لباسشویی بوش مدل ۲۰۱۷ بخریم یا نه؟

688
مشخصات فنی لباسشویی بوش مدل 2017 - بریم خرید
مشخصات لباسشویی بوش مدل 2017 - بریم خرید

نقد و بررسی لباسشویی بوش مدل ۲۰۱۷

لباسشویی بوش مدل ۲۰۱۷ یا WAJ2017SGC یکی از پرفروش ترین لباسشویی های بوش است که کیفیت بالایی دارد. این لباسشویی با ۷ کیلوگرم ظرفیت به صورت درب از جلو طراحی می شود و طراحی زیبا و ارگونومیکی دارد. شما می توانید با هر سبک دکوراسیونی که دارید از این لباسشویی استفاده کنید چون با توجه به طراحی ساده و زیبایی که دارد، می تواند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود.

این لباسشویی قابلیت شستشوی حجم بالایی از لباس را دارد و برای خانواده هایی با جمعیت متوسط بسیار مناسب است. این لباسشویی برنامه های متعددی برای شستشوی لباس های رنگی، لباس های تیره و روشن، لباس های ظریف و حساس، لباس بچه، لباس های سنگین و پتو، لباس جین و… دارد و شما می توانید بر اساس نیازتان هر کدام از برنامه ها را که خواستید استفاده کنید.

موتور این لباسشویی بسیار پر قدرت است و قدرت چرخش آن در هر دقیقه ۱۰۰۰ دور است بنابراین لباس ها را با قدرت بالایی می شوید و خشک و بدون آب تحویل می دهد. شستشوی لباس در این لباسشویی با سر و صدای کمی انجام می شود، مصرف انرژی و آب و برق آن بسیار کم است و طول عمر آن نیز بسیار بالاست.

برنامه های شستشوی این لباسشویی شامل شستشوی لباس کتان، شستشوی سریع، شستشوی سریع ترکیبی، شستشو به صورت ضد چروک برای اتو کشی آسان، شستشوی لباس های حساس، شستشوی ملحغه، شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی، شستشوی لباس های پشمی، شستشوی لباس ترکیبی و… است.

خرید لباسشویی بوش مدل 2017 - بریم خرید

مزایای لباسشویی بوش مدل ۲۰۱۷

  1. لرزش و صدای این لباسشویی حین کار کردن بسیار کم است و اصلا آزاردهنده نیست.
  2. این لباسشویی با فناوری ReloadFunction  که دارد، امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو دارد فقط کافیست که هنگام کار کردن لباسشویی آن را متوقف کنید و لباسی که فراموش کردید را به آن اضافه کنید یا از لباسشویی بردارید.
  3. تایمر یکی دیگر از ویژگی های این لباسشویی است که امکان تنظیم زمان روشن شدن لباسشویی را به شما می دهد بنابراین اگر منزل نباشید یا کار داشته باشید می توانید زمان روشن شدن لباسشویی را از ۱ تا ۲۴ ساعت تنظیم کنید تا لباسشویی به صورت خودکار روشن شود و شروع به کار کند.
  4. لباسشویی ۲۰۱۷ بوش همچنین قابلیت ActiveWater هم دارد که این قابلیت برای تنظیم میزان آب ورودی به دستگاه است یعنی بر اساس میزان لباسی که داخل لباسشویی قرار دادید، آب موردنیاز را تامین می کند بنابراین در مصرف آب و انرژی صرفه جویی می شود.
  5. میزان صدای این لباسشویی حین شستشو ۵۴ دسی بل و در زمان خشک کردن ۷۲ دسی بل است.
قیمت لباسشویی بوش مدل 2017 - بریم خرید
قیمت و مشخصات لباسشویی بوش مدل ۲۰۱۷ – بریم خرید

جمع بندی

اگر به دنبال یک لباسشویی با قدرت بالا و بالاترین طول عمر هستید من به عنوان یکی از مشاوران  بریم خرید ماشین لباسشویی ۲۰۱۷ بوش را به شما معرفی می کنم. این لباسشویی با کیفیت بسیار بالایی کار می کند و موتوری بسیار قدرتمند دارد. شما می توانید  لیست قیمت لباسشویی را در وب سایت بریم خرید مشاهده کنید و خریدی هوشمندانه داشته باشید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات مختلف را در تمام فروشگاه های اینترنتی جمع آوری کرده و به صورت یک لیست در اختیار شما قرار می دهد تا با مقایسه قیمت ها بتوانید خریدی کاملا هوشمندانه داشته باشید و محصول موردنظرتان را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بر اساس بودجه ای که دارید خریداری کنید.

حتی شما می توانید قیمت و مشخصات کامل لباسشویی ۲۰۱۷ بوش را هم در بریم خرید مشاهده کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. در صورتی که تجربه خرید یا استفاده از این مدل لباسشویی بوش را داشتید می توانید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.