معرفی برند ایران رادیاتور و انواع رادیاتورهای این برند

837
معرفی برند ایران رادیاتور - بریم خرید
در این مقاله به معرفی برند ایران رادیاتور پرداختیم - بریم خرید

برند ایران رادیاتور و معرفی انواع محصولات ایران رادیاتور

همانطور که می دانید وسایل گرمایشی مانند پکیج، رادیاتور، مشعل و… با برندهای مختلفی در حال تولید هستند و روز به روز برندهای جدید و نوپا در حال شروع به فعالیت هستند تا از طریق رقابت با یکدیگر، بتوانند مشهور شوند و فروش بالایی داشته باشند. قطعا هر چقدر تعداد برندها بیشتر شود، انتخاب برای ما سخت تر خواهد شد اما هیچوقت هیچ برند نوپایی نمی تواند جای برندهای قدیمی و شناخته شده را پر کند. برندهای شناخته شده و قدیمی، با چندین سال تجربه، جای خود را بین مردم باز کردند و اعتماد مردم را جلب کردند. از جمله مشهورترین برندهای تولید کننده وسایل گرمایشی مانند رادیاتور و… می توان به برند ایران رادیاتور، بوتان و… اشاره کرد. اما کمتر کسی پیدا می شود که درباره برندها اطلاعات کافی داشته باشد و تحقیق کند. معمولا مردم بر اساس گفته های دیگران، برای خرید اقدام می کنند و بر اساس رضایتی که سایر اطرافیانشان از یک برند دارند، جهت خرید محصول یا خدمات اقدام می کنند. جهت شناخت بیشتر شما عزیزان ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، به معرفی برند ایران رادیاتور می پردازیم تا با این برند و محصولاتی که تولید می کند بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید!

معرفی برند ایران رادیاتور

گروه ایران رادیاتور یکی از گروه های صنعتی و معتبرترین و قدیمی ترین برندهای ایران است که به تولید و عرضه رادیاتورهای پنلی، رادیاتورهای پره ای، پکیج، کولر گازی، مشعل های خانگی و صنعتی و… می پردازد و در زمینه وسایل گرمایشی در حال فعالیت است. محصولات ایران رادیاتور بر اساس استانداردهای جهانی و اروپا تولید می شوند به همین دلیل طرفداران زیادی دارد چون رضایت کسانی که از این محصولات استفاده کردند بسیار بالاست.

برند ایران رادیاتور، علاوه بر تولید و فروش محصولات گرمایشی در ایران، در حال صادر کردن وسایل گرمایشی و تولیدات خود به سایر کشورهای اروپایی نیز می باشد و طی چند سال متوالی به عنوان یکی از بهترین صادر کننده ها در ایران شناخته شده است.

برند ایران رادیاتور اولین بار در سال ۱۳۵۸ در شرق تهران شروع به کار کرد و با مرور زمان با گسترده شدن تولیدات و محصولاتی که این شرکت تولید می کرد، در سال ۱۳۶۶ به دلیل کمبود فضا در کارخانه تهران، برای گسترش کسب و کار خود نیازمند یک فضای بزرگتر بود تا بتواند کسب و کار خود را گسترش دهد، به همین دلیل به شهر رشت منتقل شد و ایران رادیاتور در رشت فعالیت خود را ادامه داد. سپس در سال ۱۳۷۱، شروع به تولید مشعل های حرارتی در بخش ساختمان و صنعت کرد و یک کارخانه در شهر ری راه اندازی کرد تا نیاز کشور برای تولید رادیاتور و مشعل های حرارتی را به طور کلی تامین کند.

ایران رادیاتور از سال ۱۳۸۴ در زمینه تولید پکیج های دیواری و زمینی شروع به همکاری با شرکت های اروپایی کرد و اولین نشان سازمان استاندارد خود را دریافت کرد.

برند ایران رادیاتور با ده ها سال تجربه در زمینه تولید و عرضه وسایل گرمایشی مختلف مانند رادیاتور پنلی، رادیاتور پره ای، حوله خشک کن، مشعل، پکیج های دیواری و زمینی، آب گرم کن و…. فعالیت می کند و حدود ۱۵۰۰ زمینه شغلی مستقیم و غیر مستقیم در ایران ایجاد کرده است.

معرفی محصولات ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، برندی معروف است که محصولات مختلفی تولید می کند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • پکیج ایران رادیاتور یکی از وسایل گرمایش مرکزی است که می تواند برای گرم کردن آب مصرفی حمام و آشپزخانه و همچنین آب داخل شوفاژها کاربرد دارد. در واقع پکیج یک موتورخانه کوچک است که فضای کمتری اشغال می کند، هزینه مناسب تری دارد، بازدهی بالاتری دارد و با کمک برق و گاز کار می کند. پکیج های ایران رادیاتور، در واقع نقش آب گرم کن را هم برای شما ایفا می کنند. پکیج ها به صورت زمینی و دیواری تولید می شوند و می توانند فن دار یا بدون فن باشند. پکیج های بدون فن دودکش دارند که دود را خارج می کند و اکسیژن لازم را برای سوختن مشعل پکیج فراهم می کند تا شعله آن به خوبی بسوزد.
  • شوفاژ ایران رادیاتور، یکی دیگر از محصولات برند ایران رادیاتور است که به صورت پره ای و پنلی تولید می شود و جایگزین خوبی برای بخاری یا سایر وسایل گرمایشی است.
شوفاژهای ایران رادیاتور - بریم خرید
معرفی برند ایران رادیاتور – بریم خرید

رادیاتورهای پره ای معمولا از جنس آلومینیوم هستند و بازدهی گرمایشی آن بسیار بالاست. طول عمر بسیار بالایی دارند، محیط را به صورت یکنواخت گرم می کنند و با تعداد پره های دلخواه شما تولید می شوند یعنی شما می توانید طبق نیازتان، پره های آن را تعیین کنید برای مثال اگر متراژ منزل یا اتاق شما بالاست می توانید از یک رادیاتور پره های با تعداد پره های بیشتری استفاده کنید.

