بهترین مارک لباسشویی کدام است؟

858
بهترین مارک لباسشویی

معرفی بهترین مارک لباسشویی

امروزه تنوع قیمت ها و مدل ها در بازار بسیار زیاد است اما داشتن بهترین وسیله ها با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت، نباید برای شما یک کابوس یا آرزو باشد. همانطور که می دانید برای خرید وسایل خانه و آشپزخانه و یا جهزیه همه به دنبال خرید بهترین لوازم خانه و آشپزخانه هستند و با توجه به رشد قیمت ها، همه مردم دوست دارند که وسیله خریداری شده طول عمر بالایی داشته باشد و به سرعت خراب نشود. اما آنقدر کمپانی ها و برندهای مختلف وجود دارد که مردم هنگام خرید دودل می شوند و حتی نمی توانند یک برند خوب انتخاب کنند چون فروشنده ها سعی می کنند جنسی که در مغازه دارند به فروش برسانند و بفکر مشتری نیستند اما اگر شما بدانید چه می خواهید و بهترین مارک لوازم خانگی را بشناسید، می توانید بهترین مورد را خریداری کنید و حتی اگر فروشنده نداشته باشد، از مغازه دیگری خرید خود را انجام می دهید. به همین دلیل ما در این مقاله از بریم خرید تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین مارک لباسشویی بپردازیم تا با بهترین برندهایی که رضایت بیشتری داشتند آشنا شوید سپس طبق بودجه و سلیقه ای که دارید، بهترین مدل را طبق نیازتان انتخاب کنید.

معرفی بهترین مارک لباسشویی و بهترین برند و مدل

همانطور که می دانید برندهای زیادی در حال تولید و عرضه لباسشویی هستند و هر کدام در زمینه فعالیت خود به نوعی موفق هستند اما برخی از مدل ها و برندها، فروش بیشتری نسبت به سایر لباسشویی ها دارند و به همین دلیل به عنوان بهترین مارک لباسشویی انتخاب شدند. طبق تحقیقاتی که ما در تیم تولید محتوای بریم خرید انجام دادیم متوجه شدیم چند برند، بیشترین رضایت را بین مردم داشتند که به شرح زیر هستند:

  • ماشین لباسشویی بوش

لباسشویی های بوش با طراحی و ظاهری منحصربفرد تولید می شوند و بسیار زیبا هستند به همین دلیل علاوه بر شستن لباس ها، می توانند دکور آشپزخانه شما را نیز زیباتر کنند. ماشین لباسشویی بوش ساختاری کاملا حرفه ای دارد که به الیاف لباس شما آسیب وارد نمی کند. برنامه های ماشین لباسشویی بوش بسیار متعدد است به همین دلیل قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار می دهد برای مثال :

  1. برنامه شستشوی لباس ورزشی برای شستشوی لباس های ورزشی با جنس میکروفیبر
  2. شستشوی نرم یا Handwash برای اینکه کمترین آسیب به لباس وارد شود
  3. شستشوی سریع
  4. شستشوی ۱۵ دقیقه ای برای کسانی که عجله دارند
  5. Sensitive  برای کسانی که آلرژی یا حساسیت دارند مناسب است که آبکشی طولانی دارد و باکتری های موجود در لباس را از بین می برد.
  6. Super Quick 15 یکی دیگر از برنامه های شستشوی لباس است که دو مرحله آبکشی با دور موتور بالا و شستشویی سریع دارد.
  7. Freshen Up برای شستشوی لباس هایی که خیلی کثیف نیستند مناسب است.
    1. Delicate Silkبرای محافظت از لباس زیر و ابریشمی
  8. Eco Perfect یکی از حالت های Vario Perfect است که سبب صرفه جویی در مصرف انرژی، آب و برق می شود.
  9. Speed Perfect یکی دیگر از حالت های Vario Perfect است که زمان شستشوی شما را کاهش می دهد.
  10. Mixed Load شستشوی لباس هایی با رنگ های مختلف و به صورت درهم را امکان پذیر می کند.
  11. Power Wash 60 برای شستن لباس هایی با حجم بالا و در زمانی کم، قابل استفاده است.

 و… که هر کدام می تواند قابلیت زیادی در اختیار شما بگذارد و شستشو را برای شما لذت بخش تر کند. صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی بوش دیجیتالی است و به شما زمان باقیمانده، دما، دور شستشو و… را نمایش می دهد.

لباسشویی دوو بریم خرید min بهترین مارک لباسشویی

ماشین لباسشویی بوش امکان تنظیم زمان برای انجام شستشو و… را دارد و می تواند تایمر را تنظیم کنید که برای ساعت دلخواهتان ماشین لباسشویی را روشن کند. معمولا برچسب انرژی ماشین لباسشویی نشان دهنده کم مصرف بودن آن است و انرژی زیادی مصرف نمی کند. ماشین لباسشویی بوش سر و صدای بسیار کمی دارد و با کمترین لرزش و صدا کار می کند به همین دلیل آزاردهنده نیست.

  • ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو یکی دیگر از بهترین مارک لباسشویی هاست که طرفداران زیادی دارد و کیفیت قابل قبولی دارد. لباسشویی دوو هم مانند بوش، طراحی زیبایی دارد همچنین برنامه های شستشو، برنامه ضدعفونی کننده و تکنولوژی های مختلفی دارد. صفحه نمایش ماشین لباسشویی دوو دیجیتال است و امکان مشاهده زمان باقی مانده، مراحل انجام شده و… را دارد. لباسشویی دوو در رنگ های سیلور و سفید تولید می شود. همچنین ماشین لباسشویی دوو امکان شستشو با بخار را هم دارد که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. قفل کودک، هشدار دهنده پس از اتمام کار ماشین لباسشویی، برنامه های ضد چروک، تایمر شستشو برای زمان بندی شستشو، شستشوی سریع، آبکشی، شستشوی اقتصادی، بوزدایی، تمیزشدن خودکار لباسشویی، سیستم خشک کن، سنسور لرزش، برنامه های ضد حساسیت و… از جمله قابلیت های ماشین لباسشویی دوو است که در اختیار کاربران می گذارد و خریدی لذت بخش را نصیب کاربران می کند.

خرید لباسشویی - بریم خرید

اما بهتر است حالا که با برندها و بهترین مارک لباسشویی ها آشنا می شوید، نکات خرید لباسشویی و فاکتورهایی که باید هنگام خرید در نظر بگیرید را نیز بدانید. توصیه میکنم این مطلب را نیز مشاهده کنید!

  • ماشین لباسشویی سامسونگ

برند سامسونگ هم مانند سایر برندهای مطرح شده از جمله بهترین مارک لباسشویی هاست که طرفداران زیادی دارد. ماشین لباسشویی سامسونگ علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، می تواند کار شستشوی لباس های شما را بسیار راحت تر کند. سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی ها برای محصولات خود استفاده می کند. ماشین لباسشویی سامسونگ در رنگ های سفید و سیلور با طراحی زیبا تولید می شود و با ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه می شود. تکنولوژی BubbleWash در ماشین لباسشویی سامسونگ، قبل از شروع شستشو، مواد ضدعفونی کننده، آب و هوا را ترکیب می کند و بهترین عملکرد و بازدهی را خواهد داشت یعنی می توانید با آبی با دمای پایین، لباس های خود را به راحتی بشویید بدون اینکه به بافت پارچه آسیبی وارد شود. امکان کنترل لباسشویی از طریق اتصال به وای فای و نصب اپلیکیشن مربوطه در موبایل، قفل کودک، برنامه های شستشوی متعدد، گارانتی و خدمات پس از فروش و… از جمله قابلیت های ماشین لباسشویی سامسونگ است.

  • ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی دیگر از برندهای محبوب در لوازم خانگی ایرانی است که قیمتی مناسب و کیفیتی نسبتا مطلوب دارد. با توجه به تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم بین برندهای ایرانی، ماشین لباسشویی پاکشوما، یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک لباسشویی ایرانی است که فروش بالایی دارد. لباسشویی های پاکشوما هم مانند سایر مدل های قبلی، به رنگ های سیلور و سفید و با مدل درب از بالا و درب از جلو تولید می شوند. ماشین لباسشویی پاکشوما با ظرفیت های مختلف و قابلیت های متفاوت تولید می شود. لباسشویی پاکشوما با برنامه های متعدد قابلیت های زیادی در اختیار شما می گذارد همچنین مصرف انرژی کمی دارد و اتلاف انرژی آن کم است. قابلیت خشک کن، برنامه شستشوی متعدد، قفل کودک، ظرفیت بالا، موتور قوی و سبک و بدون صدا بودن این لباسشویی ها، پاکشوما را تبدیل به برندی محبوب کرده و می توانید با قیمتی مناسب این محصولات را تهیه کنید.

قیمت لباسشویی - بریم خرید

جمع بندی

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی خوب و کارآمد هستید، دیگر نگران نباشید. ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی بهترین برندها و بهترین مارک لباسشویی پرداختیم. همانطور که مشاهده کردید پاکشوما، دوو، سامسونگ و بوش از جمله بهترین برند و مارک ماشین لباسشویی هستند که طرفداران زیادی دارند و میزان رضایت کاربران از محصولات این برندها بسیار بالاست. ما در مقاله هایی به صورت جداگانه، بهترین مدل های ماشین لباسشویی این برندها را هم نام بردیم که می توانید آن ها را نیز مطالعه کنید تا با پرفروش ترین ماشین لباسشویی هر برند آشنا شوید.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی و یا سایر لوازم خانه و آشپزخانه را دارید، می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید، در بریم خرید می توانید کیفیتی که انتظارش را نداشتید با قیمتی باورنکردنی مشاهده کنید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که به مقایسه قیمت محصولات مختلف می پردازد و قیمت لباسشویی را در تمام فروشگاه های اینترنتی معتبر مقایسه می کند. هدف ما رضایت مندی شما از خریدتان و داشتن خریدی لذت بخش با مناسب ترین قیمت است. شما می توانید لیست قیمت محصولات را در بریم خرید مشاهده کنید، قیمت ها را مقایسه کنید و خرید خود را از فروشگاهی معتبر با ارزان ترین قیمت رقابتی انجام دهید. امیدوارم خرید خوبی داشته باشید!