نقد و بررسی بخارشوی فکر مدل MAXI CLEAN

483
خرید بخارشوی فکر مدل MAXI CLEAN - بریم خرید
نقد و بررسی بخارشوی فکر مدل MAXI CLEAN - بریم خرید

مشخصات بخارشوی فکر مدل MAXI CLEAN

بخارشوها در مدل های مختلفی با برندهای متنوعی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. قابلیت های مختلفی که بخارشوها دارند، می تواند در قیمت آن ها تاثیرگذار باشد در واقع هر چقدر بخارشوی شما حرفه ای تر باشد، سری های بیشتری داشته باشد و توان بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. برندهای متعددی در حال تولید بخارشو هستند که هر کدام قابلیت خاصی دارند، یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده بخارشو، فکر است. بخارشوهای خانگی فکر یکی از پرفروش ترین برندهای بخارشوی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند. فکر در حال تولید بخارشوهای جدید با امکانات مختلف است که هر کدام می تواند قابلیت های زیادی در اختیار شما بگذارد. یکی از پرفروش ترین بخارشوهای فکر، بخارشوی فکر مدل  FAKIR MAXI CLEANاست که بسیار کاربردی است. در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی و بررسی مشخصات بخارشوی ماکسی کلین فکر پرداختیم و تمام امکانات و قابلیت های آن را بررسی کردیم. برای مشاهده قیمت بخارشوی فکر مدل  FAKIR MAXI CLEAN می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس بعد از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

ویژگی های بخارشوی فکر مدل  FAKIR MAXI CLEAN

بخارشوی فکر مدل ماکسی کلین یکی از بخارشوهای معروف فکر است که دسته ای بلند دارد. این محصول بسیار کاربردی است و برای نظافت کلیه سطوح استفاده می شود. این بخارشو با بخار آب می تواند محیط را به صورت کامل تمیز کند و تمام چربی ها، میکروب ها، باکتری ها، گرد و غبار و لکه ها را از بین ببرد. این بخارشور فکر یک مخزن آب دارد که باید پر از آب کنید، سپس با روشن کردن بخارشوی، آب شروع به گرم شدن کرده و پس از داغ شدن و رسیدن به دمای مطلوب، شروع به بخار شدن می کند.

طراحی بدنه ارگونومیک

بدنه این بخارشور به صورت ارگونومیک طراحی شده و بسیار خوش دست است به همین دلیل هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید و مچ درد نمی گیرید.

چرخش ۳۶۰ درجه کفی

کفی بخارشوی فکر مدل  FAKIR MAXI CLEAN به صورت ۳۶۰ درجه می چرخد بنابراین تمیز کردن زیر مبلمان، زیر کمد و سایر نقاط غیر قابل دسترس مانند درزها، شکاف ها و… به سادگی انجام می شود.

کاربرد بخارشوی فکر

این بخارشور به دلیل توان و قدرت بالایی که دارد به صورت کاملا حرفه ای و در مدت زمان کمی می توانید محیط را برای شما تمیز و استرلیزه کند برای مثال می تواند برای تمیز کردن چربی های سینی فر، تمیز کردن داخل مایکروویو، مبلمان، فرش، موکت، سرویس بهداشتی، لکه گیری شیرهای آب، سرامیک، کف، پارکت، پنجره، شیشه و… به شما کمک کند و تمام میکروب ها را به صورت کامل از بین ببرد.

بخارشوی دستی فکر مدل MAXI CLEAN
بخارشوی دستی فکر مدل MAXI CLEAN

حجم مخزن

مخزن این بخارشور با حجم ۳۵۰ میلی لیتر می تواند تمیز کردن خانه و ساختمان را برای شما لذت بخش کند این حجم مخزن برای تمیز کردن و نظافت و مصارف خانگی کافیست و نیازی به پر کردن مجدد آن نخواهید داشت.

فیلتر برای رسوب گیری

همچنین بخارشوی ماکسی کلین فکر یک فیلتر رسوب گیر دارد که سختی و رسوب آب را می گیرد و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

شعاع عملکرد و طول سیم

طول سیم این محصول ۶ متر است به همین دلیل شعاع عملکرد آن بسیار بالاست و به صورت مداوم نیازی به تعویض پریز نخواهید داشت.

خرید بخارشوی فکر مدل MAXI CLEAN - بریم خرید
قیمت بخارشوی فکر مدل MAXI CLEAN – بریم خرید

سایر قابلیت های بخارشوی ماکسی کلین فکر

  • قطعات این بخارشو ساخت آلمان و مونتاژ ترکیه است.
  • به صورت دسته دار و بدون دسته استفاده می شود به همین دلیل برای تمیز کردن گوشه ها، درزها، کنج ها و… بسیار کاربردی است.
  • امکان تنظیم بخار دارد و می توانید میزان بخار خروجی را به صورت دلخواه تنظیم کنید تا با فشار کمتر یا بیشتری خارج شود.
  • این محصول محفظه مخصوص برای جمع آوری کابل برق دارد.
  • این بخارشو دو سری میکروفایبر دارد که قابل شستشوست و می توانید آن ها را تمیز کنید.
  • این محصول ده ابزار و سری مختلف برای با کاربردهای متفاوت برای تمیز کردن نقاط مختلف دارد.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، به معرفی مشخصات بخارشوی فکر مدل   MAXI CLEAN پرداختیم در صورت تمایل به خرید این محصول یا خرید بخارشور فکر و سایر برندها می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت بخارشو در تمام فروشگاه های اینترنتی را مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.