بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی

703
بهترین و پرفروش‌ترین کولر گازی

پیش‌تر آب و هوای کره زمین،متعادل‌تر، هوا پاک‌تر و تنفس آسان‌تر بود! اما امروزه در روزهای گرم تابستان نمی‌توان بدون استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع زندگی کرد. لزوم تجهیز فضاهای گوناگون به سیستم تهویه هوا و کولرهای مختلف به امری ضروری تبدیل شده است. ازاینرو، سیستم‌های خنک‌کننده از جمله کولرگازی از شرکت‌های مختلف به بازار عرضه می‌گردد و رقابت زیادی میان انواع برندهای کولرگازی وجود دارد. به همین دلیل انتخاب برای بسیاری از افراد کار دشواری می‌شود. در مقاله راهنمای خرید کولر گازی به نکاتی که در هنگام خرید باید مدنظر داشته باشید اشاره کردیم. حال شاید برای شما سوالاتی نظیر بهترین مارک کولرگازی کدام است؟ کدام کولرگازی کم مصرف ترین است؟ بهترین کولرگازی برای مناطق گرمسیر کدام است؟ پیش بیاید. با ما باشید چرا که قصد داریم در این مطلب به معرفی بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی در ایران بپردازیم.

بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی و اسپلیت

اگر گشتی دربازار سیستم تهویه هوا بزنید، خواهید دید که‌تا به امروز کمپانی‌های مختلفی، انواع کولرگازی را تولید کرده‌اند. سیستم‌های تهویه مطبوع درهمه‌جا وجود دارند،در دفترکار،درخانه، وسایل حمل‎ونقل عمومی مانند اتوبوس‌ها و قطارها و در وسایل حمل‌موادفاسد‌شدنی. پس نمی‌توانیم از اهمیت آن‌ها مخصوصا در روزهای گرم چشم بپوشیم.
درست‌است که این دستگاه‌ها، یکی از وسایل لوکس خانه محسوب می‌شوند، اما امروزه یکی از ملزومات هر خانه‌ای به‌شمار می‌روند. در میان برندهای کولر گازی، برخی‌ها بیشتر از سایرین خوش درخشیده‌اند و از محبوبیت بیشتری برخوردارند. اما کدام را می‌توانیم از جمله بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی در ایران بنامیم؟

بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی

کولرگازی اجنرال

 یکی از کمپانی‌های با سابقه و بنام ژاپنی در زمینه‌ی تولید انواع سیستم‌های تهویه مطبوع اجنرال می‌باشد. کولرگازی اجنرال در صدر جدول بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی برندهای کولر گازی ها همچون سال های گذشته  وجود دارد.این نوع برند کولرگازی به علت داشتن رده مصرف انرژی ++A نیز به عنوان کم‌مصرف‌ترین کولرگازی جهان نامیده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع کولر داشتن استحکام قطعات و موتور کم صدا است.

کولرگازی اجنرال در شرایط گرمسیری دارای مقاومت بسیار زیادی است. متناسب باهمه سلایق تنوع زیادی در طرح‌ها و ظرفیت‌های مختلف دارد پس امکان انتخاب بیشتری را به شما می‌دهد. بی‌شک می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تامین هوای خنک در فضاهای مختلف باشد.

بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی

کولر گازی گری (GREE)  

بزرگترین و تخصصی‌ترین شرکت تولید سیستم تهویه مطبوع در جهان را می توان شرکت گری دانست. که در سال ۱۹۹۱ فعالیت خود را آغاز کرد. گری یکی از شرکت‌های است که به طور عمده نیاز بسیاری از افراد در زمینه سیستم تهویه هوا، در بازار ایران و جهان را تامین می‌کند. کسب عنوان بهترین برند تولیدکننده کولرهای گازی در سال ۲۰۱۸، اثباتی بر این ادعا است

علاوه بر تنوع زیاد محصولات تهویه این برند، مصرف برق کم و استحکام بالای بدنه‌ از ویژگی‌های منحصربفرد این سیستم بشمار می‌آیند. همچنین تولید سرمایش و گرمایش و سازگاری فوق العاده با محیط و همچنین پنل‌های داخلی بسیار کم حجم و اشغال فضای کمتر باعث شده این برند در لیست بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی ها در ایران شناخته شود.

بیشترین مکان‌هایی که از کولرگازی گری استفاده می‌کنند پاساژها ،بازارهای سرپوشیده، اماکن عمومی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های بزرگ می‌باشد.همچنین نوع اینورتر آن دارای قیمت مناسبی می باشد.

