بهترین لباسشویی بوش از نظر کاربران کدام است؟

831
خرید لباسشویی بوش - بریم خرید

نقد و بررسی برای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی بوش

انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب در بازار ایران کمی سخت شده است چون علاوه بر اینکه تنوع کالا در بازار بسیار زیاد شده، تنوع برندها و مدل ها هم زیاد شده و انتخاب یک لباسشویی خوب و باکیفیت برای کسی که بخواهد ۲۰ میلیون هزینه کند واقعا سخت است! هزینه ها بسیار زیاد شده و پیدا کردن یک لباسشویی با قیمت مناسب تقریبا امکان پذیر نیست برای همین همه به دنبال باکیفیت ترین محصولات هستند که پس از خرید چندین سال برایشان درست کار کند و خراب نشود. طبق بررسی بریم خرید که در مقاله بهترین مارک لباسشویی کدام است انجام دادیم، بوش یکی از بهترین برندها و پرفروش ترین برندهای لباسشویی شناخته شد. در این مقاله هم قرار است بهترین لباسشویی بوش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با پرفروش ترین مدل های بوش آشنا شوید و بدانید کسانی که از بوش استفاده کردند از کدام مدل رضایت بیشتری داشتند. با ما همراه باشید.

بهترین لباسشویی بوش

لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش انواع و مدل های مختلفی دارد و با تنوع بالایی تولید می شود. شما می توانید بر اساس نیازتان، بودجه ای که دارید و امکاناتی که در نظر دارید، بهترین لباسشویی بوش را انتخاب و خریداری کنید. همانطور که می دانید کمپانی بوش روز به روز در حال پیشرفت است و از امکانات جدیدی برای محصولات خود استفاده می کند بنابراین محصولات بوش، بر اساس جدیدترین تکنولوژی های روز ساخته شدند برای مثال قابلیت تشخیص میزان کثیفی لباس، شستشوی نرم و جلوگیری از چروک شدن لباس ها، موتور هوشمند و تنوع برنامه هایی که در لباسشویی وجود دارد، همه از ویژگی های لباسشویی بوش است که طرفداران زیادی برای این برند به وجود آورده است. در ادامه چند مدل از پرفروش ترین لباسشویی های بوش و بهترین لباسشویی بوش از نظر کاربران را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

بهترین لباسشویی بوش

معرفی بهترین لباسشویی بوش

  • لباسشویی بوش مدل ۲۴۴۶۱

لباسشویی مدل ۲۴۴۶۶۱ بوش، یکی از بهترین لباسشویی های بوش است که فروش بسیار بالایی داشته و میزان رضایت کاربران آن بسیار بالاست. این محصول یکی از لباسشویی های ۸ کیلوگرمی بوش است که جزء سری ۶ بوش است و تحت نظارت کشور آلمان، در کشور ترکیه تولید می شود. سرعت چرخش این لباسشویی ۱۲۰۰ دور در دقیقه است و برنامه های متعددی برای شستشوی لباس دارد. این محصول به صورت درب از جلو طراحی شده و به رنگ سفید تولید می شود. طراحی ساده و زیبایی دارد و دکوراسیون آشپزخانه شما را زیباتر می کند. این لباسشویی در ابعاد ۶۰۰x600x850 سانتی‌متر تولید می شود بنابراین هنگام خرید دقت کنید که مکانی که قرار است آن را قرار دهید با این ابعاد سازگار باشد.