رادیاتورهای پنلی یا متری هم یکی دیگر از محصولات ایران رادیاتور است که به صورت یک تکه تولید می شود، از جنس فولاد هستند، گرمایش مطلوبی دارند، به اندازه دلخواهتان می توانید آن را تهیه کنید برای مثال ۶۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر و… رادیاتورهای پنلی یک کنوکتور دارند که بین دو ردیف پنل قرار دارد و گرما را منتقل می کند.

رادیاتورهای جایگزین خوبی برای بخاری ها و سایر وسایل گرمایشی هستند که کاربرد زیادی دارند و می توانند به صورت یکنواخت محیط شما را گرم کنند. اگر لازم باشد می توانید چند رادیاتور در یک خانه نصب کنید و هر کدام را در قسمتی از خانه قرار دهید تا همه جای خانه شما به صورت یکنواخت گرم شود.

رادیاتورها برای گرم کردن خانه و محیط شما نیازمند لوله کشی هستند یعنی یک لوله آب گرم و سرد از یک گرمایش مرکزی همانند پکیج یا موتورخانه، وارد شوفاژ می شود و آب گرم داخل رادیاتور به جریان می افتد، گرمای آب از طریق بدنه رادیاتور به محیط منتقل می شود و می تواند خانه یا ساختمان شما را گرم کند.

  • حوله خشک کن ایران رادیاتور یکی دیگر از انواع محصولات ایران رایاتور است که نوعی شوفاژ یا رادیاتور است. این محصول برای گرم کردن محیط های سربسته که متراژ کمی دارند مانند حمام، سرویس بهداشتی، انبار، بالکن، اتاق خواب، راهرو و… استفاده می شود و محیط را به خوبی گرم می کند، فضای کمی اشغال می کند و در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی تولید می شود.
حوله خ0شک کن ایران رادیاتور - بریم خرید
معرفی ویژگی های حوله خشک کن ایران رادیاتور – بریم خرید
  • کولر گازی ایران رادیاتور یکی دیگر از محصولات این برند است که طرفداران زیادی دارد این محصول برای گرمایش و گرمایش استفاده می شود. یعنی هوای داخل محیط را از طریق مکشی که دارد به داخل می کشید سپس در صورت تنظیم بودن در حالت سرمایش، هوای گرم را تبدیل به هوای خنک می کند و در صورت تنظیم بودن بر حالت گرمایش، هوای سرد را گرم می کند تا محیط به دمای دلخواه شما برسد. اسپلیت های ایران رادیاتور با قدرت های متفاوتی تولید می شوند و هر کدام برای محیط و متراژ خاصی کاربرد دارد.

نمایندگی و خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور، به دلیل قدمت بالایی که دارد و رضایت بالای مشتریان، برای مشتری مداری و جلب رضایت مخاطبان بیشتر، در اکثر شهرهای ایران نمایندگی دارد به همین دلیل خدمات پس از فروش این گروه صنعتی بسیار خوب و کامل است. این نمایندگی ها برای نصب و راه اندازی، فروش محصولات ایران رادیاتور، تعمیر محصولات ایران رادیاتور و تامین قطعات برای این محصولات کاربرد دارند و امکانات خوبی در اختیار شما عزیزان می گذارند. حتی می توانید هر جای ایران که هستید با شماره ۱۶۰۰ تماس بگیرید و به صورت مستقیم با نمایندگی ایران رادیاتور ارتباط برقرار کنید تا برای سرویس سالیانه پکیج، هواگیری شوفاژ، تعمیر محصولات و…. نیروی موردنظرتان را برای شما ارسال کنند.

بنابراین اگر از محصولات ایران رادیاتور مانند پکیج، رادیاتور، مشعل و یا اسپلیت های ایران رادیاتور استفاده می کنید می توانید در سراسر کشور از خدمات پس از فروش این برند استفاده کنید و برای نصب، راه اندازی، تعمیر و… از این نمایندگی ها کمک بگیرید. اگر محصول شما گارانتی داشته باشد، می توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از خدمات ایران رادیاتور استفاده کنید و در غیر این صورت می توانید از تعمیرگاه های مجاز ایران رادیاتور در سراسر کشور کمک بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، به معرفی برند ایران رادیاتور پرداختیم و محصولاتی که این گروه صنعتی تولید می کند را برای شما عزیزان نام بردیم تا بیشتر با این برند آشنا شوید. در صورتی که قصد خرید محصولات ایران رادیاتور را دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید، قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت ها، ارزان ترین خرید و باکیفیت ترین خرید را از معتبرترین فروشگاه اینترنتی انجام دهید.