 کولر گازی جنرال(GENERAL)

کولرگازی جنرال جز سومین لیست بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی در ایران قرار دارد و یکی‌از شناخته‌ترین نوع کولرها می‌باشد. موتور کولرگازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است. سطح مصرف انرژی آن نوع B است. یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و مناسب است.

کولر گازی ال جی (LG)    

به طور قطع برند ال جی یکی دیگر از برندهای برتر در زمینه‌ی تولید کولرگازی می‌باشد. این برند تا به امروز با تولید انواع مختلف کولر، سهم خوبی از بازار را از آن خود کرده و توانسته است در سطح ایران و جهان به خوبی مطرح شود.
کولر گازی ال جی با عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینورتر توانسته با کاهش چشم‌گیر ۷۳ درصدی انرژی، راهی نو در مصرف بهینه انرژی بگشاید. از آن جایی که کولرهای گازی ال جی، علاوه بر طراحی زیبا قابلیت‌های مختلفی دارند، می‌توانند انتخابی مناسب برای تامین سرما و گرما خانه یا محل کار شما باشند.

از جمله مهم‎‌ترین این ویژگی‌ها علاوه بر موتور قدرتمند و کارایی بالا در کنار مصرف بهینه انرژی می‌توان به تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه در مقابل نوسانات برق، سیستم تصفیه هوا و … اشاره کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. تنوع انواع کولرگازی ال جی سبب شده تا تمامی افراد با نیازها و بودجه‌های مختلف بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند. این برند دارای نمایندگان خدمات نصب بسیاری در سطح کشور است، به همین دلیل ارائه خدمات پس‌ازفروش در کمترین زمان به مشتریان صورت می‌گیرد. بی شک ال جی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی در ایران محسوب می‌شود.

 کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG)

سامسونگ، یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌های تولیدکننده در کره‌جنوبی است که تا به امروز توانسته در زمینه ساخت انواع وسایل خانگی به خوبی عمل نماید. ساخت و تولید کولرگازی سامسونگ با طراحی منحصر بفرد و بکارگیری فناوری‌های روز دنیا، توانسته این کمپانی را در صدر بهترین و پرفروش‌ترین کولرگازی قرار دهد.

برند سامسونگ از جمله قابل اعتمادترین برندهای تولید کننده در ایران است که با گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس تا به امروز توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند و مصرف‌کننده ایرانی استقبال گسترده‌ای از این محصولات داشته باشد.

کولر گازی دایکین

این برند ژاپنی، نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان نیز توانسته است جایگاه ویژه‌ای کسب کند. همچنین کیفیت فوق‌العاده آن موفق به جلب رضایت کاربران بسیاری شده است. ضمن آنکه در این کولرگازی از بهترین اینورترها استفاده شده که طی زمانی اندک پس از روشن شدن، می‌تواند دمای محیط را به خوبی تنظیم نماید.
کولرگازی دایکین دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد که از جمله آنها می‌توان به سیستم رطوبت‌گیر، تایمر زمان‌بندی، سیستم جریان هوای دوگانه و … اشاره کرد. شما در هر زمان از مدت معین گارانتی محصول خریداری شده، می‌توانید از مزایای تعهدات نماینده بهره‌مند شوید. پس از اتمام مدت زمان گارانتی نیز می‌توانید با مراجعه به مراکز ارائه خدمات پس‌ازفروش، مشکلات احتمالی پیش آمده را مطرح و نسبت به رفع آن اقدام نمایید.
البته نام کمپانی‌های دیگری مانند میتسوبیشی، یکی از قدرتمندترین برند در زمینه تولید کولرگازی در این لیست خالی می‌ماند. چرا که میتسوبیشی در عین عرضه محصولات با کیفیت فوق العاده، قیمت بالایی دارد. لذا کمتر کسی تمایل به خرید این برند را خواهد داشت.

خرید کولرگازی

گرمای داغ تابستان و هوای دود آلود می‌تواند تنفس را سخت کند. اما سیستم‌های خنک‌کننده و کولرهای گازی هستند که می توانند آب و هوای مطبوعی را برای ما فراهم سازند. همانطور که اشاره شد، کمپانی‌های مختلفی در زمینه تولید و عرضه‌ی انواع کولر گازی فعال هستند. البته با توجه به نوسانات قیمت دلار، این محصولات را با قیمت‌های متفاوت و متغیری در بازار و فروشگاه‌ها خواهید یافت.

چنانچه قصد خرید بهترین برندهای کولرگازی و اسپلیت را دارید، بریم خرید برایتان گزینه ای برتر خواهد بود، چرا که می توانید قیمت محصول مورد نظر را در فروشگاه آنلاین و معتبر، مقایسه و به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنید.