بخاری برقی پارس خزر+ معرفی بهترین مدل ها و قیمت

928
خرید بخاری برقی پارس خزر - بریم خرید
خرید بخاری برقی پارس خزر - بریم خرید

معرفی بخاری برقی پارس خزر

شروع فصل زمستان و پاییز می تواند دلیل محکمی برای خرید وسایل گرمایشی باشد چون همه خانه ها برای گرم شدن نیاز به یک وسیله گرمایشی دارند تا دمایی مطلوب داشته باشند و فضایی دلنشین فراهم کنید. همانطور که می دانید وسایل گرمایشی زیادی در انواع مختلف با سوخت و طرح های متفاوت تولید می شوند که هر کدام با توجه به قابلیت هایی که دارند در محلی خاص کاربرد دارند برای مثال بخاری گازی، بخاری برقی، شوفاژ برقی، رادیاتور، پکیج، هیتر، شومینه و… همه وسایل گرمایشی هستند. یکی از پرفروش ترین بخاری های برقی، بخاری برقی پارس خزر است که در مدل ها و ابعاد مختلف با کارایی مختلف تولید می شود و ما در این مقاله قصد داریم چند مدل از بهترین مدل های پارس خزر را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید!

اما فرض کنید شما در مکانی هستید که گازکشی ندارد پس نمی توانید از بخاری گازی استفاده کنید و باید از یک بخاری برقی یا هیتر کمک بگیرید تا بتوانید محیط موردنظرتان را گرم کنید. برای مثال اتاق خواب های کوچک معمولا امکان استفاده از بخاری گازی ندارند چون محیط بسته است سریع گرم می شود و شما دائما باید بخاری را خاموش کنید. پس برای این محیط های کوچک مانند محل کار، اتاق خواب، انباری، آشپزخانه و… بهترین گزینه انتخاب یک وسیله گرمایشی است که امکان خاموش شدن خودکار داشته باشد تا زمانی که دمای اتاق به حد مطلوب رسید، به صورت خودکار و اتوماتیک خاموش شود و مجددا پس از سرد شدن محیط روشن شود. در این موارد بهترین گزینه بخاری برقی است. ما در این مقاله از بریم خرید قصد داریم بخاری برقی پارس خزر را به همراه مزایا و معایب آن به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بخاری برقی چیست و قبل از خرید بخاری برقی چه نکاتی را باید بدانیم؟

همانطور که می دانید بخاری برقی یا هیتر برقی یک وسیله گرمایشی کوچک و قابل حمل است که توان گرمایشی نسبتا خوبی دارد اما برای گرم کردن محیط های کوچک بهتر است یعنی محیط های خیلی بزرگ، نیازمند وسایل گرمایشی با توان بالاتر و یا تعداد بیشتری بخاری برقی هستند تا به خوبی محیط گرم شود. بخاری برقی معمولا به صورت فن دار، هیتر یا تابشی تولید می شود.

بخاری های برقی که ترموستات دارند، به صورت خودکار دما را تنظیم می کنند یعنی در صورت گرم شدن بیش از حد هوای محیط، بدنه بخاری هم داغ می شود و به صورت خودکار و اتوماتیک خاموش می شود تا از آتش سوزی جلوگیری کند، سپس بعد از خنک شدن هوای محیط، مجددا به صورت خودکار روشن می شود.

بخاری های برقی معمولا قابلیت تنظیم دما دارند، قطع کن ایمنی دارند تا در صورت وارونه شدن خاموش شوند و از آتش سوزی جلوگیری کنند، فن دار هستند و گرما را به صورت یکنواخت منتقل می کنند و سریع تر محیط را گرم می کند. نشان استاندارد بخاری هم  یکی دیگر از مواردی است که باید به آن دقت کنید تا رده انرژی و بازدهی مناسبی داشته باشد. بر اساس متراژی که دارید بخاری برقی موردنظر خود را با بهترین بازدهی انتخاب کنید چون هر ۱ متر مربع نیازمند بخاری برقی با توان ۱۰۰ وات است یعنی یک محیط ۱۵ متری نیازمند یک بخاری برقی با توان ۱۵۰۰ وات است.

