مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۷۲۳

560
ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 723

نقد و بررسی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۷۲۳

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۷۲۳ یکی از ماشین لباسشویی‌های باکیفیت ایرانی است که کیفیت بالایی دارد. این محصول به صورت درب از جلو طراحی شده و بسیار زیباست. ظرفیت و گنجایش مخزن این لباسشویی ۷ کیلوگرم است و برای خانواده‌های ۵ یا ۶ نفره مناسب است.

این لباسشویی مصرف انرژی بسیار کمی دارد و هزینه‌های قبض شما را خیلی سرسام آور افزایش نمی‌دهد. رتبه مصرف انرژی لباسشویی ۷۲۳ جی پلاس +A است که بسیار اقتصادی است. همچنین چندین برنامه متعدد برای شستشوی لباس دارد که می‌توانید از هر کدام بنابر نیازتان برای تمیز کردن و شستشوی لباس‌ها استفاده کنید. تعداد برنامه‌های این لباسشویی ۱۶ عدد است که هر کدام برای جنس خاصی از پارچه و با تایمی مشخص است.

این محصول یک دکمه ولومی دارد که می‌چرخد و برنامه لباسشویی را تغییر می‌دهد. این محصول قابلیت ادواش دارد یعنی با کمک قابلیت add item می‌توانید پس از اینکه لباسشویی را روشن کردید و شروع به کار کرد، لباس‌هایی که فراموش کردید را اضافه کنید.

این لباسشویی قابلیت شستشوی سریع دارد که می‌توانید لباس‌هایتان را در کمترین زمان بشویید و خشک کنید و تحویل بگیرید. شستشوی سریع لباسشویی ۷۲۳ جی پلاس ۱۵ دقیقه‌ای است و در زمان کمی می‌تواند کار شستن را انجام دهد.

همچنین این لباسشویی شستشوی دستی دارد که می‌تواند لباس‌ها را به بهترین شکل شستشو دهد و تمیز کند و شستشویی مانند شستشو با دست را شبیه سازی می‌کند.

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 723 - بریم خرید
قیمت لباسشویی ۷۲۳ جی پلاس بریم خرید

صدا و لرزش این لباسشویی هم بسیار کم است و حین کار کردن شما را آزار نمی‌دهد بنابراین به راحتی می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز از آن استفاده کنید.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۷۲۳ در ابعاد ۵۲۷*۵۹۶*۸۵۰ سانتی متر تولید می‌شود بنابراین قبل از خرید، به ابعاد فضایی که قرار است لباسشویی را در آن قرار دهید دقت کنید.

موتور این لباسشویی هم تسمه‌ای است و با قدرت بالایی لباس‌ها را شستشو می‌دهد. سرعت چرخش این لباسشویی در هر دقیقه حدود ۱۲۰۰ دور است و کیفیت بالایی دارد.

جمع بندی

لباسشویی جی پلاس یکی از محصولات باکیفیت بازار است که قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب دارد. لباسشویی ۷۲۳ جی پلاس یکی از پرفروش ترین لباسشویی‌های این برند است که با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. برای خرید لباسشویی توصیه می‌کنم ابتدا به بریم خرید مراجعه کنید،  لیست قیمت لباسشویی  را در بریم خرید مشاهده کنید، سپس خریدی هوشمندانه داشته باشید و بر اساس بودجه‌ای که دارید لباسشویی موردنظرتان را انتخاب کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید.