پرفروش ترین جاروشارژی های بوش Bosch – مقایسه مشخصات و قیمت خرید

2544
مقایسه مشخصات و قیمت خرید انواع مدل های جاروشارژی بوش - بریم خرید
مقایسه مشخصات و قیمت خرید انواع مدل های جاروشارژی بوش

معرفی انواع جاروشارژی بوش به همراه پرفروش ترین آن ها

اگر به دنبال خرید جاروشارژی بوش برای منزل یا محل کار خود هستید ما در این مقاله مدل های مختلف جاروشارژی بوش را از بالاترین مدل تا ارزان ترین مدل بررسی کردیم تا بتوانید طبق نیاز، جاروشارژی مورد نظر را انتخاب کرده و سپس خرید خود را از بریم خرید، مرجع راهنمایی و معرفی فروشگاه های معتبر اینترنتی انجام دهید.

همانطور که می دانید بوش یکی از معروف ترین برندهای آلمانی فعال در زمینه ساخت و طراحی لوازم خانگی است که در زمینه های مختلفی مانند ساخت سخت افزار و نرم افزار، لوازم خانگی و… فعالیت می کند. بوش در زمینه لوازم خانگی محصولات متنوعی را تولید و عرضه می کند. جاروشارژی بوش Bosch یکی از محبوب ترین وسایل تولید شده توسط این کمپانی می باشد.

مزایای استفاده از جارو شارژی

جارو شارژی ها، یکی از وسایل کاربردی برقی هستند که برای تمیز کردن بخشی از محل سکونت یا محل کار می توانید از آن ها استفاده کنید. با کمک جاروشارژی، فضاهای کوچک نیز آسان تمیز می شوند و حتی می توانید از آن ها به صورت بی سیم استفاده کنید. در گذشته مردم برای جارو کشیدن از جاروهای دستی استفاده می کردند که زمان و انرژی زیادی می گرفت و نتیجه و رضایت بخشی نداشت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی جاروهای شارژی با مدل های مختلفی تولید شده که برای فضاهای کوچک و کنج دیوار و… از آن ها استفاده می شود.

نکات خرید جارو شارژی

جاروشارژی ها به دلیل ابعاد کوچک تر نسبت به سایر جاروها و امکان استفاده از بدون نیاز به سیم برق، سرعت تمیز کردن محل کار یا خودروی شما را بیشتر می کند. همچنین به دلیل سبک و قابل حمل بودن، جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند. معمولا بدنه ای از جنس پلاستیک دارند به همین دلیل جابجایی و جاروکشی توسط آن ها بسیار راحت است. همچین قابلیت تنظیم قدرت مکش، چراغ نشانگر LED، نشانگر عمر باتری و یا قابلیت قرارگیری روی دیوار دارند که همه این موارد در قیمت آن‌ها تاثیر می گذارد. موتور جارو شارژی نسبت به جاروبرقی کم صداتر است و طراحی کوچک و جمع و جور تری نسبت به جاروبرقی دارد. همچنین به دلیل قابل حمل و سبک بودن طرفداران زیادی دارد . 

برای خرید یک جارو شارژی مناسب شما ابتدا باید انواع آن و کارایی آن ها را بشناسید. سپس طبق نیاز و فضایی که قصد دارید توسط جاروشارژی تمیز کنید آن را انتخاب کنید. همچنین میزان بازدهی و مکش و توان جاروشارژی نیز مهم است. با در نظر گرفتن مخزن جارو شارژی، سعی کنید بهترین نوع آن را برای کار خود انتخاب کنید. جاروشارژی ها سری های مختلفی دارند، پس قبل از خرید خود باید با انواع سری های آن نیز آشنا شوید. در ادامه این مقاله از بریم خرید، انواع جاروشارژی ها و کارایی آن ها را به همراه تمام ویژگی هایی که برای خرید یک جارو شارژی لازم است بدانید را برای شما عزیزان ذکر کردیم. پس با ما همراه باشید.

 مقالات پیشنهادی: انواع جارو شارژی و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار (معرفی و قیمت خرید ) 

انواع جارو شارژی بوش

جاروشارژی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. برای مثال جاروشارژی های دستی در سایزهای کوچک تری تولید شده و قابل حمل هستند. جاروشارژی های پارویی یک دسته بلند، مانند جاروبرقی دارند، که از نظر نوع مکش، به دو دسته جارو شارژی آب و خاک و جارو شارژی معمولی تقسیم می شوند. جاروشارژی های آب و خاک علاوه بر جمع کردن زباله، آب هم جمع می کنند. اما جاروشارژی های معمولی فقط برای جمع کردن زباله های ریز و تمیز کردن کنج ها کاربرد دارند. در ادامه این مقاله از بریم خرید، درباره انواع مختلف جارو شارژی های بوش و مشخصات جارو شارژی های بوش به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

انواع جارو شارژی دستی بوش و ویژگی های مشترک آن ها

جاروشارژی دستی بوش، وزن کمی دارد و در ابعاد کوچکی تولید می شود. به همین دلیل قابل حمل است و معمولا برای تمیز کردن کنج ها و سطوح باریک استفاده می شود. همچنین به راحتی برای تمیز کردن زیر کابینت، کمد، کشو و یا داخل خودرو به شما کمک می کند. باتری جاروشارژی های دستی بوش معمولا بعد از ۴ الی ۵ ساعت به صورت کامل شارژ می شود و می توانید حدود ۱۵ دقیقه به صورت مداوم از  باتری آن استفاده کنید.

همانطور که می دانید تمام جارو شارژی های دستی بوش از یک آداپتور، برای شارژ باتری استفاده می کنند. بدون نیاز به سیم برق از آنها استفاده می شود و قابل حمل هستند. همچنین هر کدام از سری های آن، کارایی مختلفی دارند که برای تمیز کردن سطوح مختلف، گوشه ها و … از آن ها استفاده می کنند. معمولا تمام جاروشارژی های دستی بوش با کمک باتری لیتیوم یون کار می کنند و فیلترهای قابل شستشو دارند. شستشوی فیلتر جارو شارژی، از ورود گرد و غبار به داخل موتور جارو شارژی شما جلوگیری می کند و عمر دستگاه را بیشتر می کند. همچنین به دلیل قابلیت چرخشی بودن سری های این دستگاه ها، می توانید در تمام زوایا از آن استفاده کنید.

جارو شارژی دستی بوش مدل BHN14090 Bosch

جاروشارژی دستی بوش مدل BHN14090  یکی از محصولات با کیفیت بوش است که بدنه ای شفاف و پلاستیکی با ترکیب رنگ نقره ای و مشکی دارد. باتری این جارو دستی از نوع نیکل هیدرید است که حدودا طی ۱۲ تا ۱۶ ساعت شارژ می شود. پس از شارژ کامل باتری، می توانید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به صورت مستمر از آن استفاده کنید. همچنین سیستم High Airflow قدرت مکش بسیار بالایی به این جاروشارژی داده که با استفاده مداوم هم قدرت مکش آن کم نمی شود. جاروشارژی BHN14090 بوش از طریق نشانگر باتری، کم شدن شارژ باتری دستگاه را به شما اطلاع می دهد. گنجایش مخزن این جاروشارژی، حدود ۰٫۳ لیتر و ابعاد آن ۱۱۰*۱۳۸*۳۶۸ سانتی‌ متر است.  این جارو شارژی همراه با سری های قابل تعویض و فیلتر قابل شستشو تولید می شود به همین دلیل یکی از پرفروش ترین جارو شارژی های بوش می باشد.

جاروشارژی دستی بوش مدل BHN14090 
مشخصات و قیمت خرید جاروشارژی دستی بوش مدل BHN14090 
ظرفیت باتری ۱۴٫۴ ولت
مدت زمان شارژ شدن باتری ۱۲ الی ۱۶ ساعت
محدوده بازدهی باتری ۱۲ الی ۱۵ دقیقه به صورت مداوم
وزن ۱٫۲ گرم
ظرفیت مخزن ۰٫۳ لیتر
مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BHN14090 Bosch به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

جارو شارژی دستی بوش مدل BHNL21PRO Bosch

جارو شارژی دستی بوش مدل BHNL21PRO یکی دیگر از انواع جاروشارژی های دستی بوش می باشد که کارکرد و راندمان بسیار بالایی دارد. به دلیل فیلتر سه لایه قابل شستشویی که در ساخت آن استفاده شده و سری های قابل تعویض و همچنین امکان استفاده از آن بدون نیاز به سیم برق، این مدل تبدیل به یکی از کاربردی ترین جارو شارژی های بوش شده است. پس از هر بار شارژ کامل باتری این مدل از جارو دستی بوش که حدود ۴ الی ۵ ساعت زمان می برد، شما می توانید حدود ۴۵ دقیقه بدون وقفه از آن برای جارو کردن استفاده کنید. جارو شارژی بوش مدل BHNL21PRO در ابعاد ۲۶۵x155x120 سانتی‌متر و با ترکیب رنگ، نوک مدادی و نقره ای تولید می شود.

این نوع جاروشارژی، سری های مختلفی دارد که کارایی این دستگاه را بیشتر می کند. برای مثال یکی از سری های این دستگاه، برس مخصوص مبلمان است که با کمک آن، می توانید مبلمان و کنج هایی که در مبلمان شماست را به راحتی تمیز کنید. یکی دیگر از سری های این دستگاه، برس مخصوص نظافت سطوح است که برای نظافت سطوح مختلف کاربرد دارد. سری  نازل مخصوص تمیز کردن تشک نیز، برای تمیز کردن تشک و گوشه های آن کاربرد دارد. توان این دستگاه قابل تنظیم است. همچنین فیلترهای قابل شستشو در این جاروشارژی، طول عمر دستگاه را افزایش می دهد. قدرت موتور جارو شارژی BHNL21PRO بوش، حدود ۲۱٫۶ ولت است و باتری این دستگاه نیز از نوع لیتیوم یون می باشد.

جارو شارژی بوش مدل BHNL21PRO
مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BHNL21PRO
ظرفیت باتری ۲۱٫۶ ولت
مدت زمان شارژ شدن باتری ۴ الی ۵ ساعت
محدوده بازدهی باتری ۴۵ دقیقه
نوع باتری لیتیوم یون
وزن ۱٫۵ گرم
ابعاد دستگاه ۱۲۰x155x265 سانتی‌متر
مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BHNL21PRO Bosch به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

معرفی ویژگی های انواع جارو شارژی های پارویی بوش

جاروشارژی های پارویی بوش دسته ای بلند دارند که حالت عصایی دارد و همین موضوع باعث انعطاف پذیری این مدل جارو شارژی شده است. قطعات این نوع جاروشارژی جدا می شوند و قابل شستشو هستند. امکان استفاده بی سیم از این نوع جاروشارژی ها و سری های مختلفی که به آن وصل می شود کارایی آن را بیشتر کرده و برای نظافت منزل ، مبلمان ، خودرو و… می توانید از آن استفاده کنید. باتری های نیکل هیدریدی که در این نوع جاروشارژی ها استفاده شده، قابل تعویض است و عمر دستگاه شما را افزایش می دهد. همانطور که می دانید جارو شارژی های عصایی یا پارویی مانند جاروبرقی برای تمیز کردن سطوح بلند یا کف زمین استفاده می شود و استفاده از آن آسان است. معمولا سری های این نوع جاروها قابل تعویض و جدا شدن هستند پس این مدل جاروها به صورت دستی نیز قابل استفاده هستند.

در ادامه این مقاله از تیم بریم خرید، به معرفی چند نوع از بهترین مدل جارو شارژی بوش پرداختیم تا با ویژگی های آن ها و مشخصاتشان به صورت کامل آشنا شوید.

جاروشارژی بوش مدل BCH86PET1

جاروشارژی بوش مدل BCH86PET1 یکی از جاروشارژی های پارویی یا عصایی و پرفروش ترین جاروشارژی بوش است که کیفیت بالا و طرفداران زیادی دارد. این محصول یک کیت اکسسوری برای جمع کردن راحت تر موهای زائد حیوانات خانگی دارد تا شما بتوانید به راحتی موهای زائد حیوانات خانگی خود و یا زباله ها و موهایی که روی فرش می ریزد جمع کنید.

