لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱ بخریم یا نه؟

592
خرید لباسشویی بوش مدل 24461- بریم خرید

نقد و بررسی لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱

این روزها محصولات خانه و آشپزخانه بسیار متنوع است به همین دلیل همه کاربران هنگام انتخاب بهترین برند نمی دانند کدام مدل را انتخاب کنند. قیمت های محصولات هم که بسیار بالاست و به صورت فضایی بالا می رود به همین دلیل خیلی مهم است برندی انتخاب کنید که چندین سال برای شما کار کند. بوش یکی از برندهای معروف است که تقریبا تمام وسایل آن کیفیت بالایی دارند. لباسشویی بوش یکی از لوازم خانه و آشپزخانه این برند است که کیفیت بسیار بالایی دارد و بسیار پرفروش است. ما در یک مقاله به صورت کامل درباره پرفروش ترین لباسشویی های بوش صحبت کردیم و پرفروش ترین مدل های آن را توضیح دادیم. طبق مقاله ای که ما تهیه کردیم، لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱ یکی از مدل های پرفروش بوش شناخته شد که کیفیت بالایی دارد. در این مقاله از بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره مشخصات فنی این لباسشویی صحبت کنیم و تمام ویژگی ها و مشخصات این لباسشویی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید تا با ویژگی های این لباسشویی آشنا شوید و در نهایت با مشاهده قیمت لباسشویی ۲۴۴۶۱ خریدی آگاهانه از ارزان ترین فروشنده داشته باشید.

مشخصات فنی لباسشویی ۲۴۴۶۱ بوش

لباسشویی ۸ کیلویی بوش مدل ۲۴۴۶۱ ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس آلمان است و کیفیت بالایی دارد. ظرفیت این لباسشویی برای خانواده هایی با جمعیت بالا مناسب است. این محصول به صورت درب از جلو طراحی می شود و درب آن به سمت جپ باز می شود.

سرعت چرخش موتور لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱ در زمان خشک کردن، ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. طراحی بدنه این لباسشویی ساده و زیباست و با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می شود.

این لباسشویی مصرف انرژی بسیار کمی دارد و می تواند در مصرف آب و برق شما صرفه جویی کند. برچسب مصرف انرژی این لباسشویی A+++ است و مصرف انرژی آن بسیار کم است.

قیمت و مشخصات لباسشویی بوش مدل 24461 - بریم خرید
قیمت لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱ – بریم خرید

همچنین ۱۴ برنامه متعدد برای شستشوی لباس دارد برای مثال شستشوی سریع یکی از برنامه های کاربردی این لباسشویی است که می تواند در مدت زمان کمی، لباس های شما را بشورد و خشک کند و کار شما را راه بیاندازد.

یکی دیگر از برنامه های این لباسشویی مختص شستشوی لباس بچه است. لباس های بچه ها معمولا حساس تر است، بافت حساس تری دارد و نباید آسیب ببیند تا پوست بچه ها اذیت نشود بنابراین داشتن یک برنامه اختصاصی برای شستشوی لباس بچه لازم است و می تواند به شما در حفظ کیفیت اصلی پارچه لباس بچه ها کمک کند.

شستشوی دستی هم یکی دیگر از برنامه های این لباسشویی است و می تواند به صورت روزانه برای شستشوی لباس ها استفاده شود. این لباسشویی در ابعاد ۶۰۰*۶۰۰*۸۵۰ تولید می شود پس هنگام خرید به مکانی که برای این لباسشویی در آشپزخانه خود در نظر گرفتید دقت کنید و بر اساس ابعاد و مکانی که در اختیار دارید لباسشویی موردنظرتان را انتخاب کنید.

مشخصات لباسشویی بوش مدل 24461 - بریم خرید
مشخصات فنی لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱ – بریم خرید

صدای این لباسشویی هم حین کار کردن زیاد نیست این لباسشویی در حین شستشو صدایی حدود ۵۰ دسی بل و حین خشک کردن صدایی حدود ۷۴ دسی بل دارد. طراحی این لباسشویی به صورت ضد لرزش و کم صداست به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های این لباسشویی مجهز به سنسور میزان آب مصرفی دارد یعنی بر اساس حجم لباسی که شما داخل این لباسشویی بریزید، میزان آب لازم برای شستشو را تامین می کند بنابراین در مصرف آب هم صرفه جویی می شود و اسراف نمی شود.

تایمر یکی دیگر از ویژگی های این لباسشویی است که امکان تنظیم لباسشویی برای شستشو در زمان دلخواه را بین ۱ تا ۲۴ ساعت به شما می دهد بنابراین شما می توانید زمان موردنظرتان را تنظیم کنید و به سایر کارهای خود برسید تا لباسشویی در زمان معین شده روشن شود و شروع به کار کند.

قفل کودک هم از دیگر ویژگی های این لباسشویی است که می توانید هنگام کار کردن لباسشویی آن را فعال کنید تا دیگر کودکان شما نتوانند عملکرد لباسشویی را تغییر دهند.

برنامه های شستشوی این لباسشویی شامل موارد زیر است:

  1. AllergyPlu
  2. CottonEco
  3. Cottons
  4. Curtains
  5. Dark Wash
  6. Delicate/Silk
  7. Drain
  8. Drum Clean
  9. Duvet
  10. Easy Care
  11. Mix
  12. Rinse/Spin
  13. Shirts/Blouse
  14. Sportswear
  15. Super۱۵/۳۰
  16. Wool

جمع بندی

همانطور که در این مقاله از بریم خرید گفته شد، لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱ ویژگی ها و امکانات زیادی دارد، چندین برنامه شستشو دارد، با کمترین صدا و لرزش کار می کند، مصرف انرژی کمی دارد و تحت لیسانس آلمان در ترکیه مونتاژ می شود. این محصول بسیار باکیفیت است و فروش بالایی دارد بنابراین می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که به دنبال یک لباسشویی باکیفیت هستند باشد. برای خرید لباسشویی پیشنهاد می کنم ابتدا  لیست قیمت لباسشویی را در بریم خرید مشاهده کنید سپس برای خرید ماشین لباسشویی موردنظرتان از فروشگاه اینترنتی معتبری که انتخاب می کنید با قیمتی مناسب اقدام کنید. در صورتی که قبلا از این لباسشویی یا سایر مدل های بوش استفاده کردید تجربه استفاده از لباسشویی بوش را در بخش نظرات بنویسید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.