مشخصات فنی لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۷۷

359
خرید لباسشویی سامسونگ مدل 1477 - بریم خرید

نقد و بررسی لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۷۷

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۷۷ یکی دیگر از پرفروش ترین لباسشویی های سامسونگ است که طرفداران زیادی دارد. در این مقاله از بریم خرید به معرفی این لباسشویی و نقد و بررسی مشخصات آن پرداختیم و در نهایت برای شما لینک خرید لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۷۷ را قرار دادیم تا شما با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید و تجربه خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

مشخصات لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۷۷

لباسشویی ۱۴۷۷ سامسونگ با ظرفیت ۷ کیلوگرم تولید می شود و طراحی زیبایی دارد. این لباسشویی به دلیل ظرفیت و گنجایش بالایی که دارد، برای خانواده هایی با جمعیت های بالا مناسب است که حجم لباس های آن ها زیاد باشد و بتوانند هر بار این ۷ کیلوگرم را پر کنند! مصرف انرژی این لباسشویی بسیار کم است و هزینه آب و برق شما را زیاد نمی کند.

این لباسشویی مدل ادواش است یعنی شما در حین کار کردن لباسشویی هم می توانید به آن لباس اضافه کنید. لباسشویی هایی که قابلیت ادواش ندارند هنگام کار کردن به دلیل قفل شدن درب لباسشویی، امکان اضافه کردن لباس ندارند اما لباسشویی سامسونگ مدل ۱۴۷۷ یک درب کوچک روی درب اصلی دارد که حتی در زمان قفل شدن هم می توانید آن را باز کنید و لباسی که فراموش کردید را داخل آن بیاندازید تا به راحتی برای شما شستشو دهد.

مشخصات لباسشویی سامسونگ مدل 1477 - بریم خرید

لباسشویی ۱۴۷۷ برند سامسونگ ، چند برنامه شستشو دارد که شما می توانید از هر کدام بر اساس نیازتان استفاده کنید. روی لباسشویی ۱۴۷۷ یک ولوم کنترلی وجود دارد که می چرخد و می توانید برنامه های شستشوی لباس را تعویض کنید. همچنین یک دیگ الماس ضد چروک دارد که از الیاف لباس محافظت می کند و به الیاف لباس آسیبی وارد نمی کند.

سیستم عیب یابی هوشمند یکی دیگر از ویژگی های این لباسشویی است که تمام ایرادها و ارورهای لباسشویی را می توانید با کمک برنامه ای که روی گوشی همراه هوشمند نصب می کنید مشاهده کنید و ارورهای لباسشویی را بشناسید و برطرف کنید.

ماشین لباسشویی ۱۴۷۷ تمام اتوماتیک است و در دو رنگ نقره ای و سفید تولید می شود. همچنین سیستم حباب ساز دارد؛ این سیستم به خوبی می تواند آب و مواد شوینده را با هم ترکیب کند و قدرت نفوذ مواد شوینده را به الیاف لباسشویی بیشتر می کند تا راحت تر تمام لکه ها و چربی های لباس از بین برود و تمیز شود. حتی اگر شما با پایین ترین دمای آب، لباس ها را شستشو دهید باز هم به دلیل فناوری حباب سازی که در این لباسشویی وجود دارد، می تواند با آب سرد هم به خوبی و بدون آسیب زدن به بافت اصلی لباس، آن را شستشو دهد و تمیز کند.

قیمت لباسشویی سامسونگ مدل 1477 - بریم خرید

سرعت چرخش موتور این لباسشویی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است، حداکثر صدای این لباسشویی در زمان آبکشی حدود ۷۵ دسی بل است، این لباسشویی برنامه های شستشوی متعددی دارد که شامل موارد زیر است:

  1. Bubble Soak
  2. قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو Add Wash
  3. شستشوی سریع QUICK WASH
  4. شستشوی البسه پشمی Wool
  5. شستشوی البسه با الیاف مصنوعی Synthetics
  6. شستشوی اقتصادی Super Eco Wash
  7. شستشوی پارچه کتان Cotton
  8. شستشوی البسه کودک Baby Care
  9. پیش شستشو PREWASH
  10. شستشوی روزانه Daily Wash
  11. شستشوی البسه تیره Dark Garment
  12. شستشوی البسه حساس DELICATE
  13. شستشوی ملحفه Bedding
  14. OUTDOOR CARE
  15. چرخش SPIN

همچنین این لباسشویی قابلیت قفل کودک و شستشوی خودکار دیگ هم دارد و در ابعاد ۶۰۰*۴۵۶*۸۵۰ سانتی‌ متر تولید می شود.

جمع بندی

طبق بررسی بریم خرید ، لباسشویی ۱۴۷۷ سامسونگ یکی از مدل های پرفروش این برند است که کیفیت بسیار بالایی دارد، رضایت کاربرانی که از این محصول استفاده کردند بسیار زیاد است و با کمترین صدا و بالاترین قدرت می تواند کار کند. این لباسشویی با جدیدترین تکنولوژی ها تولید شده و برنامه های متعددی دارد که می توانید از هر کدام بر اساس نیازتان استفاده کنید. اگر به دنبال یک لباسشویی خوب و باکیفیت هستید لباسشویی ۱۴۷۷ یکی از مدل هایی است که به شما توصیه می کنم، این لباسشویی قیمت کمی ندارد اما با توجه به کیفیتی که دارد این قیمت می تواند مقرون به صرفه باشد و حداقل ده سال برای شما مثل روز اول کار کند. در صورت تمایل برای خرید لباسشویی سامسونگ توصیه میکنم ابتدا لیست قیمت لباسشویی را در بریم خرید مشاهده کنید، قیمت ها را در فروشگاه های اینترنتی مختلف باهم مقایسه کنید، سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات مختلف را در فروشگاه های اینترنتی مختلف باهم مقایسه می کند و یک لیست قیمت از هر محصول و هر برندی در اختیار شما قرار می دهد تا شما نیازی به چرخیدن در چندین سایت نداشته باشید و با یک نگاه بتوانید تمام قیمت ها را به صورت یکجا مشاهده کنید. اگر تجربه استفاده از ماشین لباسشویی ۱۴۷۷ سامسونگ را دارید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم.