بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما کدام است؟

559
بهترین لباسشویی پاکشوما - بریم خرید

معرفی بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر به دنبال یک لباسشویی ایرانی با کیفیت هستید و می خواهید با قیمتی مناسب، خرید خود را انجام دهید، من به عنوان یکی از مشاوران بریم خرید برند پاکشوما را به شما معرفی می کنم و در این مقاله چند مورد از بهترین لباسشویی پاکشوما و پرفروش ترین آن ها را به شما معرفی می کنم. پاکشوما یک برند ایرانی است که چندین سال است در حال تولید لوازم خانه و آشپزخانه است. لباسشویی پاکشوما می تواند به عنوان یک لباسشویی ایرانی، باکیفیت و زیبا باشد و خریدی مقرون به صرفه برای شما رقم بزند. اگر دوست دارید با سایر برندهای ایرانی یا خارجی و بهترین مارک لباسشویی آشنا شوید به شما توصیه می کنم این مقاله که لینک کردم را هم بخوانید تا دید بازتری نسبت به برندهای ایرانی و خارجی داشته باشید.

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

معرفی لباسشویی پاکشوما

لباسشویی یکی از وسایل ضروری برای هر خانه ای است که توسط کمپانی های مختلفی تولید می شود. کمپانی پاکشوما هم با تولید لباسشویی پاکشوما محصولاتی با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار می کند. پاکشوما بیشتر از ۴۵ سال است که در حال تولید لوازم خانگی است و تجربه خوبی در این زمینه کسب کرده است.

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

بهترین لباسشویی پاکشوما

  • لباسشویی پاکشوما مدل PWF -1564AJ

لباسشویی مدل ۱۵۶۴ پاکشوما یکی از بهترین لباسشویی های ایرانی پاکشوما شناخته شده و فروش بالایی دارد. این محصول با ظرفیت ۱۵ کیلوگرم تولید شده و طراحی زیبایی دارد. مدل ۱۵۶۴ یکی از لباسشویی های درب از بالای پاکشوماست که مجهز به ۳ برنامه شستشوست. شما بر اساس لباسی که قرار است بشویید و زمان موردنظرتان می توانید هر کدام از برنامه ها را به صورت دلخواه انتخاب کنید. لباسشویی های درب از بالا، امکان اضافه کردن لباس در حین فعالیت را دارند بنابراین کار شما راحت تر می شود.

لباسشویی پاکشوما برچسب انرژی A دارد و علاوه بر قیمت، از نظر مصرف انرژی هم مقرون به صرفه است. این محصول از بدنه ای پلاستیکی تولید شده و صدا و لرزش زیادی ندارد. تایمر، هدایت کننده آب، موتوری قدرتمند و قابلیت خشک کردن لباس ها را هم دارد.

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

  • لباسشویی پاکشوما مدل PWN-9654AJ

لباسشویی پاکشوما مدل ۹۶۵۴ یکی دیگر از بهترین لباسشویی های پاکشوماست که کیفیت بالایی دارد. این محصول با ظرفیت ۹ کیلوگرم و به صورت درب از بالا تولید می شود و به رنگ سفید است. این لباسشویی هم ۳ برنامه شستشو و قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار با لباسشویی را دارد. برچسب انرژی این لباسشویی A است و مصرف انرژی آن کم است. همچنین تایمر و قابلیت خشک کردن لباس هم دارد و سرعت چرخش آن در هر دقیقه ۸۰۰ دور است.

معرفی بهترین لباسشویی پاکشوما - بریم خرید

  • لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200

لباسشویی ۷۳۲۰۰ پاکشوما ۷ کیلوگرم ظرفیت دارد و به صورت درب از جلو طراحی شده است. رتبه مصرف انرژی این لباسشویی ++A است و در هزینه های شما صرفه جویی می کند. این لباسشویی چندین برنامه شستشو دارد که هر کدام می تواند قابلیت های جدیدی برای شما فراهم کند برای مثال شستشوی ۱۵ دقیقه ای و سریع، شستشوی لباس های رنگی، شستشوی لباس های سنگین و… و همچنین تنظیم دمای آب، زمان شستشو، سرعت خشک کردن و حتی سرعت شستشوی لباس و…. در لباسشویی ۷۳۲۰۰ پاکشوما امکان پذیر است. سرعت چرخش این لباسشویی در هر دقیقه ۱۲۰۰ دور است و صدای آن حین کار کردن حدود ۵۹ دسی بل است که زیاد و آزاردهنده نیست.

خرید بهترین لباسشویی پاکشوما - بریم خرید

  • لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100

لباسشویی ۶۳۱۰۰ پاکشوما یکی دیگر از مدل های پرفروش پاکشوماست که کیفیت بالایی دارد. این محصول به صورت درب از جلو تولید شده و ظرفیت آن ۶ کیلوگرم است. سرعت چرخش موتور آن در هر دقیقه حدود ۱۰۰۰ دور است و مصرف انرژی آن A++ است بنابراین در هزینه های شما صرفه چویی می شود و مصرف آب و برق شما افزایش پیدا نمی کند.

لباسشویی 73200 پاکشوما ایرانی - بریم خرید

این لباسشویی ۱۹ برنامه متعدد دارد که می توانید از هر کدام بنابر نیازتان استفاده کنید و لباس هایتان را شستشو دهید. میزان صدای این لباسشویی حین شستشو ۵۹ دسی بل و حین آبکشی حدود ۷۸ دسی بل است همچنین مجهز به قفل کودک هم هست تا در صورت نیاز آن را قفل کنید و کودکان نتوانند برنامه ها را تغییر دهند.

بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما

جمع بندی

در این مقاله چند مدل از پرفروش ترین لباسشویی های پاکشوما را به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر به دنبال یک لباسشویی ایرانی با قیمت مناسب هستید من به شما همین برند را پیشنهاد می کنم اما اگر می توانید بیشتر هزینه کنید می توانید لباسشویی بوش، سامسونگ و… خریداری کنید و از کیفیت آن لذت ببرید. اگر نگران قیمت بالای لباسشویی های خارجی هستید و به دلیل ارزان بودن لباسشویی ایرانی پاکشوما را انتخاب کردید، پیشنهاد می کنم   لیست قیمت لباسشویی  را در بریم خرید مشاهده کنید. ما در بریم خرید لیست قیمتی از تمام مدل ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف برای شما گردآوری کردیم تا با مقایسه قیمت ها بتوانید خریدی ارزان و لذت بخش تجربه کنید. شما پس از مشاهده قیمت ها می توانید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید و طبق بودجه ای که دارید بهترین مدل را انتخاب کنید.

منبع