چرا باید جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR بخریم؟

587
laowhj جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR- بریم خرید

معایب و مزایای جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

جاروبرقی یکی از وسایل نظافتی پرکاربرد است که در تمام خانه ها وجود دارد و حداقل هفته ای یک یا دوبار از آن استفاده می شود. همانطور که می دانید جاروبرقی از وسایلی است که همیشه لازم است و استفاده از آن محدود به یک دوره خاص نیست. پس کسی که به دنبال خرید جاروبرقی است قطعا برای استفاده مادام العمر آن را تهیه می کند و حداقل می خواهد ۱۰ یا ۱۵ سال از آن استفاده کند و یا حتی بیشتر! بوش یکی از برندهای معروف فروش لوازم خانگی است که طرفداران زیادی دارد.

حتما شما هم از کیفیت جاروبرقی بوش زیاد شنیدید. جاروبرقی بوش اصل آلمان بسیار پرطرفدار و پرفروش است و ماندگاری بالایی دارد. اما اگر به دنبال بهترین جاروبرقی بوش هستید و نمی دانید بین تنوع مدل های بوش کدام یک را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله از بریم خرید قصد داریم درباره مزایا و ویژگی های جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR صحبت کنیم و شما را برای یک خرید آگاهانه آماده کنیم. با ما همراه باشید!

ویژگی ها و مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

  • موتور جاروبرقی

موتور جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR بسیار پرقدرت است. با بالاترین توان و قدرت مکشی ماندگار می تواند زباله ها را جمع کند و خانه را تمیز کند. قدرت موتور این جاروبرقی بوش ۲۲۰۰ وات است و با توان بالایی نظافت را برای شما انجام می دهد.

قیمت و مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR- بریم خرید

قدرت مکش این جاروبرقی به مرور زمان کم نمی شود و حتی پس از چند سال کار کردن باز هم مانند روز اول برای شما کار می کند و مکش بالایی خواهد داشت.

همچنین اگر کیسه جاروبرقی پر یا نیمه پر باشد، باز هم میزان مکش و قدرت مکش آن کم نمی شود و با قدرت بالایی نظافت و مکش را انجام می دهد.

  • فیلتر هپا و قابل شستشو

فیلتر این جاروبرقی هپا و قابل شستشوست که می توانید آن را جدا کنید، بشویید و پس از خشک شدن مجددا آن را نصب کنید. این فیلتر از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند، طول عمر موتور جاروبرقی را افزایش می دهد و می تواند کارایی آن را چند برابر کند.

  • جاروبرقی بوش BGL8GOLDIR کیسه دار

این جاروبرقی بوش کیسه دار است و مخزن کیسه آن ۵ لیتر است که برای تمیز کردن محیط های مختلف، به شما کمک می کند. حجم مخزن کیسه این جاروبرقی بالاست و به زودی نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. شما می توانید از کیسه یک بار مصرف یا کیسه دائم برای این جاروبرقی استفاده کنید.

  • سری قابل تعویض

جاروبرقی BGL8GOLDIR بوش مجهز به چند سری قابل تعویض است که می توانید در هنگام نیاز آن را تعویض کنید و از سری های مناسبی برای تمیز کردن محیط استفاده کنید.

سری مخصوص اثاثیه، برس مخصوص درزها و گوشه ها و همچنین برس و سری بلندی که برای تمیز کردن محیط های مختلف به شما کمک می کند، از جمله سری های این محصول هستند که می توانید در هنگام نیاز آن را تعویض کنید و هر کدام را که خواستید دوباره نصب کنید.

  • لوله تلسکوپی

این جاروبرقی مجهز به یک لوله تلسکوپی است که می توانید ارتفاع آن را کم یا زیاد کنید و در صورت نیاز آن را کوتاه یا بلند کنید و بدون نیاز به خم شدن از آن استفاده کنید.

  • طراحی ارگونومیک

بدنه این جاروبرقی به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده و هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین جاروبرقی بوش

  • نشانگر پر بودن مخزن

نشانگر پر بودن مخزن در این جاروبرقی می تواند زمان پر شدن کیسه را به شما اطلاع دهد و در صورت نیاز آن را تخلیه کنید تا به موتور فشار وارد نشود و مکش قوی تری هم داشته باشد.

خرید و قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR - بریم خرید

  • میزان صدا

صدای این جاروبرقی بوش حدود ۷۰ تا ۷۵ دسی بل است که زیاد نیست و هنگام کار کردن با آن، شما را آزار نمی دهد.

  • کابل برق

طول سیم این جاروبرقی حدود ۱۲ متر است و شعاع عملکرد بالایی در اختیار شما می گذارد.

  • وزن جاروبرقی

وزن جاروبرقی یکی دیگر از مهمترین مولفه های خرید جاروبرقی است که بسیار مهم است. اگر جاروبرقی که می خرید وزن بالایی داشته باشد نمی توانید آن را جابجا کنید و هنگام کار کردن با آن به سرعت خسته می شوید. اما جاروبرقی BGL8GOLDIR با وزن ۷ کیلوگرم بسیار سبک و خوش دست است و هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید. بنابراین حمل و جابجایی آن بسیار راحت است.

جمع بندی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به معرفی مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR پرداختیم. این جاروبرقی کیسه دار است، مکش و قدرت بالایی دارد، بسیار سبک و خوش دست است و به راحتی حمل و جابجا می شود. طول سیم آن بالاست و با یک بار به پریز زدن می توانید از آن برای تمیز کردن خانه و یا اتاق و… استفاده کنید و نیازی به تعویض پریز به صورت مکرر نیست.

حالا که با مشخصات این جاروبرقی آشنا شدید، می توانید در صورت تمایل به خرید جاروبرقی به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی را به صورت کامل در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.