معرفی جاروشارژی شیائومی و پرفروش ترین آن ها

588
معرفی انواع جاروشارژی شیائومی - بریم خرید
خرید انواع جاروشارژی شیائومی - بریم خرید

معرفی انواع جاروشارژی شیائومی

تمام خانه ها حداقل یک یا دوبار در هفته نیاز به تمیزکاری و نظافت دارند. حتی اگر شما بچه کوچک یا حیوان خانگی داشته باشید تعداد دفعاتی که باید تمیز کنید بیشتر می شود. وسیله های زیادی برای تمیز کردن و نظافت منزل وجود دارد که دو نمونه از پراستفاده ترین وسایل نظافتی جاروشارژی و جاروبرقی است. همانطور که می دانید جاروبرقی از زمان های قدیم تا به حال وجود داشته و با همان فرم قدیمی و کارایی قبل قابل استفاده است فقط برخی از جاروبرقی های جدید امکانات جدیدتری مانند کنترل از روی دسته و یا قابلیت جمع آوری آب و خاک دارند. اما سایز و ابعاد آن هیچ تغییری نکرد و با همان وزن بالا و سنگین تولید می شود. اما گاهی اوقات نیازی به تمیز کردن کل خانه نیست و فقط یک قسمت از خانه شما زباله دارد آیا لازم است برای این قسمت کوچک هم از جاروبرقی استفاده کنید؟! خیر! امروزه با پیشرفت تکنولوژی جاروشارژی ها تولید شدند که ابعاد و وزن بسیار کمتر و کوچکتری نسبت به جاروبرقی دارند. برندهای زیادی هم در حال تولید و عرضه جاروشارژی هستند که یکی از معروف ترین آن ها، برند شیائومی است. در این مقاله از بریم خرید قصد داریم درباره جاروشارژی شیائومی و مزایا و معایب آن به همراه پرفروش ترین جاروشارژی های شیائومی صحبت کنیم. با ما همراه باشید!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر روز وسایل جدیدی برای تمیز کردن خانه و…. تولید می شوند حتی جاروشارژی ها هم هر روز دست خوش تغییرات می شوند و در مدل های جدیدتر با کارایی های متفاوت و سری های مختلف تولید می شوند. به همین دلیل شما باید اطلاعات کافی درباره جاروشارژی ها و قابلیت های آن ها داشته باشید تا در هنگام خرید بدانید که چه چیزی می خواهید.

معرفی ویژگی های جاروشارژی شیائومی

برند شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار است که چندین سال است در حال تولید گوشی موبایل و… است و در چند سال اخیر شروع به تولید جاروشارژی و وسایل خانه کرده، به دلیل محبوبیتی که این برند داشته و همچنین کیفیت بالا و طراحی های خاص و زیبای جاروشارژی شیائومی ، این برند و محصولاتش خیلی سریع بیشتر از قبل معروف شدند. جاروشارژی های شیائومی به صورت دسته دار، بی سیم یا دستی و همچنین رباتیک و هوشمند تولید می شوند. طراحی و ساخت جاروشارژی شیائومی ایده ای هوشمندانه بود که استقبال زیادی از آن شد. طراحی این محصول کاملا جمع و جور است و با وزنی بسیار کم، به صورت قابل حمل و با ابعادی کاملا مناسب طراحی شد. این محصولات سر و صدای بسیار کمتری نسبت به جاروبرقی ها دارند و کوچک و قابل حمل هستند. حتی به صورت بدون سیم و دستی هم می توانید از آن استفاده کنید. جاروشارژی شیائومی در انواع و مدل های مختلف تولید می شود و بسیار پر قدرت و باکیفیت است. موتور جاروشارژی شیائومی بسیار باکیفیت و پر قدرت است و به همین دلیل این محصولات مکش خوبی دارند.

با کمک جاروشارژی های شیائومی به راحتی می توانید زیر مبل، خودرو، فرش، پارکت، موکت، گوشه ها و درزها و…. را به خوبی تمیز کنید.  جنس بدنه جاروشارژی شیائومی از پلاستیک فشرده است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است همچنین به دلیل پلاستیکی بودن وزن کمی دارد و بسیار سبک است بنابراین حمل و نقل آن هم بسیار راحت است.

