مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۹۶۵۴

441
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 9654 - بریم خرید

نقد و بررسی تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۹۶۵۴

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل ۹۶۵۴ یکی از پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما شناخته شده و کیفیت بالایی دارد. این محصول کاملا ایرانی است و با توجه به قیمتی که دارد کیفیت مطلوبی دارد. طراحی این لباسشویی به صورت درب از بالا انجام شده و ۳ برنامه شستشو دارد. شما در حین استفاده از این لباسشویی و کار کردن لباسشویی هم می توانید به آن لباس اضافه کنید بنابراین می توان گفت قابلیت ادواش دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

لباسشویی ۹۶۴۵ درب از بالای پاکشوما با ظرفیت ۹٫۶ کیلوگرم تولید می شود و گنجایش بالایی دارد بنابراین خانواده های پرجمعیت هم می توانند از آن استفاده کنند. با توجه به نوع طراحی این لباسشویی و درب از بالا بودن آن، کسانی که نمی توانند خم شوند یا روی زمین بشینند و لباس را داخل لباسشویی بگذارند، مانند کسانی که سن بالایی دارند، راحت تر می توانند از این لباسشویی استفاده کنند و بدون نیاز به خم شدن لباس ها را داخل لباسشویی بگذارند و آن را روشن کنند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 9654

مصرف انرژی این لباسشویی A است بنابراین مصرف انرژی آن زیاد بالا نیست و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. از دیگر قابلیت های لباسشویی ۹۶۵۴  پاکشوما ، امکان هدایت آب است. همچنین این محصول تایمر دارد که می توانید زمان روشن شدن آن را تنظیم کنید و به بقیه کارهای خود برسید.

ظرفیت خشک کن این لباسشویی ۴ لیتر است همچنین قابلیت حباب ساز هم دارد یعنی ّآب و مواد شوینده به خوبی با هم ترکیب می شوند و در بافت لباس نفوذ می کنند و تمام لکه ها و چربی ها را از بین می برد.

قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 9654 - بریم خرید

سرعت چرخش موتور این لباسشویی ۸۰۰ دور در دقیقه است و می تواند لباس ها را با دقت بالایی بشوید و خشک کند. موتور این لباسشویی تسمه ای است و طراحی این لباسشویی به صورت دوقلو انجام شده است.

کار کردن با لباسشویی های درب از بالا بسیار ساده است و به راحتی انجام می شود حتی می توانید پایه های آن را بالاتر بیاورید تا راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید. لباسشویی های درب از بالا، سریعتر از لباسشویی درب از جلو می تواند لباس را بشوید و تمیز کند. همچنین مواد شوینده و … راحت تر در آن پخش می شود و بهتر وارد پارچه و لباس می شود بنابراین لباس ها تمیزتر می شوند. این نوع لباسشویی ها، لباس را با شدت بیشتری می شوند پس چربی ها و… به راحتی تمیز می شوند همچنین ظرفیت بالایی دارند و می توانید برای شستن پتو، لحاف و… هم از آن استفاده کنید.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 9654

سخن پایانی

در این مقاله از  بریم خرید به معرفی مشخصات لباسشویی پاکشوما مدل ۹۶۵۴ پرداختیم و مزایای آن را برای شما ذکر کردیم. می توان گفت تنها عیبی که این لباسشویی دارد، مصرف انرژی آن است که نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو بیشتر است. قیمت لباسشویی ۹۶۵۴ هم بسیار مناسب است اما شما می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در چندین فروشگاه مختلف مشاهده کنید سپس بعد از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. اگر می خواهید سایر مدل های لباسشویی پاکشوما را نیز مشاهده کنید می توانید به  لیست قیمت لباسشویی در بریم خرید مراجعه کنید و قیمت ماشین لباسشویی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس بر اساس بودجه و مدلی که در نظر دارید، خرید خود را از فروشنده ها انجام دهید.

منبع