این محصول مکشی بسیار بالا دارد و به خوبی و با سرعتی بالا تمام زباله ها را از روی سطوح مختلف جمع می کند. قدرت مکش این محصول ۲۸ وات است و توان بالایی دارد. بازدهی و شارژدهی باتری این جاروشارژی به صورت مرحله ای تا ۶۰ دقیقه و به صورت مداوم و پشت سرهم حدود ۳۵ دقیقه است که نسبت به سایر مدل های جاروشارژی زمان قابل قبولی است. این جاروشارژی مجهز به سنسور کنترل مخزن زباله است تا در صورت پر شدن مخزن، به شما اطلاع دهد و آن را خالی کنید. همچنین این محصول مجهز به نشانگر شارژ باتری است و میزان شارژ باتری را به شما نمایش می دهد.

تعویض باتری جاروشارژی بوش لازم نیست چون این باتری از نوع لیتیوم یون است و ماندگاری و بازدهی بسیار بالایی دارد. قدرت مکش این جاروشارژی در سه حالت قابل تنظیم است و سری قابل تعویض دارد. این محصول مجهز به برس گردان و سری جمع آوری موی حیوانات خانگی، سری مخصوص مبلمان و گوشه گیر و درزگیر است که قابل جدا شدن و تمیز کردن هستند.

جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20 Bosch

جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20 با کمک باتری های NiMH  کار می کنند که پس از شارژ کامل دستگاه طی ۴ ساعت، ۴۴ دقیقه شارژدهی دارد. شما می توانید در این مدت با مکش بسیار بالایی از دستگاه به صورت مداوم استفاده کنید. جاروشارژی بوش BCHF2MX20 Bosch به صورت بی سیم نیز استفاده می شود و قابل حمل است. پس با تنظیم توان مورد نظر خود از مکش های مختلف این جارو برای تمیز کردن سطوح استفاده کنید. سری های قابل تعویض این مدل، کارایی آن را چند برابر کرده و در مکان های مختلفی می توانید از آن استفاده کنید.

جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20
مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20
مدت زمان شارژ شدن باتری ۴ ساعت 
محدوده بازدهی باتری ۴۵ دقیقه
وزن ۲٫۵ گرم
ابعاد دستگاه ۱۶۵*۲۶۵*۱۱۶۰ سانتی‌متر
ظرفیت باتری ۲۰ ولت
قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل BCHF2MX20 Bosch به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

جارو شارژی بوش مدل BBHMove5

جارو شارژی معمولا کاربردی ترین وسیله در منزل است که قدرت خوبی دارد و قابل حمل است. به همین دلیل نسبت به جاروبرقی طرفداران بیشتری دارد. جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHMove 5، عصایی یا دسته بلند است که به صورت دستی نیز می توانید از آن استفاده کنید. شارژ کامل باتری حدود ۱۲ الی ۱۶ ساعت زمان می برد و پس از شارژ کامل ، می توانید حدود ۳۵ دقیقه مداوم از آن استفاده کنید.

فیلترهای قابل شستشوی این دستگاه، از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند و عمر آن را افزایش می دهد. جارو شارژی معمولا برای کنج های خانه، مانند زیر مبل، کنج دیوارها، زیر کابینت و… استفاده می شود. این جارو شارژی قابلیت جذب آب و نشانگر پر بودن مخزن ندارد و به دو روش عصایی و دستی، قابل تنظیم و استفاده است. قابلیت جدا شدن از بدنه و سری های قابل تعویض آن نیز، استفاده از این نوع جاروشارژی را برای شما راحت تر می کند.

جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHMove 5
مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHMove 5
مدت زمان شارژ شدن باتری ۱۲ الی ۱۶ ساعت
محدوده بازدهی باتری ۳۵ دقیقه
گنجایش مخزن ۰٫۳ لیتر
ابعاد دستگاه ۲۰۰x255x1130 میلی‌متر
وزن ۳٫۲ کیلوگرم
قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل Bosch BBH Move 5 به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHF214

جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHF214، دستگاهی زیبا، بی سیم و کاربردی با قابلیت جدا شدن از روی دسته است که مشابه جاروبرقی به صورت عصایی برای تمیز کردن سطوح فرش، پارکت و… استفاده می شود. همچنین در صورت جدا کردن جاروشارژی از روی دسته، به صورت دستی برای تمیز کردن خودرو ، نظافت مبلمان، میز و… استفاده می شود. باتری جارو شارژی بوش مدل BBHF214 Bosch لیتیوم یون است که بازدهی بالایی برای کاربران دارد.

