کیفیت لباسشویی ۸۲۴۰ دوو چطوره؟

605
قیمت لباسشویی دوو مدل 8240 - بریم خرید

مشخصات فنی لباسشویی ۸۲۴۰ دوو

لباسشویی دوو مدل ۸۲۴۰ یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین مدل های دوو است که فروش بسیار بالایی دارد. این لباسشویی به صورت درب از جلو طراحی شده و مدلی ساده دارد که می تواند با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ شود. ظرفیت لباسشویی ۸۲۴۰ دوو حدود ۸ کیلوگرم است و بهتر است برای خانواده هایی با جمعیت بالاتر استفاده شود که حجم لباس هایشان زیاد است و هر بار می توانند مخزن ۸ کیلوگرمی آن را پر کنند.

این لباسشویی موتور دایرکت درایو دارد که سرعت و دقت بالایی دارد و سرعت چرخش موتور در یک دقیقه ۱۴۰۰ دور است. این لباسشویی بدنه ای کاملا مقاوم دارد که طراحی آن به صورتی انجام شده تا در حین کار کردن و آبکشی کمترین صدا و لرزش را داشته باشد و صدای آن آزاردهنده نباشد. حداکثر صدای هر لباسشویی هم در زمان آبکشی است که برای این لباسشویی دوو در زمان آبکشی و خشک کردن، صدای لباسشویی حدود ۷۴ دسی بل است و در زمان شستشو صدای لباسشویی دوو مدل ۸۲۴۰ حدود ۵۲ دسی بل است.

لباسشویی دوو مدل 8240

این لباسشویی برنامه های متعددی دارد که از هر کدام می توانید برای تمیز کردن لباس های خاصی استفاده کنید تا بدون آسیب رسیدن به لباس ها، بتوانید آن ها را بشویید و مجددا بتوانید از آن ها استفاده کنید! برای مثال شستشوی دستی، یکی از برنامه های این لباسشویی است که برای شستن روزانه لباس ها استفاده می شود و می تواند به خوبی لباس ها را بشوید و تمیز کند. این برنامه نوعی حسگر مانند اثر انگشت دارد که شستشوی دستی را شبیه سازی می کند و لباس ها به خوبی شسته می شوند.

برنامه شستشوی لباس های بچه، یکی دیگر از برنامه های این لباسشویی است. این برنامه برای شستن لباس های ظریف و حساس بچه ها مناسب است و بدون اینکه به الیاف پارچه آسیبی وارد کند می تواند لباس های بچه ها را با ملایمت بشوید و تمیز کند.

شستشوی سریع هم یکی دیگر از پرکاربردترین برنامه های این لباسشویی است. این برنامه با تایم بسیار کمی انجام می شود و معمولا بین ۱۵ تا ۱۹ دقیقه می تواند لباس ها را بشوید و تمیز کند بنابراین برای زمان هایی که عجله دارید مناسب است و می تواند گزینه خوبی باشد.

یکی دیگر از قابلیت های این لباسشویی، سیستم ضد چروک و اتوکشی آسان است. با فعال کردن این گزینه در لباسشویی، بعد از اینکه لباس ها شسته شوند، دیگر لباس ها خیلی چروک نمی شوند و می توانید حتی بدون نیاز به اتوکشی از آن ها استفاده کنید.

خرید لباسشویی دوو مدل 8240 - بریم خرید

در کل این لباسشویی ۱۲ برنامه شستشو دارد که شامل موارد زیر است:

  • تایمر
  • قفل کودک
  • شستشوی لباس پشمی
  • شستشوی سریع ۲۲ دقیقه ای
  • آبکشی اضافه
  • شستشوی لباس کتان
  • شستشوی لباس حریر و ظریف
  • شستشوی لباس ورزشی
  • شستشوی ترکیبی لباس های رنگی و تیره
  • شستشوی لباس کودک
  • شستشوی دستی
  • آبکشی و خشک کن

لباسشویی ۸۲۴۰ دوو با ابعاد ۶۳۰*۶۴۰*۸۳۰ سانتی متر تولید می شود که ابعاد استانداردی است و معمولا در خانه های ایرانی ها و آشپزخانه ها، مکانی که برای لباسشویی تعبیه شده با همین ابعاد سازگار سات اما بهتر است قبل از خرید لباسشویی، ابعاد مکانی که قرار است لباسشویی را قرار دهید با مدلی که قرار است بخرید چک کنید که بعد از خرید با مشکل کمبود جا مواجه نشوید. همچنین لازم است به مدل لباسشویی هم دقت کنید یعنی اگر مکانی که برای لباسشویی شما تعبیه شده، طوری است که نمی توانید از بالا درب لباسشویی را باز کنید بهتر است از خرید لباسشویی درب از بالا پرهیز کنید و به نوع درب، مدل، جایگاه لباسشویی و حتی زاویه باز شدن درب لباسشویی و جهت باز شدن درب هم دقت کنید.

برای مثال در لباسشویی ۸۲۴۰ دوو به سمت چپ باز می شود، طراحی آن درب از جلو است و اندازه درب آن نیز استاندارد است. زاویه باز شدن درب این لباسشویی ۱۸۰ درجه است.

مصرف انرژی یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید لباسشویی باید به آن دقت کنید. مصرف انرژی لباسشویی دوو مدل ۸۲۴۰ بسیار کم است و رده انرژی آن +++A است که می تواند هزینه برق و آب شما را کاهش دهد و مصرف انرژی شما را کم کند.

لباسشویی دوو مدل 8240

جمع بندی

لباسشویی دوو مدل ۸۲۴۰ با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می رسد، کیفیت بالایی دارد و فروش بسیار بالایی دارد. این لباسشویی یکی از پرفروش ترین لباسشویی های دوو بود که ما در  بریم خرید به شما معرفی کردیم و مشخصات آن را باهم بررسی کردیم تا با اطلاعات کامل بتوانید برای خرید آن تصمیم بگیرید. در صورتی که قصد خرید لباسشویی ۸۲۴۰ دوو را دارید و به دنبال مناسب ترین قیمت لباسشویی دوو مدل ۸۲۴۰ هستید به شما بریم خرید را پیشنهاد می کنم. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات خانگی و تمام محصولات کاربردی را در خانه و آشپزخانه و حتی ریزترین لوازم کاربردی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف بررسی می کند، یک لیست قیمت از همه محصولات در اختیار شما می گذارد و ارزان ترین فروشنده ها و تنوع قیمت ها را به شما نشان می دهد تا بهتر بتوانید برای خرید خود تصمیم بگیرید برای مثال می توانید  لیست قیمت لباسشویی  را در بریم خرید مشاهده کنید و بر اساس بودجه ای که دارید، برای خرید لباسشویی اقدام کنید.

منبع