نقد و بررسی لباسشویی بوش مدل ۳۲۵۶۰

615
خرید لباسشویی بوش مدل 32560 - بریم خرید
قیمت و خرید لباسشویی بوش مدل 32560 - بریم خرید

لباسشویی بوش مدل  ۳۲۵۶۰ یا ۳۲۵۶ بوش یکی دیگر از پرفروش ترین لباسشویی های بوش است که بسیار باکیفیت است و با طرحی کاملا زیبا و ارگونومیک تولید می شود. این لباسشویی با ظرفیت ۹ کیلوگرم تولید می شود و گنجایش بالایی دارد. بنابراین برای خانواده هایی که تعداد نفرات آن ها بالاست مناسب است که بتوانند از تمام ظرفیت این لباسشویی استفاده کنند. لباسشویی ۳۲۶۵۰ طراحی فوق العاده ای دارد و  با کمترین صدا و لرزش کار می کند.

لباسشویی بوش مدل  ۳۲۵۶۰ برنامه های شستشوی متعددی دارد که می توانید از هر کدام برای شستشوی لباس موردنظرتان استفاده کنید و بدون اینکه به الیاف پارچه آسیبی وارد شود، لباس های خود را شستشو دهید.

لباسشویی بوش مدل  ۳۲۵۶۰ هنگام کار کردن و شستشو صدای کمی دارد که حدود ۴۸ دسی بل است و زمان آبکشی و خشک کردن، حداکثر صدای لباسشویی ۳۲۵۶۰ به ۷۴ دسی بل می رسد. صدا و لرزش این لباسشویی هنگام کار کردن زیاد و آزاردهنده نیست اما صفر هم نیست که کاملا بیصدا باشد.

دیگ لباسشویی بوش مدل ۳۲۵۶۰ استیل ضد زنگ است و پس از کار کردن به مرور زمان خراب نمی‌شود. همچنین برچسب انرژی این لباسشویی +++A است بدین معنی که میزان مصرف انرژی آن بسیار کم است و در هزینه آب و برق شما صرفه جویی می‌کند.

این محصول موتور بسیار قوی دارد و سرعت چرخش موتور آن ۱۶۰۰ دور در دقیقه است. مخزن لباسشویی بوش مدل  ۳۲۵۶۰ به صورت درب از جلو طراحی شده و طراحی بسیار زیبایی دارد که با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می شود.

قیمت و مشخصات فنی لباسشویی بوش آلمان مدل 32560 - بریم خرید

قابلیت ها و برنامه های شستشوی لباسشویی ۳۲۵۶۰ بوش

برنامه های لباسشویی بوش مدل  ۳۲۵۶۰ شامل موارد زیر است:

– برنامه برای شستن لباس های تیره رنگ مانند لباس های مشکی و…

– برنامه شستشوی لباس روزانه به صورت دستی که برای شستشوی لباس ها به صورت روزانه با تایمی متعادل مناسب است.

– برنامه مخصوص برای شستشوی لباس بچه که برای شستن لباس های کودکان مناسب است. این برنامه بدون هیچ آسیبی به بافت پارچه، می تواند لباس های کودکان شما که حساس تر هستند را بشوید و خشک کند.

– شستشوی آبکشی و گردش هم یکی دیگر از برنامه های لباسشویی بوش مدل ۳۲۵۶۰ است که برای آبکشی و خشک کردن لباس هاست.

– یکی دیگر از برنامه های کاربردی این لباسشوییف شستشوی الیاف نخی است که برای شستن لباس های نخی استفاده می شود.

– شستشوی لباس های ورزشی هم برنامه دیگری است که برای شستن لباس های ورزشی که جنس متفاوت تری دارند به کار می رود و در این لباسشویی وجود دارد.

– سیستم شستشوی لباس های جین برای شستن لباس های جین مانند شلوار لی و… است که بسیار کاربردی است. اگر دقت کنید لباس های جین یا لی زمانی که با برنامه های معمولی لباسشویی شسته شوند، بافت پارچه آسیب می بیند و لباس شل می شود به همین دلیل استفاده از برنامه مخصوص برای شستشوی لباس های جین بسیار بهتر است.

– همچنین برای شستشوی لباس های ظریف و حساس هم یک برنامه در این لباسشویی وجود دارد که بدون آسیب رسیدن به بافت پارچه می توانید آن را بشویید و تمیز کنید.

