لباسشویی ۸۲۱ دوو خوبه یا نه؟

579
قیمت و مشخصات لباسشویی 821 دوو - بریم خرید

نقد و بررسی لباسشویی ۸۲۱ دوو

لباسشویی یکی از وسایل ضروری برای هر خانه و آشپزخانه ای است و امروزه تبدیل به یکی از عناصر اصلی آشپزخانه ها شده است. لباسشویی ها در مدل های مختلف و توسط کمپانی های مختلفی تولید می شوند و هر کدام با توجه به مدل و برندی که دارند، امکانات مختلفی دارند. یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه، برند دوو است. لباسشویی های دوو هم از جمله محصولات پرفروش برند دوو هستند که هر کدام با توجه به مدلی که دارند می توانند قابلیت های مختلفی داشته باشند. یکی از جدیدترین مدل های لباسشویی دوو مدل ۸۲۱ است که با نام تجاری DWK-8143 شناخته می شود. این لباسشویی عملکرد خوبی دارد و جزء پرفروش ترین لباسشویی های دوو است به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم درباره مشخصات فنی این لباسشویی صحبت کنیم. لباسشویی ۸۲۱ دوو بسیار محبوب است پس با ما همراه باشید تا دلیل این محبوبیت را بغهمید و با مزایا و امکانات این لباسشویی آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای مشاهده قیمت لباسشویی ۸۲۱ دوو به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

لباسشویی 821 دوو

مشخصات و امکانات لباسشویی ۸۲۱ دوو

یکی از مهمترین مسائلی که کاربران هنگام خرید لباسشویی به آن دقت می کنند، انتخاب یک لباسشویی با سر و صدای کم است. حتما شما هم لباسشویی داشتید یا در خانه اقوام دیدید که صدا و لرزش زیادی داشته باشد و حتما متوجه آزار و اذیتی که صدای زیاد لباسشویی دارد شدید. یکی از مزایای لباسشویی ۸۲۱ دوو همین است! یعنی صدای کمی در حین کار کردن دارد و لرزش آن هم زیاد نیست. میزان صدای این لباسشویی حین آبکشی و خشک کردن به حداکثر می رسد که حداکثر صدای آن ۷۴ دسی بل است.

نقد و بررسی لباسشویی 821 دوو - بریم خرید

این لباسشویی به صورت درب از جلو طراحی شده و سرعت چرخش آن در هر دقیقه ۱۴۰۰ دور است. این لباسشویی دوو ۸ کیلوگرمی است و ظرفیت آن برای خانواده های نسبتا بزرگ با جمعیت زیاد مناسب است بنابراین اگر لباس زیادی نمی شورید یا تعداد افراد خانواده شما کم است این لباسشویی مناسب شما نیست چون حجم بالایی دارد و می توانید از سایر مدل ها با ظرفیت های کمتر استفاده کنید.

این لباسشویی برنامه های شستشوی متعددی هم دارد یکی از این برنامه ها، مخصوص شستشوی لباس بچه یا کودکان است. لباس های بچه ها معمولا ظریف تر و حساس تر است و اگر با برنامه مخصوص شسته نشود، ممکن است به الیاف لباس آسیب برسد.

همچنین لباسشویی ۸۲۱ دوو از فناوری حباب ساز هم استفاده می کند. این قابلیت می تواند آب و مواد شوینده را به خوبی باهم ترکیب کند و حباب هایی تولید کند که این حباب ها و مواد ترکیب شده از آب و مواد شوینده به راحتی در الیاف لباس و لکه ها نفوذ کند و تمام لکه ها و چربی ها را از بین ببرد. بنابراین تمیزی لباس ها و سرعت تمیز شدن لکه ها با کمک فناوری حباب ساز بیشتر می شود. همچنین این لباسشویی با کمک فناوری حباب ساز و سنسور تشخیص کف، لباس ها را بدون هیچ گونه کف تحویل شما می دهد و به خوبی شستشو می دهد.

خرید لباسشویی 821 دوو - بریم خرید
لباسشویی ۸ کیلویی دوو – بریم خرید

شستشوی ضد چروک، از دیگر ویژگی های این لباسشویی است یعنی طوری لباس های شما را می شوید که دیگر نیازی به چندین ساعت زمان گذاشتن برای اتو کشی لباس ها نخواهید داشت و لباس های شما خیلی چروک نمی شوند.

شستشوی سریع، یکی دیگر از برنامه های شستشوی لباس در این لباسشویی است. با این قابلیت، شما می توانید در مدت زمان کمی، لباس های خود را بشویید و تمیز کنید.

این لباسشویی بسیار کم مصرف است و در مصرف آب و برق شما صرفه جویی می کند. رتبه مصرف انرژی آن +++A است و کیفیت بالایی دارد.

لباسشویی 821 دوو

جمع بندی

لباسشویی ۸۲۱ دوو یکی از لباسشویی های باکیفیت است که طرفداران زیادی دارد . این محصول با ظرفیت ۸ کیلوگرم تولید می شود و مصرف انرژی آن بسیار کم است. برنامه های متعددی دارد و می توانید از هر کدام بنابر نیازتان استفاده کنید. این لباسشویی قیمت مناسبی نسبت به کیفیت فوق العاده اش دارد و می تواند گزینه خوبی برای خرید لباسشویی با قیمت مناسب باشد. شما می توانید  لیست قیمت لباسشویی را در سایت  بریم خرید مشاهده کنید، قیمت ها را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مقایسه کنید و سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش انجام دهید.

منبع