بهترین ماشین لباسشویی بست کدام است؟

670
بهترین ماشین لباسشویی بست - بریم خرید

بهترین ماشین لباسشویی بست

اگر به دنبال خرید جهیزیه و لوازم خانگی باشید حتما با برندهای زیادی روبرو شدید و بین برندها نمی دانید کدام یک بهتر است و ماندگاری هر کدام از وسایل چطور است. یکی از لوازم ضروری برای هر خانه ای لباسشویی است. همانطور که می دانید لباسشویی با قیمت های بالایی به فروش می رسد بنابراین کیفیت لباسشویی بسیار مهم است و کسی که این وسیله را می خرد توقع دارد حداقل ۱۰ سال برایش کار کند تا دوباره نیازی به هزینه مجدد نداشته باشد. طبق بررسی بریم خرید که انجام شد، در یک مقاله درباره بهترین برندهای ماشین لباسشویی صحبت کردیم و یکی از این برندها، ماشین لباسشویی بست بود که طرفداران زیادی دارد و فروش نسبتا بالایی داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم چند مدل از بهترین ماشین لباسشویی بست را به شما معرفی کنیم تا بدانید که کدام مدل پرفروش ترین است و رضایت بیشتری بین کاربران دارد تا با آگاهی بیشتری برای خرید لباسشویی اقدام کنید. در صورت تمایل می توانید این مقاله را نیز بخوانید تا با سایر برندهای پرفروش لباسشویی هم آشنا شوید.

مشخصات و معرفی بهترین ماشین لباسشویی بست - بریم خرید

لباسشویی بست

لباسشویی بست ساخت کشور ایران است و زیر مجموعه برند اسنواست. لوازم خانگی بست با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می شوند و در صورت نارضایتی می توانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید. این محصول با قیمت مناسبی به فروش می رسد و قیمت بالایی ندارد چون در ایران تولید می شود و مانند لباسشویی خارجی هزینه ورود و عوارض و… ندارد بنابراین با قیمت مناسب تری می تواند تولید شود و به فروش برسد.

بهترین ماشین لباسشویی بست

پرفروش ترین لباسشویی بست

  • لباسشویی بست مدل ۷۱۱۱

یکی از پرفروش ترین مدل ها و بهترین ماشین لباسشویی بست مدل ۷۱۱۱ است که طراحی زیبایی دارد و می تواند دکور منزل و آشپزخانه شما را زیباتر کند. این لباسشویی با چرخش ۱۰۰۰ دور در دقیقه، لباس ها را به خوبی می شوید. این لباسشویی به صورت درب از جلو می باشد و برنامه های متعددی برای شستشوی لباس دارد برای مثال شستشوی سریع، شستشوی لباس های سنگین، شستشوی لباس رنگی و…. که همه برنامه ها به صورت فارسی روی بدنه این لباسشویی نوشته شده است بنابراین استفاده از آن بسیار راحت است. مصرف انرژی این لباسشویی بسیار کم است و مصرف آب و برق شما را کاهش می دهد. این محصول به رنگ سفید و سیلور تولید می شود و ظرفیت آن ۷ کیلوگرم است. موتور این محصول قدرتمند است و کیفیت بالایی دارد. شما می توانید طبق زمان دلخواه و لباس هایی که در اختیار دارید، برنامه دلخواهتان را انتخاب کنید و از لباسشویی استفاده کنید.

بهترین ماشین لباسشویی بست

  • لباسشویی بست مدل ۷۱۳۱

لباسشویی بست مدل ۷۱۳۱ یکی دیگر از بهترین ماشین لباسشویی های بست است که این مدل هم فروش بالایی دارد. لباسشویی ۷۱۳۱ بست برنامه های متعددی دارد که هر کدام می تواند قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار دهد. این مدل صفحه نمایش ال ای دی دارد و طراحی آن زیباست. کار کردن با این لباسشویی به دلیل فارسی بودن منو بسیار راحت است و با مشکل مواجه نمی شوید. این محصول قابلیت شستشوی سریع، آبکشی، تنظیم دمای آب حین شستشو و… را دارد و برای استفاده روزمره مناسب است. ظرفیت این لباسشویی ۷ کیلوگرم است و بدنه ضد لرزش دارد.

قیمت بهترین ماشین لباسشویی بست - بریم خرید

  • لباسشویی بست مدل ۹۵۰

لباسشویی بست مدل ۹۵۰ هم یکی دیگر از مدل های پرفروش لباسشویی بست است که کیفیت بالایی دارد. این لباسشویی دوقلو است و دور چرخش آن ۵۰۰ دور در دقیقه است. به رگ سفید تولید می شود و ظاهر زیبایی دارد. درب این لباسشویی از سمت بالا باز می شود پس هنگام خرید باید دقت کنید که فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید برای این لباسشویی مناسب است یا نه، یعنی اگر کابینت شما طوری طراحی شده که امکان باز کردن درب لباسشویی از بالا وجود ندارد، می توانید سایر مدل های درب از جلو را انتخاب کنید. این محصول دو موتور مجزا جهت خشک کردن و شستشو دارد.

بهترین ماشین لباسشویی بست

جمع بندی

همانطور که گفته شد، بست یکی از مدل های پرفروش لباسشویی است که کیفیت بالایی دارد. اگر به دنبال لباسشویی ایرانی باکیفیت هستید که قیمت مناسبی داشته باشد و به زودی خراب نشود، این برند می تواند انتخاب خوبی باشد. در این مقاله از بریم خرید ما سه مدل از پرفروش ترین و بهترین لباسشویی های بست را به شما عزیزان معرفی کردیم. در صورت تمایل برای خرید این لباسشویی ها می توانید لیست قیمت لباسشویی را در بریم خرید مشاهده کنید، قیمت هر لباسشویی را در چند فروشگاه اینترنتی معتبر مشاهده کنید، سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. اگر تجربه استفاده از لباسشویی بست را دارید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.

منبع