بخاری برقی چه مزایایی دارد؟

بخاری برقی نسبت به بخاری گازی مزایای زیادی دارد برای مثال قابل حمل است یعنی شما می توانید آن را در هرجایی که بخواهید استفاده کنید و صرفا برای گرم کردن یک محیط استفاده نمی شود چون هر جایی که پریز باشد شما می توانید از بخاری برقی استفاده کنید. مزیت دیگری که بخاری برقی نسبت به بخاری گازی دارد استفاده از آن به صورت بدون دودکش است شما می توانید بدون دودکش از بخاری برقی استفاده کنید چون دود تولید نمی کند و فقط گرما دارد به همین دلیل بخاری برقی هیچ خطری برای گازگرفتگی و… ندارد و امنیت بسیار بالایی دارد.

معرفی بهترین بخاری پارس خزر

هیترهای پارس خزر در مدل های مختلفی با امکانات متفاوت تولید می شوند که پر فروش ترین آن ها به شرح زیر است همچنین ما در یک مقاله به صورت کامل درباره راهنمای خرید بخاری برقی و همچنین هیتر برقی صحبت کردیم تا برای خرید بخاری های برقی اطلاعات کافی داشته باشید و خریدی هوشمندانه داشته باشید در صورت تمایل می توانید این مقاله را هم بخوانید. اما هیترهای برقی و بخاری های برقی پارس خزر شامل موارد زیر است:

  • بخاری برقی پارس خزر مدل  SH2000E

فن هیتر SH2000  پارس خزر یکی از بخاری های برقی این برند است که بسیار کوچک و کاربردی است. این محصول بدنه ای پلاستیکی اما مقاوم دارد و در برابر ضربه و حرارت آسیبی نمی بیند. این هیتر فن دار است و می تواند باد گرم، داغ و یا ۶ حالت فن داشته باشد. اگر شما المنت های این بخاری برقی را روشن نکنید، به صورت فن یا پنکه عمل می کند.

بخاری برقی پارس خزر مدل 2000 - بریم خرید
بخاری برقی پارس خزر مدل ۲۰۰۰ – بریم خرید

در واقع این هیتر علاوه بر باد گرم باد سرد هم تولید می کند و برای گرمایش و سرمایش کاربرد دارد. این محصول یک قسمت پدالی برای روشن و خاموش کردن محصول با پا دارد که اگر روی زمین بود با پای خود به راحتی بتوانید آن را خاموش یا روشن کنید! بخاری برقی پارس خزر مدل SH2000E   سیستم ضد رسوب دارد و مجهز به قفل کودک است همچنین قابلیت تنظیم دما دارد و به صورت رومیزی و زمینی قابل استفاده است. حداکثر توان گرمایشی این بخاری برقی حدود ۲۰۰۰ وات است.

فن هیتر یکی دیگر از محصولات برند پارس خزر است که در مدل های مختلفی تولید می شود یکی از پرفروش ترین مدل های هیتر پارس خزر، مدل SH2000M  است. این محصول به صورت رومیزی و زمینی قابل استفاده است و توان گرمایشی آن ۲۰۰۰ وات است. گرما و دمای این هیتر در ۶ درجه قابل تنظیم است و به صورت گرمایش و سرمایش از آن استفاده می شود.

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M - بریم خرید
فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M – بریم خرید

این محصول مجهز به تایمر و قفل کودک است و قابلیت تنظیم حرارت دارد برای مشاهده رنج قیمتی این محصول در فروشگاه های اینترنتی مختلف، می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید.

این مدل هم یکی دیگر از بخاری برقی های پارس خزر است که بدنه ای پلاستیکی و مقاوم در برابر ضربه و حرارت دارد و به صورت سرمایش و گرمایش قابل استفاده است. این محصول به صورت رومیزی و زمینی قابل استفاده است و قابل حمل است. همچنین مجهز به سیستم ضد یخ زدگی است که از یخ زدن المنت جلوگیری می کند.

بخاری برقی ۲۰۰۰ پارس خزر، ترموستات ایمنی دارد یعنی در صورتی که دمای هوای اتاق از حد استاندارد بیشتر شود به صورت خودکار خاموش می شود تا از آتش سوزی جلوگیری کند. حداکثر توان گرمایشی این بخاری برقی حدود ۲۰۰۰ وات است و بازدهی نسبتا مطلوبی دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید سعی کردیم سه مدل از پرفروش ترین بخاری برقی پارس خزر را به شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید بخاری برقی پارس خزر دارید می توانید برای مشاهده و مقایسه قیمت بخاری برقی پارس خزر به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت تمام محصولات پارس خزر را در وب سایت ما مشاهده کنید. سپس باکیفیت ترین خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.