بهترین لباسشویی آبسال از نظر کاربران کدام است؟

2032
بهترین لباسشویی آبسال - بریم خرید

نقد و بررسی ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی یکی از وسایل ضروری برای هر منزل است که در هر خانه ای یافت می شود. لباسشویی ها معمولا قیمت های بالایی دارند به همین دلیل مردم دوست ندارند وقتی برای یک ماشین لباسشویی هزینه بالایی پرداخت می کنند، بعد از یک مدت کوتاه لباسشویی خراب شود و دوباره مجبور شوند یک لباسشویی جدید بخرند و هزینه دیگری پرداخت کنند. به همین دلیل همه به دنبال بهترین برندهای لباسشویی هستند تا خریدی هوشمندانه داشته باشند و نتیجه خوبی دریافت کنند. آبسال هم یکی از برندهای معروف و پرفروش در لباسشویی هاست که محصولات زیادی دارد. این کمپانی با کیفیتی نسبتا بالا و قیمتی مناسب محصولات خود را تولید می کند و تنوع محصولات آن بالاست و کاربران هنگام خرید لباسشویی آبسال نمی دانند کدام مدل را انتخاب کنند به همین دلیل ما در بریم خرید تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی بهترین لباسشویی آبسال بپردازیم تا با بهترین مدل های آن آشنا شوید و زمان خرید، راحت تر بتوانید انتخاب کنید پس با ما همراه باشید تا با بهترین مدل های آبسال آشنا شوید.

معرفی لباسشویی آبسال

لباسشویی آبسال ساخت کشور ایران است و اگر به دنبال یک لباسشویی ایرانی خوب هستید آبسال می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ماشین لباسشویی آبسال کیفیت نسبتا خوبی دارد و با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. گارانتی لباسشویی آبسال از زمان نصب لباسشویی به مدت دو سال فعال می شود و می توانید از خدمات آن استفاده کنید. آبسال با توجه به قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی که دارد می تواند گزینه خوبی برای خرید شما باشد. در ادامه چند مدل از بهترین لباسشویی آبسال را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

معرفی بهترین لباسشویی آبسال

  • لباسشویی ۵۲۰۷ آبسال

لباسشویی ۵۲۰۷ آبسال یکی از مدل های پرفروش آبسال است که بسیار باکیفیت است. این لباسشویی ۵ کیلوگرمی است و برای خانواده های کم جمعیت مناسب است مثلا برای عروس و دامادهایی که به دنبال لباسشویی ایرانی باکیفیت هستند مناسب است. رتبه مصرف انرژی این محصول A+ است و ۱۵ برنامه شستشو دارد که قابلیت های زیادی برای شما به وجود می آورد. شستشوی سریع، تایمر، سیستم عیب یاب هوشمند، تنظیم خودکار میزان آب ورودی بر اساس حجم لباس، قفل کودک، لکه بری قوی و… از دیگر ویژگی های این لباسشویی است.

خرید لباسشویی 5207 آبسال - بریم خرید

  • لباسشویی ۷۰۱۲ آبسال

لباسشویی آبسال مدل ۷۰۱۲ یکی دیگر از مدل های پرفروش آبسال است که با ظرفیت ۷ کیلوگرم و به صورت درب از جلو تولید می شود. سرعت چرخش این لباسشویی ۱۲۰۰ دور در دقیقه است و صدای آن هنگام شستشو ۵۶ دسی بل است که زیاد و آزاردهنده نیست. تایمر و شستشوی سریع از جمله قابلیت های پرکاربرد این لباسشویی است همچنین این لباسشویی مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند است که در صورت خراب شدن لباسشویی بر روی نمایشگر به شما نمایش می دهد.

  • لباسشویی ۶۲۱۰ آبسال

لباسشویی ۶۲۱۰ آبسال با ظرفیت ۶ کیلوگرم برای خانواده هایی با حداکثر ۵ نفر جمعیت مناسب است سرعت چرخش این لباسشویی ۱۰۰۰ دور در دقیقه است و برنامه های متعددی برای شستشو دارد. این محصول قابل ضد چروک دارد و لباس ها پس از شسته شدن در این لباسشویی چروک نمی شوند. رتبه مصرف انرژی این لباسشویی +A است و مصرف آب و برق شما را کاهش می دهد. این لباسشویی هم قابلیت تنظیم میزان آب ورودی به لباسشویی را بر اساس حجم لباس شما دارد، مجهز به قفل کودک است، شستشوی سریع و تایمر دارد و در ابعاد ۵۹۰x550x850 سانتی‌ متر تولید می شود.

جمع بندی

اگر به دنبال لباسشویی ایرانی با کیفیت و ارزان قیمت هستید آبسال می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. آبسال یکی از برندهای باکیفیت ایرانیست که محصولاتی با گارانتی و خدمات پس از فروش و کیفیتی بالا تولید می کند. کیفیت این لباسشویی ها بر اساس قیمتی که دارند مناسب است اما اگر بتوانید برای لباسشویی بوش یا پاناسونیک هزینه کنید که قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. در هر صورت به شما توصیه می کنم قبل از خرید لباسشویی از هر برندی ابتدا به  لیست قیمت لباسشویی  در سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت محصولات را در این وب سایت مشاهده کنید. سپس خرید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده و بر اساس بودجه ای که دارید انجام دهید.