نقد و بررسی لباسشویی دوو مدل ۹۵۴۳

562
قیمت لباسشویی دوو مدل 9543 - بریم خرید
مشخصات لباسشویی دوو مدل 9543 - بریم خرید

مشخصات فنی لباسشویی دوو مدل ۹۵۴۳

لباسشویی دوو مدل ۹۵۴۳ یکی از پرفروش ترین لباسشویی های دوو است که کیفیت بالایی دارد. این لباسشویی با ۹ کیلوگرم ظرفیت، برای خانواده هایی که جمعیت نسبتا بالایی دارند مناسب است. لباسشویی ۹۵۴۳ بدنه ای مقاوم دارد که طوری طراحی شده تا زمان کار کردن، کمترین صدا و لرزش را تولید کند و صدا و لرزش آن تا حد ممکن کاهش پیدا کند. این لباسشویی به دلیل طراحی زیبا و ساده ای که دارد به راحتی با همه دکوراسیون ها و آشپزخانه ها هماهنگ می شود و می توانید در هر دکوراسیونی از آن استفاده کنید.

خاصیت لکه بری یکی دیگر از ویژگی های بارز این لباسشویی است. شما هر لباسی با هر نوع لکه و چربی که داخل این لباسشویی بیاندازید، به بهترین شکل لکه بری می کند و لکه ها را از بین می برد. لباسشویی ۹۵۴۳ سیستم پاششی دارد که آب و مواد شوینده را به الیاف لباس می رساند و به بهترین نحو آن را تمیز می کند.

همچنین سیستم حباب ساز دارد، سیستم حباب ساز آب و مواد شوینده را به خوبی با هم ترکیب می کند و وارد بافت لباس می کند به همین دلیل لکه ها راحت تر از بین می روند و لباس مثل روز اول تمیز می شود. سیستم حباب ساز به شما کمک می کند که حتی با آب سرد هم لباس های خود را به خوبی شستشو دهید و تمیز کنید و حتما نیازی به آب گرم نباشد.

لباسشویی دوو مدل 9543

این لباسشویی موتور دایرکت درایو دارد که بسیار پر قدرت است و در زمان خشک کردن، دور چرخش آن به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می رسد. همچنین صفحه نمایش لمسی دارد و می توانید برای تغییر برنامه ها و تنظیمات از آن استفاده کنید.

لباسشویی ۹۵۴۳ دوو چندین برنامه متعدد دارد که در صورت نیاز می توانید از هر کدام که خواستید بنابر لباسی که دارید استفاده کنید. ۱۴ برنامه شستشو در این لباسشویی تعبیه شده که بدون آسیب رساندن به بافت اصلی پارچه، بتوانید از آن استفاده کنید. برنامه های این لباسشویی شامل موارد زیر است:

  • شستشوی لباس های پشمی ( مخصوص لباس های زمستانی)
  • لباس های حریر و نازک
  • شستشوی لباس تیره
  • شستشوی ضد آلرزی
  • سیستم لکه بری
  • شستشوی لباس های پنبه ای
  • شستشوی سریع ۱۹ دقیقه ای
  • شستشوی ترکیبی لباس های تیره و روشن
  • و…
مشخصات فنی لباسشویی دوو مدل 9543 - بریم خرید
قیمت و مشخصات لباسشویی دوو مدل ۹۵۴۳ – بریم خرید

یکی دیگر از ویژگی های این لباسشویی سیستم ضد چروک و اتوکشی آسان است. یعنی با فعال کردن این سیستم، پس از شستن لباس ها، نیازی به اتوکشی خیلی دقیق با تایم زیاد نیست و می توانید در زمان کمی، لباس هایتان را اتو کنید حتی بدون نیاز به اتوکشی هم می توانید از آن ها استفاده کنید.

لباسشویی ۹۵۴۳ به رنگ سیلور تولید می شود و ظاهر زیبایی دارد. این لباسشویی مصرف انرژی بسیار کمی دارد و هزینه آب و برق شما را زیاد نمی کند. رده مصرف انرژی این محصول A+++ است که برای مصرف روزانه هم مناسب است و هزینه ها را خیلی افزایش نمی دهد.

طراحی این لباسشویی به صورت درب از جلو انجام شده، درب آن به سمت چپ باز می شود و قطر مناسبی برای گذاشتن و برداشتن لباس دارد. همچنین ابعاد این لباسشویی هم به صورت استاندارد طراحی شده و با سایز ۶۰۰*۶۰۰*۸۰۰ سانتی متر تولید می شود بنابراین قبل از خرید مکانی که قرار است لباسشویی را قرار دهید بررسی کنید که ابعاد آن متناسب با همین لباسشویی یا هر مدلی که خواستید بخرید باشد.

لباسشویی دوو مدل 9543

پیشنهاد بریم خرید

این لباسشویی قطعاتی کاملا کره ای دارد که بسیار باکیفیت است و در ایران مونتاژ می شود به همین دلیل قیمت مناسبی دارد اما کیفیت آن با الجی و سامسونگ برابر است و حتی می توان گفت به دلیل اینکه این لباسشویی و برند دوو در حال حاضر جدیدتر از برند الجی و سامسونگ هست، بیشتر برای رضایت مشتری کار می کند و جلب رضایت و اعتماد کاربران برایش مهم است بنابراین محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند که مشتری جذب کند و اگر قرار باشد که محصول بی کیفیت یا غیر اصل تولید کند ممکن است چند سال آینده که دیگر اعتماد مشتری را جلب کرده این کار را انجام دهد و از اعتماد مخاطب سو استفاده کند اما به هرحال الان محصولات باکیفیتی تولید می کند که قابل ستایش است و می تواند چندین سال برای شما کار کند. اما در هر صورت اگر شما می توانید هزینه بالاتری برای لباسشویی پرداخت کنید من به شما لباسشویی بوش را معرفی می کنم چون محصولات اصل بوش بسیار باکیفیت هستند و می توانند سالیان دراز برای شما مثل روز اول کار کنند. اگر نگران بودجه و هزینه و قیمت لباسشویی هستید به شما پیشنهاد می کنم به  لیست قیمت لباسشویی  در بریم خرید مراجعه کنید و قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید.  بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که لیست قیمتی از محصولات مختلف در اختیار شما قرار می دهد یعنی هر مدلی که شما بخواهید با چند قیمت می توانید ببینید و طبق بودجه ای که دارید، محصول موردنظرتان را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. برای مثال می توانید برای مشاهده قیمت لباسشویی دوو مدل ۹۵۴۳ روی این لینک کلیک کنید تا قیمت آن را در چندین فروشگاه مختلف مشاهده و مقایسه کنید. اگر تجربه استفاده از لباسشویی دوو را دارید هم می توانید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم.

منبع