۰۰

559
خرید لباسشویی پاکشوما مدل 73200 - بریم خرید
قیمت لباسشویی 73200 پاکشوما - بریم خرید

نقد و بررسی لباسشویی پاکشوما مدل ۷۳۲۰۰

پاکشوما یک برند ایرانی است که محصولات باکیفیتی با قیمت مناسب تولید می کند و به فروش می رساند. این کمپانی محصولات زیادی تولید می کند که یکی از پرفروش ترین آن ها، لباسشویی های پاکشوماست. لباسشویی پاکشوما با کیفیتی بالا در مدل های مختلف با امکانات متفاوت تولید می شود. برای مثال لباسشویی پاکشوما مدل ۷۳۲۰۰ یکی از بهترین و پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوماست که با ظرفیت ۷ کیلوگرم تولید می شود و برای خانواده های ۴ الی ۵ نفره مناسب است.

این لباسشویی مصرف انرژی بسیار کمی دارد و هزینه های قبض شما را به صورت نجومی افزایش نمی دهد. رتبه مصرف انرژی این محصول ++A است و با وجود کیفیت بالایی هم که دارد قیمت مناسبی دارد و می تواند چند سال برای شما کار کند. این محصول با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می رسد و در صورت نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش آن، نگرانی وجود ندارد چون این محصول کاملا ایرانی است و می توانید به راحتی از نمایندگی های پاکشوما در سراسر کشور برای تهیه قطعات و تجهیزات آن کمک بگیرید.

لباسشویی پاکشوما مدل 73200

این لباسشویی برنامه های متعددی برای شستشوی لباس دارد و شما هر نوع لباسی را با هر جنس و هر مقدار کثیفی می توانید با کمک این لباسشویی بشویید و تمیز کنید یعنی ۱۶ برنامه شستشو دارد برای مثال برنامه شستشوی ترکیبی برای شستن لباس های سفید و تیره و رنگی به صورت ترکیبی استفاده می شود، هر لباسی با هر جنس و هر نوعی حساسیت در این لباسشویی قابل شستشوست. زمانی که شما یک برنامه شستشو انتخاب کنید، زمان، نوع شستشو، سرعت شستشو، میزان خیس کردن لباس، دور چرخش، دمای آّب، آبکشی لباس و… همگی تنظیم می شود و لباسشویی برای شستن لباس های شما، شروع به کار می کند.

مشخصات لباسشویی پاکشوما مدل 73200 - بریم خرید

لباسشویی  پاکشوما مدل ۷۳۲۰۰ به صورت درب از جلو طراحی شده و طراحی ساده ای دارد. سرعت چرخش موتور لباسشویی در زمان خشک کردن لباس، ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. میزان صدای این لباسشویی بسیار کم است و هنگام کار کردن، صدا و لرزش کمی دارد بنابراین آزاردهنده نیست و می توانید حتی شب ها از آن استفاده کنید. حداکثر صدای این لباس ۵۸ دسی بل است همچنین می توانید در حین کار کردن لباسشویی، لباس کم یا اضافه کنید و بهتر از آن استفاده کنید.

لباسشویی پاکشوما مدل 73200

جمع بندی

لباسشویی پاکشوما مدل ۷۳۲۰۰ به رنگ سفید و سیلور تولید می شود و به فروش می رسد. لوازم خانگی پاکشوما با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تولید می شوند و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. این لباسشویی هم تمام امکانات یک لباسشویی اتوماتیک را دارد و کیفیت مناسبی نسبت به قیمتش دارد،  اگر به دنبال یک لباسشویی ایرانی با قیمت مناسب هستید من به شما لباسشویی پاکشوما مدل ۷۳۲۰۰ را پیشنهاد می کنم اما قطعا برندهای خارجی، می تواند کیفیت بهتری داشته باشد و مطمئن تر است. اگر نگران قیمت بالای لباسشویی های خارجی هستید و به دلیل ارزان بودن لباسشویی ایرانی پاکشوما را انتخاب کردید، پیشنهاد می کنم   لیست قیمت لباسشویی  را در بریم خرید مشاهده کنید. ما در بریم خرید لیست قیمتی از تمام مدل ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف برای شما گردآوری کردیم تا با مقایسه قیمت ها بتوانید خریدی ارزان و لذت بخش تجربه کنید. شما پس از مشاهده قیمت ها می توانید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید و طبق بودجه ای که دارید بهترین مدل را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت لباسشویی ۷۳۲۰۰ پاکشوما هم می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت آن را مشاهده کنید.

منبع