ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9000C بخریم؟

765
خرید لباسشویی دوو مدل 9000 - بریم خرید
قیمت و مشخصات لباسشویی دوو مدل 9000 - بریم خرید

ماشین لباسشویی دوو مدل ۹۰۰۰

لباسشویی یکی از وسایل ضروری برای هر خانه ای است و می توان گفت لباسشویی بعد از یخچال فریزر، یکی از ضروری ترین لوازم منزل است که قیمت بالایی هم دارد یعنی شما برای خرید یک لباسشویی خوب حداقل باید ده یا پانزده میلیون هزینه کنید پس طبیعی است که به دنبال بهترین ماشین لباسشویی باشید و بخواهید با یک بار هزینه، بهترین لباسشویی را بخرید. ما در یک مقاله به معرفی بهترین برندهای لباسشویی پرداختیم و برندهایی که کاربران رضایت بیشتری از آن ها داشتند را معرفی کردیم. دوو هم یکی از این برندهاست که رضایت کاربران آن بسیار بالاست و علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، کیفیت قابل قبولی هم دارد. برای مثال لباسشویی دوو مدل ۹۰۰۰ یکی از پرفروش ترین مدل های دوو است که به صورت درب از جلو طراحی شده و موتور دایرکت درایو دارد. این لباسشویی طراحی ساده و زیبایی دارد و می تواند با هر نوع دکوراسیونی به سادگی هماهنگ شود. اما چرا این لباسشویی دوو پر طرفدار است؟ در ادامه این مقاله از بریم خرید به معرفی مشخصات این محصول می پردازیم تا بهتر بتوانید دلیل محبوبیت این لباسشویی را درک کنید.

لباسشویی دوو مدل 9000

مشخصات فنی لباسشویی دوو مدل ۹۰۰۰

لباسشویی ۹۰۰۰ دوو به صورت درب از جلو طراحی شده و طراحی زیبایی دارد. این محصول به رنگ سفید و سیلور تولید می شود و با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می شود. موتور این دستگاه قدرت بسیار بالایی دارد و با چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه به خوبی لباس های شما را شستشو می دهد.

ظرفیت این لباسشویی ۹ کیلوگرم است. لباسشویی ۹۰۰۰ دوو به دلیل گنجایش بالایی که دارد، برای خانواده هایی با جمعیت بالا که لباس های زیادی برای شستشو دارند مناسب است. بنابراین اگر شما یک خانواده دو نفره هستید و یا به دنبال خرید لباسشویی برای جهیزیه هستید، پیشنهاد می کنم از مدل های دیگر که ظرفیت کمتری دارند استفاده کنید. لباسشویی هایی با ظرفیت بالا، برای خانواده هایی که جمعیت بالایی دارند، و لباس های بیشتری کثیف می کنند مناسب تر است.

این لباسشویی حالت ادواش هم دارد یعنی اگر شما در حین کار کردن لباسشویی، دستمال یا لباس جدیدی را بخواهید اضافه کنید نیازی نیست تا انتهای شستشو صبر کنید و می توانید در حین شستشوی لباسشویی هم، لباس ها را به آن اضافه کنید.

این لباسشویی برنامه های متعددی دارد که در صورت نیاز می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. برای مثال برنامه آبکشی، می تواند برای آبکشی لباس هایی که تمیز هستند و فقط نیاز به آبکشی دارند استفاده شود.

قیمت لباسشویی دوو مدل 9000 - بریم خرید

همچنین یک برنامه، صرفا برای شستشوی لباس های مشکی دارد، که می تواند برای شستن لباس های مشکی رنگ استفاده شود.

شستشوی سریع، یکی دیگر از برنامه های کاربردی لباسشویی ۹۰۰۰ دوو است. این برنامه برای کسانی که کارمند هستند، عجله دارند، می خواهند سریع تر لباس هایشان شسته شود و در مدت زمان کمی مثلا ۱۵ دقیقه لباس هایشان را بشویند مناسب است.

این لباسشویی بدنه ای مقاوم و ضد لرزش دارد. میزان صدا و لرزش لباسشویی ۹۰۰۰ دوو به دلیل استفاده از سنسور MEMS بسیار کم است و اصلا آزاردهنده نیست.

ابعاد این لباسشویی هم ۶۳۴*۵۹۵*۸۵۰ سانتی متر است بنابراین هنگام خرید لباسشویی ۹۰۰۰ دوو دقت کنید که ابعاد این لباسشویی با جایگاهی که در آشپزخانه برای آن در نظر گرفتید متناسب باشد و بتوانید آن را در جای تعبیه شده قرار دهید.

لباسشویی دوو مدل 9000

جمع بندی

همانطور که در این مقاله از  بریم خرید گفتیم، لباسشویی دوو مدل ۹۰۰۰ با ظرفیت ۹ کیلوگرم برای خانواده هایی با جمعیت بالا مناسب است. این لباسشویی کیفیت بالایی در شستشوی لباس های کثیف و لکه بری لباس ها دارد. موتور این لباسشویی دایرکت درایو است و صدای بسیار کمی در حین کار کردن دارد. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی دارد و برنامه های مختلفی دارد که می توانید بر اساس نیازتان از هر کدام که خواستید استفاده کنید. قیمت لباسشویی ۹۰۰۰ دوو هم با توجه به کیفیتی که دارد نسبتا مناسب است و زیاد بالا نیست اما شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، به بریم خرید مراجعه کنید و  لیست قیمت لباسشویی  را در فروشگاه های مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. ما در بریم خرید یک لیست قیمت برای مقایسه قیمت لوازم خانگی قرار دادیم تا شما با توجه به بودجه ای که دارید، خریدی مقرون به صرفه از ارزان ترین فروشنده ها انجام دهید. اگر تحربه خرید یا استفاده از لباسشویی ۹۰۰۰ دوو را دارید می توانید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.

منبع