نقد و بررسی تخصصی مشخصات ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۶۱۳

581
خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 613 - بریم خرید
قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 613 - بریم خرید

مشخصات فنی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۶۱۳

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۶۱۳ یکی از مدل های پرفروش این برند است که بسیار باکیفیت است. این لباسشویی با ظرفیت ۶ کیلوگرم تولید می شود و برای خانواده های ۵ نفره مناسب است. موتور لباسشویی ۶۱۳ جی پلاس هوشمند است و اینورتر است. موتور این لباسشویی قدرت بالایی دارد و می تواند لباس ها را به صورت کاملا حرفه ای بشوید و تمیز کند. طراحی این لباسشویی به صورت ساده و ارگونومیک انجام شده بنابراین با هر دکوراسیونی به سادگی هماهنگ می شود و آشپزخانه شما را زیباتر می کند.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۶۱۳ مجهز به ۲۱ برنامه شستشوست که هر کدام می تواند برای شستشوی لباس و جنس خاصی در زمانی معین انجام شود. کاربردی ترین برنامه های این لباسشویی شامل شستشوی سریع لباس ها در مدت زمانی بسیار کم، شستشوی قوی برای لباس های خیلی کثیف، برنامه اختصاصی برای شستشوی ملحفه و پتو و…، شستشوی لباس ظریف و حساس، تایمر برای تنظیم زمان شستشو در زمان دلخواه و… است.

همچنین یک برنامه برای شستشوی لباس هایی دارد که حساسیت بیشتری دارند این نوع لباس ها را با دقت بیشتری می شوید و به بافت پارچه آسیب نمی رساند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این لباسشویی قابلیت ادواش یا اضافه کردن لباس در حین کار کردن لباسشویی است. شما می توانید لباس، دستمال و… را در حین شستشوی لباسشویی و کار کردن هم به آن اضافه کنید تا در ادامه شستشو باهم شسته شوند.

محصولات جی پلاس با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شود و کیفیت بالایی دارد.  محصولات زیادی توسط این برند تولید می شود که کیفیت و کارایی زیادی دارد.

مشخصات فنی ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 613 - بریم خرید

سرعت چرخش موتور این لباسشویی در زمان خشک کردن ۱۰۰۰ دور در هر دقیقه است. ابعاد لباسشویی ۶۱۳ جی پلاس هم ۴۶۰*۵۹۰*۸۵۰ سانتی متر است پس هنگام خرید لباسشویی به ابعاد لباسشویی و مکانی که قرار آن را بگذارید دقت کنید. همچنین این لباسشویی صدا و لرزش کمی دارد و صدای آن آزاردهنده نیست. طراحی این لباسشویی هم به صورت درب از جلو انجام شده و درب این محصول به سمت چپ باز می شود. پس زمان خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۶۱۳ به جایگاهی که قرار است آن را بگذارید دقت کنید که با مشکل مواجه نشوید.

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید لباسشویی باید به آن دقت کنید، مصرف انرژی لباسشویی است تا هزینه برق و آب شما و قبض های شما خیلی افزایش پیدا نکند و سرسام آور نشود. میزان مصرف انرژی لباسشویی جی پلاس هم بسیار کم است و هزینه آب و برق شما را افزایش نمی دهد. رتبه انرژی این لباسشویی A+ است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل 613

جمع بندی

لباسشویی جی پلاس محصولی باکیفیت است و با قیمتی مناسب به فروش می رسد. این لباسشویی ۲۴ ماه ضمانت دارد و حمل و نصب آن توسط نمایندگی انجام می شود. برای مشاهده قیمت خرید ماشین لباسشویی جی پلاس مدل ۶۱۳ می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در چندین فروشگاه مختلف مشاهده و مقایسه کنید. سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مقایسه می کند برای مثال می توانید  لیست قیمت لباسشویی  را در بریم خرید مشاهده کنید و تنوع قیمت را برای هر محصول ببینید. سپس خرید خود را با توجه به بودجه ای که دارید از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. اگر تجربه خرید یا استفاده از لباسشویی جی پلاس را دارید هم می توانید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم.

منبع