این نوع جارو شارژی در ابعاد ۲۶۵x165x1160 سانتی‌ متر تولید می شود و قابلیت نصب بر روی دیوار دارد. فیلترهای قابل شستشو و سری های قابل تعویض آن، به همراه قابلیت تنظیم توان دستگاه، کارایی این دستگاه را افزایش داده است. همچنین برس Electro این جاروشارژی نیز برای تمیز کردن انواع سطوح کاربرد دارد. فناوری Easy Clean System نیز در جاروشارژی ۲۱۴ بوش، امکان جدا شدن برس ها و تمیز کردن آسان را به کاربران خواهد داد.

جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHF214
مشخصات و قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHF214
مدت زمان شارژ شدن باتری ۴ الی ۵ ساعت 
محدوده بازدهی باتری ۳۵ دقیقه
گنجایش مخزن ۰٫۴ لیتر
قدرت موتور ۱۴٫۴ ولت
وزن ۲٫۴ کیلوگرم
قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHF214 به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHF216

جاروشارژی عصایی یا دسته بلند بوش مدل Bosch BBHF216، باتری لیتیوم یونی قوی دارد که سبب استفاده مداوم و افزایش طول عمر دستگاه شما می شود. این باتری طی ۴ الی ۵ ساعت به صورت کامل شارژ می شود و حدود ۳۶ دقیقه شارژدهی دارد. این نوع جاروشارژی، دو سطح توان دارد که با مکش های مختلف می توانید از آن استفاده کنید. همچنین سری های مختلف و قابل تعویضی دارد که هر کدام کارایی خاصی دارند. برای مثال برس Electro برای تمیز کردن انواع سطوح کاربرد دارد همچنین قابلیت چرخش و نازل منعطفی که در این دستگاه وجود دارد سبب افزایش کارایی جارو برای تمیز کردن گوشه ها و زیر مبلمان یا کابینت ها و… شده است و معمولا در ابعاد ۲۴۰x180x620 سانتی‌متر تولید می شود.

جاروشارژی عصایی یا دسته بلند بوش مدل Bosch BBHF216
مشخصات وقیمت خرید جاروشارژی عصایی یا دسته بلند بوش مدل Bosch BBHF216
مدت زمان شارژ شدن باتری ۴ الی ۵ ساعت 
محدوده بازدهی باتری ۳۵ دقیقه
گنجایش مخزن ۰٫۴ لیتر
ولتاژ باتری ۱۶ ولت
وزن ۲٫۵ کیلوگرم
قیمت خرید جارو شارژی بوش مدل Bosch BBHF216 به همراه لیست فروشگاه های اینترنتی

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، مشخصات و قیمت خرید چند مدل از انواع جارو شارژی های بوش را با هم مقایسه کردیم و به معرفی پرفروش ترین جاروشارژی ها پرداختیم. ویژگی هایی مانند قدرت مکش، زمان شارژ باتری، طول مدت شارژدهی، و تجهیزات جانبی را بررسی کردیم.

اگر قصد خرید جاروشارژی دارید برای مشاهده مدل های بیشتر، مشخصات کامل تر، و لیست تمام فروشگاه های اینترنتی که این محصول را ارائه می دهند، می توانید به صفحه لیست جارو شارژی های بوش مراجعه کنید. بریم خرید یک موتور هوشمند جستجو کالا و مرجعی کامل برای معرفی و مقایسه محصولات و فروشگاه های اینترنتی است. ما اینجا هستیم تا با ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده، فرایند خرید را آسان کنیم. در بریم خرید قیمت، مشخصات، و فروشندگان تمامی محصولات با هم مقایسه می شود. تیم تولید محتوای بریم خرید نیز سعی می کند تا با انتشار جدیدترین اخبار و اطلاعات و راهنمای انتخاب محصولات، شما را در یک انتخاب مناسب همراهی کند.

مقالات پیشنهادی: انواع جارو شارژی دستی بلک اند دکر Black & Decker – مقایسه قیمت خرید و مشخصات