چه نوع مبلی بخریم که همیشه مد باشه؟

2417
چه نوع مبلی بخریم - بریم خرید

چه نوع مبلی بخریم که با دوام باشه و از مد نیوفته؟

اگر به دنبال خرید مبل هستید، حتما این سوال برای شما پیش آمده که چه نوع مبلی بخریم که همیشه مد باشه و دوام بالایی هم داشته باشه؟ یا کدام مبل دوام بیشتری داره؟ بهترین رنگ برای مبلمان کلاسیک کدومه؟ شیکترین مبلمان راحتی چه شکلیه؟ پرفروش ترین رنگ مبلمان کدومه؟ در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم به این سوالات شما پاسخ بدیم و بهترین گزینه ها را برای خرید مبلمان به شما معرفی کنیم. در نهایت هم چندین فروشگاه اینترنتی معتبر و ارزان برای خرید مبلمان به شما پیشنهاد می کنیم که با قیمتی مناسب بتونید برای خرید مبل راحتی، سلطنتی، مبل ال و… اقدام کنید. با ما همراه باشید.

بهترین پارچه مبلی کدام است؟

اگر تصمیم گرفتید مبلی بخرید که چند سال بتونید ازش استفاده کنید و بهترین بازدهی رو برای شما داشته باشه باید در انتخاب پارچه مبلی و چوب بدنه مبلتون دقت کنید. یعنی برای داشتن یک مبل با دوام شما باید مبلی انتخاب کنید که جنس چوبش خوب باشه تا بعد از چند بار استفاده پایه های مبل نشکنه و استانداردهای اصلی یک مبل ایده آل رو داشته باشه.

  • پارچه مسکو برای مبل

یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای ساخت مبل راحتی پارچه مسکو هست که کیفیت خوبی داره، پارچه مبلی مسکو ضخامت بالایی داره این پارچه برای مبلمان چستر استفاده میشه و ظاهر زیبا و کیفیت مطلوبی داره. پارچه مسکو ضد چروک هست، کیفیت مرغوبی داره، قابلیت شستشو داره، لطیفه و نرمه و رنگ های بسیار متنوعی داره.

  • پارچه مبلی ملیتا

پارچه مبلی ملیتا ضخامت بالایی داره و برای کسانی که استفاده روزمره از مبلمان دارن مناسبه چون دوام و کیفیت بالایی داره.

  • پارچه مبلی مایا

پارچه مبلی مایا حالت ابروبادی داره و با نام چرم پارچه معروفه، زیبایی خاصی داره و برای کسانی که رفت و آمد زیادی دارن یا بچه کوچک دارن بسیار مناسبه چون دوام بالایی داره

  • پارچه مبلی مازاراتی

پارچه مازاراتی کاملا ساده و بدون طرح خاصی هست و برای مبلمان راحتی مناسبه بافت درشت و پرز کمتری داره، شستشو و تمیز کردن این پارچه راحته و برای استفاده روزمره مناسبه

بهترین چوب برای مبل کدام است؟

طبق تحقیقاتی که ما در بریم خرید انجام دادیم متوجه شدیم بهترین چوب برای مبل بستگی به بودجه و میزان استفاده شما از مبل داره! یعنی نمیشه بگی چه نوع چوبی بهتره شاید شما در سال ۱۰ بار فقط از مبل خودتون استفاده کنید و مبلمان رو برای ویلا یا جایی گرفتید که زیاد از اونجا استفاده نمی کنید بنابراین باید اول میزان استفاده خودتون از مبلمان رو در نظر بگیرید، کسی که قراره از مبل استفاده کنه چه کسیه؟ اگر شما بچه کوچک داشته باشید قطعا باید در انتخاب مبل خودتون دقت بیشتری داشته باشید تا با دوبار بالا پایین پریدن بچه روی مبل مبلمان شما خراب نشه و نشکنه! اما در کل دو نوع چوب برای مبلمان استفاده میشه؛ چوب جامد که شامل هر نوعی چوبی میشه و به دو صورت نرم و سخته و چوب ساخته شده توسط انسان که ترکیبی از چوب واقعی و مواد مصنوعیه! قطعا اگر شما بچه کوچک داشته باشید نوع دوم به درد شما نمیخوره چون مقاومت بالایی نداره و شما باید از یک نوع مبل با چوب واقعی و جامد استفاده کنید که ماندگاری بالاتری داشته باشه.

