بهترین لباسشویی دوو کدام است؟

1854
خر ید بهترین لباسشویی دوو - بریم خرید

نقد و بررسی ماشین لباسشویی دوو

لباسشویی های دوو به دلیل موتور قوی و کیفیت بالایی که دارند طرفداران زیادی دارند و فروش این محصولات بسیار بالاست. در مقاله ای که به معرفی بهترین برندهای لباسشویی پرداختیم، دوو هم به عنوان یکی از لباسشویی های معروف و پرفروش شناخته شد که نسبت به سایر برندها فروش بیشتری داشت به همین دلیل در این مقاله از بریم خرید تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین لباسشویی دوو بپردازیم تا با بهترین و پرفروش ترین مدل های آن آشنا شوید و خریدی هوشمندانه داشته باشید. با ما همراه باشید تا با بهترین مدل های ماشین لباسشویی دوو آشنا شوید.

معرفی ماشین لباسشویی دوو

لباسشویی های دوو در مدل های متنوع با قابلیت های مختلف تولید می شود و طراحی زیبایی دارند. دوو می تواند با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها، بدون هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه، آن را لکه گیری و ضد عفونی کند. طراحی بدنه محصولات دوو طوری انجام شده که تقریبا بدون لرزش است و هنگام کار کردن سر و صدای زیادی تولید نمی کند. لباسشویی دوو با گارانتی ۲۴ ماهه عرضه می شود و قیمت مناسبی دارد. موتور لباسشویی دوو دایرکت درایو است که سرعتی بالا و عملکردی بیصدا دارد. مصرف انرژی ماشین لباسشویی دوو هم کم است و در مصرف آب و برق و انرژی صرفه جویی می کند بنابراین هزینه های شما هم زیاد افزایش پیدا نمی کند. لباسشویی دوو قابلیت استفاده و ورودی آب سرد و گرم را دارد و برنامه های شستشوی متعددی دارد همچنین تایمر و قابلیت شستشو با تاخیر را دارد و برخی از مدل های آن امکان اضافه کردن لباس در حین کار کردن را دارند. ماشین لباسشویی دوو قطعاتی کره ای دارد که در  ایران مونتاژ می شود و کیفیت نسبتا بالایی دارد. در ادامه چند مدل از پرفروش ترین لباسشویی های دوو را معرفی می کنیم.

معرفی بهترین لباسشویی دوو

  • لباسشویی ۸۲۱ دوو

لباسشویی دوو مدل ۸۲۱ یکی از لباسشویی های ۸ کیلوگرمی دوو است که کیفیت بالایی دارد و با طرحی زیبا تولید می شود. این لباسشویی عملکرد خوبی دارد و بین مصرف کنندگان تبدیل به یکی از لباسشویی های محبوب شده است. این محصول مجهز به سیستم ضد لرزش است و صدای آن در حین کار کردن زیاد آزاردهنده نیست. صفحه نمایشی لمسی دارد و مخزن آن به صورت درب از جلو طراحی شده است. سرعت چرخش آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و حداکثر صدای آن حین آبکشی ۷۴ دسی بل است.

  • لباسشویی ۹۰۰۰ دوو

خرید لباسشویی 9000 دوو - بریم خرید

لباسشویی دوو مدل ۹۰۰۰ یکی دیگر از بهترین لباسشویی های این برند است که طرحی زیبا و ارگونومیک دارد و می تواند طراحی دکوراسیون شما را زیباتر کند. این محصول هم به صورت درب از جلو طراحی شده و سرعت چرخش آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. لباسشویی ۹۰۰۰ دوو ۹ کیلوگرم ظرفیت دارد و برای خانواده هایی با جمعیت بالا مناسب است همچنین این محصول قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار را دارد.

  • لباسشویی ۸۱۰۰ دوو

لباسشویی ۸۱۰۰ دوو یکی دیگر از جدیدترین مدل های دوو و باکیفیت ترین آن هاست که عملکرد مناسب و خوبی نسبت به سایر مدل ها دارد. این محصول به صورت درب از جلو طراحی شده و طراحی آن بسیار زیباست. لباسشویی ۸۱۰۰ دوو با چرخش ۱۰۰۰ دور در دقیقه کار می کند و شستشویی بهینه دارد. ظرفیت این لباسشویی ۸ کیلوگرم است و برای خانواده هایی با جمعیت نسبتا بالا مناسب است.

قیمت لباسشویی 8100 دوو - بریم خرید

این محصول لرزش و صدای کمی دارد و مصرف انرژی آن پایین است. برنامه های متعددی دارد که می توانید از هر کدام برای شستشوی لباس موردنظرتان با جنس های مختلف استفاده کنید. مصرف انرژی این محصول بسیار کم است و در هزینه های شما صرفه جویی می کند. تایمر، شستشوی سریع، آبکشی اضافه، شستشوی دستی، سیستم لکه بر و… از جمله سایر ویژگی های بارز این محصول است.

  • لباسشویی ۸۲۴۰ دوو

لباسشویی ۸۲۴۰ دوو یکی دیگر از بهترین لباسشویی های دوو می باشد که ظاهری زیبا و موتوری قدرتمند دارد. مخزن این محصول به صورت درب از جلو طراحی شده و سرعت چرخش آن ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این لباسشویی هم با ظرفیت ۸ کیلوگرم تولید شده و گنجایش بالایی دارد. شستشوی سریع، شستشوی دستی و برنامه شستشوی لباس بچه از جمله پرکاربردترین برنامه های این لباسشویی است.

  • لباسشویی ۹۵۴۳ دوو

لباسشویی ۹۵۴۳ دوو با ظرفیت ۹ کیلوگرم تولید شده و برای خانواده هایی که جمعیت بالایی دارند یا لباس های زیادی می شویند مناسب است. لرزش و صدای شستشوی این لباسشویی کم است و حین کار کردن آزاردهنده نیست. این لباسشویی قدرت از بین بردن لکه ها را دارد و بدون آسیب رساندن به بافت اصلی لباس، می تواند پارچه را تمیز کند و لباس را شستشو دهد. این محصول ۱۴ برنامه شستشو دارد که می توانید طبق نیازتان از هر کدام به دلخواه استفاده کنید. همچنین این لباسشویی مجهز به سیستم ضد چروک است که اتوکشی آسانی دارد و به راحتی می توانید پس از شستشو از لباس استفاده کنید. مصرف انرژی این لباسشویی A+++ است و حتی با آب سرد هم لباس ها را شستشو می دهد.

جمع بندی

همانطور که در این مقاله خواندیم، دوو یکی از برندهای محبوب است که محصولاتی با کیفیت بالا و گارانتی ۲۴ ماهه عرضه می کند. قیمت مناسبی دارذ و موتور لباسشویی های آن بسیار قدرتمند است. قطعات لباسشویی دوو در کره تولید می شود و در ایران مونتاژ می شود. دوو به راحتی می تواند با الجی و سامسونگ رقابت کند و در حد همین برندها می تواند باکیفیت باشد. اگر به دنبال یک لباسشویی ایرانی خوب هستید دوو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد اما اگر بتوانید در حد لباسشویی بوش یا پاناسونیک هزینه کنید که قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. در هر صورت به شما توصیه می کنم قبل از خرید لباسشویی از هر برندی ابتدا به  لیست قیمت لباسشویی  در سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت محصولات را در این وب سایت مشاهده کنید. سپس خرید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده و بر اساس بودجه ای که دارید انجام دهید.