معرفی انواع جاروشارژی شیائومی

جاروشارژی های شیائومی در مدل های زیادی تولید می شوند اما به صورت کلی شامل موارد زیر می شوند:

  1. جاروشارژی دسته دار یا عصایی و پارویی : این نوع جاروشارژی همانند جاروبرقی با دسته ای بلند طراحی می شود و وقتی از آن استفاده می کنید دیگر نیازی به خم شدن نیست. این محصول برای تمیز کردن سطوح مختلف قابل استفاده است برای مثال تمیز کردن کف، پارکت و…
  2. جاروشارژی دستی شیائومی برای تمیز کردن خودرو، گوشه ها و کنج ها و نقاط غیر قابل دسترس مناسب است، در ابعادی کوچک تولید می شود.
  3. جاروشارژی رباتیک یا هوشمند شیائومی به صورت رباتیک و هوشمند است از طریق وای فای به موبایل وصل می شود و طبق برنامه ای که دارد کل خانه را مسیریابی می کند و تمام زباله ها را به صورت خودکار جمع می کند.این محصول بسیار پیشرفته است در ابعاد کوچک با ارتفاع کم تولید می شود به همین دلیل به راحتی زیر مبل و… را نیز تمیز می کند.

جاروشارژی دستی شیائومی بهتر است یا جاروشارژی پارویی و عصایی

جاروشارژی های دستی نسبت به سایر جاروشارژی ها وزن کمتری دارند و ابعاد جمع و جورتری دارند، به راحتی قابل حمل هستند و فضای کمی در خانه اشغال می کنند. همچنین قابلیت کار کردن بدون سیم را هم دارند. اما جاروشارژی های عصایی مانند جاروبرقی هستند، ابعاد بزرگ تری دارند، وزن بیشتری دارند، فقط برای تمیز کردن سطوح قابل دسترس استفاده می شوند و معمولا بدون سیم کار نمی کنند.

جاروشارژی تک منظوره و دو منظوره

جاروشارژی های تک منظوره فقط برای جمع آوری گرد و خاک و گرد و غبار استفاده می شود اما جاروشارژی های دو منظوره برای جمع آوری آب و خاک است و دو مخزن دارد یکی برای مایعات و دیگری برای جمع آوری گرد و خاک و زباله های خشک، اگر آب وارد جاروشارژی شیائومی تک منظوره شود دستگاه می سوزد اما جاروشارژی های دو منظوره قابلیت جمع آوری آب و خاک به صورت همزمان را دارند.

در ادامه چند نمونه از پرفروش ترین جاروشارژی شیائومی را معرفی می کنیم.

یکی از جاروشارژی های پرفروش شیائومی مدل ۱C  است که حالت پارویی یا عصایی دارد. این محصول دسته ای بلند دارد و هنگام استفاده از آن نیازی به خم شدن نیست پس می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که کمر درد دارند. این محصول سری قابل تعویض دارد و شما برای تمیز کردن هر قسمت می توانید از سری دلخواه خود استفاده کنید. باتری این محصول از نوع لیتیومی است و طول عمر بالایی دارد. همچنین این محصول پایه شارژ دارد و بعد از هر بار شارژ کامل حدود ۲۰ دقیقه شارژدهی مداوم دارد. ظرفیت مخزن این مدل جاروشارژی شیائومی هم حدود ۰٫۵ لیتر است.

این مدل جاروشارژی در ابعاد کوچکی تولید می شود و وزن کمی دارد. همچنین بسیار جمع و جور است و برای تمیز کردن خودرو و زیر صندلی ها بسیار مناسب است. قدرت مکش این جاروشارژی حدود ۹۶ پیکسل است و دو سطح مکش دارد که می توانید در صورت نیاز آن را تنظیم کنید. همچنین دو فیلتر قابل شستش دارد که از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور جلوگیری می کند بنابراین طول عمر دستگاه شما افزایش پیدا می کند.