  • مبل با چوب گیلاس

چوب جامد چوبی هست که از درخت و الوار تهیه شده و کاملا طبیعی و محکمه و خودش به دو نوع چوب سخت و نرم تقسیم میشه. چوب سخت از چوب نرم نرم تره!! چوب سخت یعنی از درخت های برگریز که رشد کمتری دارند تشکیل شده و بیشتر در مبلمان از این نوع چوب استفاده می کنند. این نوع چوب دوام بیشتری داره اما چوب های نرم کجا استفاده میشه؟ چوب های نرم برای ساخت در و پنجره و گاهی اوفات مبلمان استفاده میشه مثلا چوب گیلاس تیره رنگه، برای دکوراسیون مدرن استفاده میشه و برای ساخت کفپوش، درب کابینت، مبلمان و… استفاده میشه. چوب گیلاس برای ساخت میز و صندلی و مبلمان لوکس و درجه یک استفاده میشه این چوب انعطاف پذیری بالایی داره و نسبتا سخته همچنین در برابر خراش و فرورفتگی مقاومه و کیفیت نسبتا خوبی داره به همین دلیل گران تر از بقیه چوب ها در بازاره و اگر مبلی با چوب گیلاس تهیه کنید هزینه بالایی باید براش پرداخت کنید اما کیفیت خوبی داره و دوام این مبلمان بالاست.

  • مبل با چوب گردو

مبلمان با چوب گردو هم ساخته میشه که این چوب برای کسایی که میخوان مبلمان خودشونو داخل یک فضای باز مثل رستوران، حیاط ویلا یا جایی که حشرات هستن مناسبه چون حشرات چوب خوار تمایلی به این چوب ندارن و به این چوب آسیبی نمی رسونن. چوب گردو نیمه سنگینه و در برابر فشارهایی که بهش وارد میشه مقاومت بالایی داره. این چوب برای منبت کاری مبل های استیل و تاج مبل و… استفاده میشه.

مبل راحتی بریم خرید چه نوع مبلی بخریم

  • مبل با چوب بلوط

چوب بلوط ظاهر زیبایی داره و میتونه ظاهر زیبایی به مبلمان و دکوراسیون شما بده، در برابر رطوبت مقاومه و کیفیت بالایی هم داره.

  • مبل با چوب راش

چوب راش برای مبلمان، میز و صندلی و… بسیار مناسبه محکم و سنگینه و موج های زیبایی داره، برای منبت کاری مناسبه و ترک برنمیداره.

با توجه به نکاتی که درباره پرکاربردترین چوب ها برای ساخت مبل در اختیار شما گذاشتیم، میتونید بهترین چوب برای مبلمان خودتونو انتخاب کنید!

درباره سایر سوالات هم مانند اینکه پرفروش ترین رنگ مبلمان کدومه یا شیک ترین مبلمان راحتی کدوم مدله و… باید بگیم که این مسائل کاملا سلیقه ای هست و باید با توجه به دکوراسیون منزل خود و بقیه اجزای منزلتان برای انتخاب بهترین و شیک ترین مبلمان و بهترین رنگ با توجه به دکوراسیون داخلی خود اقدام کنید. اما درباره قیمت مبل و بودجه ای که برای خرید مبلمان در نظر دارید می تونم به شما بریم خرید رو پیشنهاد کنم. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت هست که به معرفی فروشندگان معتبر می پردازه و برای هر محصول چندین فروشگاه معتبر به شما معرفی می کنه ما در بریم خرید سعی می کنیم با لیست قیمت هایی که در اختیار شما قرار می دیم خرید رو برای شما ساده تر کنیم شما با مقایسه قیمت هر مبلمان یا هر محصول و لوازم خانه و آشپزخانه ای میتونید خرید خودتونو از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام بدید. برای مثال میتونید لیست قیمت مبل راحتی، مبل استیل، مبل سلطنتی و… را در بریم خرید مشاهده کنید و پس از انتخاب مدل موردنظر خود، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش انجام دهید.