قیمت بهترین لباسشویی بوش - بریم خرید

  • لباسشویی بوش مدل ۲۸۵۹۰

ماشین لباسشویی ۲۸۵۹۰ بوش، به رنگ سفید و با طراحی زیبا و با کیفیتی تولید شده است. این محصول بسیار کم مصرف است و در مصرف آب و برق شما صرفه جویی می کند و هزینه های شما را خیلی افزایش نمی دهد. لباسشویی ۲۸۵۹۰ بوش جزء سری ۸ بوش است و تحت لیسانس آلمان است. این لباسشویی بوش ۹ کیلوگرمی است و ظرفیت بالایی دارد بنابراین برای خانواده هایی که جمعیت بالایی دارند مناسب است. سرعت چرخش این لباسشویی ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و با برنامه های متعددی که دارد، می تواند لباس های شما را به خوبی شستشو دهد و خشک کند. شما می توانید حین کار با این دستگاه، دمای آب را تنظیم کنید و به صورت دلخواه درآورید، با کمک تایمر می توانید زمان روشن شدن لباسشویی را تنظیم کنید تا در زمان دلخواه شما، روشن شود. حتی می توانید سرعت چرخش موتور لباسشویی را هم تنظیم کنید. این محصول مجهز به سنسور تشخیص وزن است و بر اساس میزان لباسی که شما داخل لباسشویی می ریزید، میزان آب آن تعیین می شود و آن را تامین می کند بنابراین آب هدر نمی رود. این محصول صدا و لرزش کمتری نسبت به سایر مدل ها دارد و کار کردن آن زیاد آزاردهنده نیست. همچنین این لباسشویی مجهز به قفل کودک است و می توانید برای جلوگیری از تعویض برنامه و تغییر در عملکرد لباسشویی توسط کودکان، از این قفل استفاده کنید.

بهترین لباسشویی بوش

  • لباسشویی بوش مدل WAJ2017SGC

لباسشویی WAJ2017SGC بوش یکی دیگر از مدل های پرفروش این برند است. این مدل ۷ کیلوگرم ظرفیت دارد و مصرف آن بسیار کم است. بر اساس میزان کثیفی لباس ها و حجم لباس ها، میزان آب را تعیین می کند بنابراین در مصرف آب بسیار صرفه جویی می شود و حجم آب مصرفی آن، تنها به اندازه نیاز است و اسراف نمی شود. سرعت چرخش موتور این لباسشویی حدود ۱۰۰۰ دور در دقیقه است و با سرعتی مناسب و قدرت موتور بالایی، می تواند لباس های شما را شستشو دهد.

خرید بهترین لباسشویی بوش - بریم خرید

  • لباسشویی بوش مدل ۳۲۵۶۰

لباسشویی ۳۲۵۶۰ بوش ۹ کیلوگرمی است و ظرفیت بالایی دارد بنابراین برای خانواده های پرجمعیت مناسب تر است. این لباسشویی کیفیت بالایی دارد و یکی دیگر از لباسشویی های کم مصرف بوش است. مدت زمان شستشوی لباس در این لباسشویی کاهش می یابد و در زمان کمی می تواند لباس های شما را بشوید و خشک کند. زمان آبکشی این لباسشویی، تا ۱۶۰۰ دور در دقیقه می تواند چرخش داشته باشد. بدنه این محصول ضد لرزش است و سر و صدای این لباسشویی هنگام کار کردن بسیار کم است. تایمر، شستشوی ۳۰ دقیقه ای، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای، برنامه های مخصوص و متعدد، سیستم لکه بر و… از دیگر ویژگی های این لباسشویی است که آن را متمایز کرده است. این محصول ساخت کشور آلمان است و امکان انتخاب دما هم دارد.

بهترین لباسشویی بوش

جمع بندی

اگر به دنبال لباسشویی خوب و باکیفیت هستید، قطعا بوش می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. بوش یکی از برندهای معروف است که طبق بررسی بریم خرید ، به عنوان برندی پرفروش انتخاب شده است. در این مقاله چند مدل از بهترین و پرفروش ترین لباسشویی های بوش را به شما عزیزان معرفی کردیم. در صورت تمایل برای خرید و یا مشاهده  لیست قیمت لباسشویی  می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و پس از مشاهده قیمت هایی که در لیست قیمت ما وجود دارد، می توانید قیمت لباسشویی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مقایسه کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. اگر تجربه استفاده از بوش را دارید در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.

منبع