چگونه واریز سود سهام عدالت را پیگیری کنیم؟

765
زمان واریز سود سهام عدالت سال 1400 - بریم خرید
سود سهام عدالت کی واریز می شود؟ - بریم خرید

پیگیری واریز سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۰

طبق سنوات گذشته در روزهای پایانی اسفند ماه، سود سهام عدالت برای دارندگان این سهام واریز می شود مبلغ این سود و زمان دقیق واریز سود سهام عدالت در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید ذکر شده است. با ما همراه باشید.

واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰

وزیر اقتصاد و دارایی کشور در تاریخ ۲۳ اسفند اعلام کرد که واریز سود سهام عدالت به پایان رسیده و برای ۴۵ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت، سود سهام واریز شده، واریز سود سهام از ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ شروع شد و در ۲۳ اسفند به پایان رسید. اما با گذشت چند ساعت از واریز سود سهام عدالت، بیشتر کسانی که مشمول دریافت سهام عدالت بودند، اعلام کردند هنوز سود سهام خود را دریافت نکردند.

مبلغ سود سهام عدالت ۱۴۰۰ چقدر است؟

کسانی که سهام عدالت یک میلیون تومانی داشتند، بین ۸۸۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کردند و بقیه افراد سود ۴۸۰ تا ۵۷۰ هزار تومانی دریافت کردند.

کسانی که سود سهام عدالت دریافت نکردند چطور پیگیری کنند؟

برای پیگیری سود سهام عدالتی که واریز نشده می توانید با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرید و علت آن را جویا شوید. یکی از دلایل واریز نشدن سود سهام عدالت، اشتباه وارد کردن شماره شباست. اگر شماره شبایی که اعلام کردید تغییر کرده باشد یا اشتباه باشد، سود سهام عدالت برای شما واریز نمی شود.

چرا سود سهام عدالت واریز نشده ؟ - بر یم خرید
چرا سود سهام عدالت واریز نشده ؟ – بر یم خرید

چرا سود سهام عدالت کمتر از مبلغ مذکور واریز شده؟

اگر شما هم کمتر از مبالغی که اعلام کردند سود دریافت کردید، یکی از دلایل آن می تواند فروش سهام عدالت شما باشد. اگر بخشی از سهام عدالت خود را فروختید، طبیعی است که بر اساس میزان سهام عدالتی که دارید سود دریافت کنید.

همچنین ممکن است شما بدهی به بانک داشته باشید، پس از واریز سود سهام عدالت، به دلیل بدهی و قسط های معوقه ای که داشتید، از حساب شما کسر شده و شما فکر می کنید واریز نشده در صورتی که واریز و برداشت به صورت آنی انجام شده و شما مطلع نشدید!