چرا همه جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR میخرند؟

548
خرید جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR - بریم خرید

نقد و بررسی جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR 

جاروبرقی یکی از وسایل نظافتی پرکاربرد در منزل است که به وفور استفاده می شود. انتخاب یک جاروبرقی مناسب و باکیفیت می تواند تمیز کردن خانه را برای شما لذت بخش تر و راحت تر کند بنابراین هنگام انتخاب جاروبرقی خیلی باید دقت کنید تا مدلی انتخاب کنید که هم تمیزکنندگی بالایی داشته باشد و هم علاوه بر زیبایی، کارایی و کیفیت بالایی داشته باشد. همانطور که می دانید بوش یکی از برندهای مطرح در جهان است که محصولات خانه و آشپزخانه خود را با بالاترین تنوع و کیفیت عرضه می کند.

جاروبرقی های بوش هم از معروف ترین محصولات این برند هستند و در مدل های مختلف با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند. یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های بوش، جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR است که طرفداران زیادی دارد. به دلیل فروش بالا و همچنین سرچ بالای این محصول، ما در بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره مشخصات این جاروبرقی بیشتر توضیح دهیم تا شما با آگاهی کامل بتوانید نسبت به خرید این محصول تصمیم بگیرید.

برای مشاهده قیمت جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR هم می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. در بریم خرید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد موجوده و شما می تونید هر محصولی که مدنظرتون هست با قیمت های مختلف ببینید سپس طبق بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید.

مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR قدرت تمیزکنندگی بسیار بالایی دارد. این محصول بسیار باکیفیت است و قدرت مکش بالایی دارد. طراحی بدنه این جاروبرقی بسیار زیباست و ارگونومیک است. طراحی ارگونومیک در هر محصولی، باعث راحت شدن کار شما با دستگاه می شود. جاروبرقی مدل BGL8PRO5IR بوش هم با طراحی ارگونومیک که دارد بسیار کاربرپسند شده یعنی هنگام کار با آن خسته نمی شوید و می توانید به راحتی کار کنید.

این جاروبرقی کیسه دار است و می توانید از کیسه یک بار مصرف یا دائمی برای آن استفاده کنید. مخزن این جاروبرقی با حجم ۵ لیتر نسبتا بزرگ است و به سادگی پر نمی شود یعنی شما می توانید یک مکان نسبتا بزرگ را با این جاروبرقی تمیز کنید و در حین کار کردن نیازی به خالی کردن کیسه جاروبرقی نداشته باشید.

قیمت و مشخصات جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR - بریم خرید

بدنه این محصول پلاستیک فشرده است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند.

رنگ بندی BGL8PRO5IR هم نقره ای یا خاکستری است و طراحی زیبایی دارد. زیر این جاروبرقی چند چرخ تعبیه شده که حمل و جابجایی آن را برای شما ساده تر می کند. سیم جمع کن خودکار یکی دیگر از ویژگی های این محصول است یعنی یک محفظه برای جمع کردن سیم دارد و دیگر نگران آویزان بودن سیم جاروبرقی روی زمین نخواهید بود.

وزن جاروبرقی  بوش مدل BGL8PRO5IR  حدود ۸ کیلوگرم است که زیاد سنگین نیست بنابراین به راحتی می تواند جابجا شود و می توانید آن را به خوبی حمل کنید و حین کار کردن با آن خسته نشوید.

یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی سری های قابل تعویض است برای مثال سری مخصوص مبلمان یا سری مخصوص درزها و یا سری پارویی، برای تمیز کردن نقاط خاصی استفاده می شوند به این ترتیب استفاده از این جاروبرقی راحت تر می شود و بدون اینکه به سری ها یا جاروبرقی آسیبی وارد شود می توانید از آن ها برای تمیز کردن نقاط مختلف استفاده کنید. همچنین با تعویض سری ها و استفاده از سری مناسب، دیگر فشار زیادی به موتور جاروبرقی وارد نمی شود و طول عمر موتور جاروبرقی هم افزایش می یابد.

شعاع عملکردی که جاروبرقی BGL8PRO5IR  در اختیار شما می گذارد بسیار بالاست چون طول سیم آن ۱۳ متر است و با یک پریز می توانید مکان نسبتا بزرگی را تمیز کنید.

قیمت خرید جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR - بریم خرید

همچنین این محصول لوله تلسکوپی دارد که امکان کم یا زیاد کردن ارتفاع دسته جاروبرقی را به شما می دهد و بدون نیاز به خم شدن می توانید محیط موردنظرتان را تمیز کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال یک جاروبرقی با کیفیت با قیمتی مناسب هستید و بین محصولات بوش نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید پیشنهاد من به شما جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR است. این جاروبرقی ماندگاری بسیار بالایی دارد، با گارانتی عرضه می شود و مکش و توان بسیار بالایی دارد. جاروبرقی ۱۸۰۰ وات بوش، با قدرتی واقعی، مکشی بسیار بالا دارد و به همین دلیل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ما در بریم خرید محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمتی باورنکردنی به شما معرفی می کنیم. برای مثال می توانید لیست قیمت جاروبرقی را در بریم خرید مشاهده کنید، تا خریدی به یادماندنی بر اساس بودجه ای که در نظر دارید تجربه کنید.