خرید جاروشارژی شیائومی مدل mini - بریم خریدجاروشارژی شیائومی مدل mini - بریم خرید
قیمت جاروشارژی شیائومی مدل mini – بریم خرید

یکی دیگر از ویژگی های این محصول، سری های قابل تعویض است که کارایی محصول را چندبرابر می کند. باتری جاروشارژی شیائومی مدل mini  از نوع لیتیوم یون است و ۲۰۰۰ میلی آمپری است و به صورت ۹ دقیقه مداوم با سرعت بالا و ۳۰ دقیقه با سرعت متوسط به صورت مداوم و پی در پی بازدهی دارد.

جاروشارژی شیائومی مدل VC20 یکی دیگر از مدل های پرفروش شیائومی است که به صورت عصایی یا پارویی است و مانند جاروبرقی کار می کند. این محصول سری قابل تعویض دارد و پس از هر بار شارژ کامل حدود ۲۰ دقیقه به صورت مداوم شارژدهی مداوم دارد.

خرید جاروشارژی شیائومی مدل VC20 - بریم خرید
قیمت جاروشارژی شیائومی مدل VC20 – بریم خرید

باتری این جاروشارژی لیتیومی است و کیفیت و طول عمر بالایی دارد. همچنین این محصول یک مخزن ۰٫۶ لیتری دارد که برای استفاده روزانه شما مناسب است چون معمولا از جاروشارژی ها برای تمیز کردن گرد و خاک و زباله های ریز استفاده می کنند چون دهانه نسبتا کوچکتری نسبت به جاروبرقی دارند.

جاروشارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY یکی دیگر از پرفروش ترین جاروشارژی های شیائومی است که در ابعاد کوچکی تولید می شود و کیفیت بالایی دارد. این محصول برای تمیز کردن داخل خودرو مانند داشبورد، زیر صندلی و… بسیار مناسب است چون کوچک است و برای تمیز کردن نقاط غیر قابل دسترس استفاده می شود. این جاروشارژی شیائومی به دلیل وزن کم و ابعاد جمع و جور و طراحی ارگونومیکی که دارد به راحتی قابل حمل است و اصطلاحا خوش دست است! همچنین شما می توانید آن را داخل خودروی خود قرار دهید.

قیمت جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY - بریم خرید
خرید جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY – بریم خرید

یکی دیگر از ویژگی های این محصول توان باتری آن است که ۱۲۰ وات است و به راحتی می تواند زباله های کوچک و گرد و خاک را تمیز و جمع آوری کند. مخزن جاروشارژی شیائومی مدل ۰۱xy   هم حدود ۱۰۰ میلی لیتر است. این محصول دو فیلتر دارد که از ورود گرد و خاک به داخل موتور جلوگیری می کند و طول عمر آن را افزایش می دهد. این جاروشارژی بی سیم است و پس از هر بار شارژ کامل توسط کابل  USBحدود ۳۰ دقیقه شارژدهی مداوم و ۹ دقیقه شارژدهی سریع با سرعت بالا دارد. همچنین این محصول سری قابل تعویض دارد که به راحتی جدا می شود و می توانید آن را تمیز کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به بررسی و معرفی جاروشارژی شیائومی و پرفروش ترین مدل های آن پرداختیم. در صورتی که تمایل به مشاهده قیمت هر مدل دارید می توانید روی لینک محصول مورد نظر خود کلیک کنید و قیمت آن را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده و مقایسه کنید. سپس خرید خود را از ارزان ترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی انجام دهید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت محصولات است و تمام لوازم خانه و آشپزخانه و محصولات شستشو و نظافت را در فروشگاه های مختلف بررسی می کند. در صورت تمایل به خرید جاروشارژی شیائومی و یا سایر برندها، می توانید لیست تمام فروشگاه های اینترنتی برای خرید جاروشارژی را در این لینک مشاهده کنید و خریدی هوشمندانه از فروشگاه موردنظرتان داشته باشید.