– شستشوی لباس های پشمی یا زمستانی یکی دیگر از برنامه های این لباسشویی است که برای شستن لباس های سنگین و پشمی که ضخامت بیشتری دارند مناسب است.

قیمت لباسشویی بوش مدل 32560 - بریم خرید
معرفی لباسشویی بوش آلمان مدل ۳۲۵۶۰ – بریم خرید

– تایمر یا سیستم تاخیر در شستشو هم در لباسشویی ۳۲۵۶۰ بسیار کاربردی است. این سیستم به شما امکان زمان بندی لباسشویی را از ۱ ساعت تا ۲۴ ساعت می دهد یعنی شما در ۲۴ ساعت آینده هر زمانی که بخواهید می توانید تایم موردنظرتان را تنظیم کنید تا لباسشویی به صورت خودکار در تایم موردنظر شما روشن شود و شروع به کار کند بنابراین حتی اگر شما سر کار یا بیرون هم باشید لباسشویی می تواند کار خود را انجام دهد و نیازی به حضور شما در خانه نیست. با این روش، حتی زمان هایی که شما کار دارید هم بدون هیچ نگرانی نظافت لباس و… شما انجام می شود.

– این لباسشویی علاوه بر موارد گفته شده، یک سیستم برای تنظیم دما دارد. همانطور که می دانید برخی از لباس ها اگر با آبی با دمای بالا و گرم شسته شوند آسیب می بینند و خراب می شوند بنابراین باید با آب سرد شسته شوند تا بافت اصلی پارچه حفظ شود و آسیب نبیند. پس سیستم تنظیم دمای آب می تواند بسیار کاربردی باشد و به شما کمک کند لباس هایتان را با آبی با دمای مناسب شستشو دهید.

– همچنین این لباسشویی بوش سنسور تشخیص وزن هم دارد یعنی بر اساس میزان لباسی که شما در آن می ریزید، آب موردنیاز برای شستشوی لباس ها را تامین می کند و در مصرف آب صرفه جویی می شود.

– شستشوی سریع هم یکی از کاربردی ترین برنامه های این لباسشویی است. طبق این برنامه شما می توانید در ۱۵ دقیقه لباس های خود را بشویید و تمیز کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

لباسشویی بوش مدل 32560

– قابلیت ضد چروک هم یکی دیگر از امکانات این لباسشویی است. یعنی شما زمانی که لباس را داخل لباسشویی می ریزید و از قابلیت ضد چروک آن استفاده می کنید، لباس های شما با کمترین چروک خارح می شوند بنابراین اتوکشی پس از شستشوی لباس ها بسیار ساده تر می شود.

– اگر لباسی را فراموش کنید، می توانید شستشو را متوقف کنید، لباس های موردنظرتان را اضافه کنید و دوباره ادامه شستشو را انجام دهید.

– سیستم لکه بری یکی دیگر از قابلیت های این لباسشویی است که می تواند هر نوع لکه ای را به راحتی از بین ببرد. در واقع آب و مواد شوینده به خوبی باهم ترکیب می شوند، وارد بافت اصلی پارچه می شوند و در نهایت می توانند تمام لکه ها و چربی ها را از بین ببرند.

لباسشویی بوش مدل 32560

جمع بندی

در این مقاله از تیم تولید محتوای  بریم خرید ، ما به نقد و بررسی لباسشویی ۳۲۵۶۰ بوش پرداختیم و تمام امکانات آن را به صورت کامل بررسی کردیم. اگر به دنبال بهترین لباسشویی بوش هستید من به شما لباسشویی ۳۲۵۶۰ بوش را پیشنهاد می کنم.

بوش یکی از بهترین برندها در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه است که کیفیت بالایی دارد و مدل های زیادی تولید می کند که یکی از پرفروش ترین های آن همین مدل ۳۲۵۶۰ است. اگر دوست دارید بدانید که قیمت لباسشویی ۳۲۵۶۰ چقدر است بهتر است یک سر به بریم خرید بزنید.

بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات مختلف را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مقایسه می کند و یک لیست قیمت برای هر محصول در اختیار شما می گذارد تا شما پس از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید و بر اساس بودجه ای که دارید بهترین لباسشویی یا کلا هر لوازم خانه دیگری که خواستید را بخرید.

برای مثال می توانید  لیست قیمت لباسشویی را در بریم خرید مشاهده کنید و یک لیست از تمام قیمت ها در اختیار داشته باشید تا خریدی آگاهانه تر داشته باشید. رضایت شما از خرید، هدف ما در بریم خرید است.

منبع