کیفیت لباسشویی دوو مدل ۸۱۰۰ چطوره؟

446
خرید و قیمت لباسشویی دوو مدل 8100 - بریم خرید
نقد و بررسی لباسشویی دوو مدل 8100 - بریم خرید

نقد و بررسی کیفیت لباسشویی دوو مدل ۸۱۰۰

ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۱۰۰ یکی از لباسشویی های ۸ کیلوگرمی دوو است که جزء جدیدترین و پرفروش ترین مدل های دوو می باشد. این لباسشویی جزء سری کاریزماست و عملکرد مناسبی دارد. طراحی این مدل به صورت درب از جلو انجام شده و کاملا ارگونومیک است بنابراین می توانید به راحتی آن را با هر نوع دکوراسیونی که دارید هماهنگ کنید و آشپزخانه خود را زیباتر کنید.

موتور این لباسشویی تسمه ای است و ۱۰۰۰ دور در دقیقه می چرخد بنابراین قدرت بالایی دارد و به راحتی می تواند لباس های شما را تمیز بشوید و آبکشی کند. طراحی بدنه ماشین لباسشویی دوو مدل ۸۱۰۰ به صورتی انجام شده که کمترین صدا و لرزش را در حین کار کردن دارد.

همچنین این مدل با کمترین مصرف انرژی و بهترین رتبه در برچسب انرژی، می تواند در مصرف آب و برق شما صرفه جویی کند. رتبه مصرف انرژی این لباسشویی +++A است که برای استفاده روزمره هم بسیار مناسب است و هزینه ها را خیلی افزایش نمی دهد.

این لباسشویی قابلیت لکه بری قوی هم دارد و می تواند با نفوذ آب و مواد شوینده به داخل الیاف لباس، بدون اینکه به آن آسیبی برساند، تمام لکه ها را به سادگی از بین ببرد.

همچنین این لباسشویی صدای بسیار کمی در حین کار کردن دارد و حداکثر صدای آن در حین آبکشی و خشک کردن به ۷۶ دسی بل می رسد.

از دیگر ویژگی های این لباسشویی برنامه های متعددی است که دارد و می توانید از هر کدام برای تمیز کردن لباسی بر اساس جنسی که دارد، در تایم موردنظرتان استفاده کنید. در واقع شما می توانید برای لباس های جین از برنامه مخصوص به خود استفاده کنید تا آسیبی به بافت لباس جین شما وارد نشود و شل نشود، برای لباس های رنگی، لباس های تیره، لباس های ضخیم یا پشمی، لباس های سنگین، لباس های سبک تر و نخی و… برای شستشوی هر کدام از برنامه مخصوص به خود استفاده کنید تا آسیبی به پارچه لباس شما وارد نشود.

شستشوی سریع یکی دیگر از برنامه های این لباسشویی دوو است که در مدت زمان کمی می تواند لباس های شما را بشوید و تمیز کند. شستشوی سریع در لباسشویی ۸۱۰۰ دوو طی ۱۹ دقیقه انجام می شود.

مشخصات فنی لباسشویی دوو مدل 8100 - بریم خرید
مشخصات لباسشویی دوو مدل ۸۱۰۰ – بریم خرید

شستشو با تاخیر یا زمان بندی لباسشویی هم از دیگر قابلیت های این لباسشویی است. این قابلیت امکان زمان بندی لباسشویی برای روشن شدن در زمان مشخصی را به شما می دهد. شما می توانید طی ۱ تا ۲۴ ساعت، به صورت دلخواه زمان موردنظرتان را برای روشن شدن لباسشویی انتخاب کنید تا ماشین لباسشویی به صورت خودکار روشن شود و شروع به کار کند. حتی زمانی که شما به بقیه کارهایتان می رسید هم می توانید از این قابلیت استفاده کنید تا لباسشویی خودکار روشن شود و لباس ها را بشوید.

آبکشی اضافه، شستشوی دستی، شستشوی ترکیبی، لکه بری قوی و… از دیگر قابلیت های این لباسشویی است که بسیار کاربردی هستند.

همچنین لباسشویی ۸۱۰۰ دوو مجهز به سیستم عیب یابی خودکار است یعنی شما می توانید با یک گوشی همراه هوشمند یک اپلیکیشن نصب کنید، به لباسشویی وصل شوید و عیب ها و ارورهایی که دارد را مشاهده کنید تا سریعتر بتوانید آن ها را برطرف کنید و تعمیرکار هم راحت تر بتواند ایرادات لباسشویی را برطرف کند.

کیفیت لباسشویی دوو مدل 8100 - بریم خرید

از دیگر ویژگی هایی که هنگام خرید لباسشویی دوو مدل ۸۱۰۰ باید بدانید، ابعاد و اندازه این لباسشویی است. امروزه خانه ها و آشپزخانه ها طوری طراحی شدند که هنگام خرید وسیله باید به ابعاد و اندازه های آن هم دقت کنید. برای لباسشویی و ظرفشویی هم معمولا یک مکان خاص در آشپزخانه تعبیه می شود بنابراین بهتر است ابعاد و اندازه آن را بدانید تا پس از خرید با کمبود جا برای لباسشویی مواجه نشوید. این لباسشویی در ابعاد ۶۰۰*۵۹۵*۸۲۵ سانتی متر تولید می شود پس بهتر است مکانی را برای آن انتخاب کنید که با این ابعاد متناسب باشد. این لباسشویی به رنگ سفید و نقره ای تولید می شود و با گارانتی و خدمات پس از فروش، در اختیار کاربران قرار می گیرد.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله از  بریم خرید گفته شد، لباسشویی ۸۱۰۰ دوو با طراحی زیبا و ارگونومیک می تواند زیبایی را به آشپزخانه های شما ببخشد. کیفیت شستشو در این لباسشویی بسیار بالاست و بدون صدمه رساندن به لباس ها، می تواند آن ها را تمیز کند. قیمت لباسشویی ۸۱۰۰ دوو هم نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است. اگر قصد خرید یک لباسشویی باکیفیت با قیمت مناسب دارید این مدل می تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد. همچنین شما می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و  لیست قیمت لباسشویی  را در بریم خرید مشاهده کنید. ما در بریم خرید یک لیست قیمت از هر نوع مدلی که بخواهید قرار دادیم تا با مقایسه قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف، بتوانید خریدی هوشمندانه داشته باشید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید.