مشخصات فنی لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰

506
خرید لباسشویی بوش مدل 28590 - بریم خرید
مشخصات فنی لباسشویی بوش مدل 28590 - بریم خرید

نقد و بررسی لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰

ماشین لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰ یکی دیگر از پرفروش ترین لباسشویی های بوش است که فروش بسیار بالایی دارد. در این مقاله از بریم خرید قرار است به معرفی مشخصات فنی این لباسشویی و مزایا و معایب آن بپردازیم تا شما هنگام خرید، انتخابی آگاهانه داشته باشید و بتوانید با در نظر گرفتن تمام ویژگی های آن، برای خرید لباسشویی اقدام کنید. در نهایت می توانید قیمت خرید لباسشویی ۲۸۵۹۰ بوش را در بریم خرید مشاهده کنید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت تمام محصولات را در فروشگاه های اینترنتی مختلف برای شما مقایسه می کند تا شما بتوانید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

مشخصات فنی لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰

ماشین لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰ با رتبه انرژی +++A جزء سری ۸ لباسشویی های بوش است. این مدل یکی از لباسشویی های بوش اصل آلمان است که با بالاترین کیفیت تولید می شود. این لباسشویی با ظرفیت ۹ کیلوگرم تولید می شود و برای خانواده های پرجمعیت مناسب است. اگر شما برای جهیزیه به دنبال لباسشویی هستید و در حال تشکیل یک خانواده دو نفره هستید بنظرم این لباسشویی برای شما مناسب نیست چون ظرفیت بالایی دارد، مگر در شرایطی که شما لباس های زیادی کثیف کنید در غیر این صورت هر بار نمی توانید ۹ کیلوگرم را پر کنید و می توانید از مدل هایی با ظرفیت کمتر استفاده کنید. این لباسشویی به دلیل ظرفیت بالایی که دارد برای خانواده هایی با جمعیت بالاتر مناسب است.

قیمت لباسشویی بوش مدل 28590 - بریم خرید

موتور این لباسشویی بسیار پر قدرت است و سرعت چرخش آن در هر دقیقه ۱۴۰۰ دور است بنابراین می تواند لباس های شما را بدون آسیب به الیاف پارچه به بهترین نحو شستشو دهد.

لباسشویی ۲۸۵۹۰ بوش برنامه های متعددی برای شستشوی لباس دارد که شما طبق نیازتان می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید برای مثال شما می توانید برای شستشوی لباس های رنگی، لباس های تیره، لباس های روشن، لباس های زمستانی و سنگین، شستن پتو، لباس ورزشی، لباس زیر، لباس های نخی یا ظریف و… از برنامه های متناسب با جنس پارچه استفاده کنید. همچنین برنامه شستشوی ترکیبی، شستشوی سریع یا ۱۵ دقیقه ای، شستشوی ضد آلرژی، آبکشی، چرخش، شستشو با تایمر و در زمان معین شده، لکه بری و… هم در این لباسشویی وجود دارد و می توانید طبق نیازتان از آن استفاده کنید. پنل لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰ لمسی است و می توانید دمای آب را هم تنظیم کنید تا اگر خواستید لباس های جین یا سایر لباس هایتان را با آب سرد شستشو دهید بتوانید و دمای آب را کم کنید تا به بافت و الیاف پارچه شما آسیب وارد نشود. حتی شما می توانید سرعت چرخش موتور را نیز تنظیم کنید و برنامه های لباسشویی را طوری تنظیم کنید که نیازی به اتوکشی زیاد نداشته باشید و لباس هایتان چروک نشود.

مشخصات فنی لباسشویی بوش مدل 28590 - بریم خرید
خرید و قیمت لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰ – بریم خرید

این لباسشویی قابلیت لکه بری هم دارد و می تواند تمام لکه ها را از بین ببرد و در بافت لباس نفوذ کند. تایمری که در این لباسشویی وجود دارد امکان تنظیم لباسشویی را به شما می دهد و می توانید از یک ساعت تا ۲۴ ساعت آن را تنظیم کنید تا هر زمانی که خواستید روشن شود و شروع به شستشو کند.

همچنین این مدل لباسشویی بوش آلمان، قابلیت تشخیص میزان و حجم لباس را دارد و بر اساس حجم لباسی که داخل آن می ریزید میزان آب موردنیاز برای شستشو را تامین می کند و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی می کند.

دیواره این دستگاه هم طوری طراحی شده که ضد لرزش است و صدای بسیار کمی دارد. این محصول به صورت درب از جلو طراحی شده و میزان صدای آن هنگام شستشو ۴۷ دسی بل است که زیاد نیست و شما را آزار نمی دهد.

جمع بندی

لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰ یکی از لباسشویی های سری ۸ بوش است که با ظرفیت ۹ کیلوگرم تولید می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. اگر شما به دنبال لوازم خانگی اصل هستید و به دنبال لباسشویی بوش اصل آلمان هستید من به عنوان مشاور بریم خرید به شما لباسشویی ۲۸۵۹۰ را پیشنهاد می کنم. ما در بریم خرید به معرفی کالاهای اصلی و پرفروش ترین محصولات هر برند می پردازیم و بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کنیم تا با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید. همچنین می توانید لیست قیمت لباسشویی و سایر محصولات را نیز در  بریم خرید مشاهده کنید، قیمت هر محصول را در چند فروشگاه اینترنتی معتبر باهم مقایسه کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. فقط کافیه بودجه موردنظر خود را تعیین کنید و به بریم خرید سر بزنید تا بهترین گزینه ها را با مناسب ترین قیمت مشاهده کنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.