نقد و بررسی جاروبرقی توربو ۲۰۰۰ پارس خزر بریم خرید

996
جاروبرقی توربو 2000 پارس خزر - بریم خرید

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جاروبرقی یکی از وسایل ضروری و کاربردی برای هر خانه ای است که پرکاربردترین وسیله برای نظافت منزل یا محل کار است و همیشه استفاده می شود. بنابراین شما باید جاروبرقی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و سریع پس از چند بار استفاده خراب نشود. پس هنگام خرید جاروبرقی به کیفیت و جنس بدنه آن دقت کنید و موردی را انتخاب کنید که چندین سال بتوانید از آن استفاده کنید. پارس خزر یکی از برندهای مطرح است که چندین سال است در حال فعالیت و تولید لوازم خانه و آشپزخانه است. جاروبرقی پارس خزر یکی از محصولات پرفروش این برند است که کیفیت بالایی دارد، قیمتی مناسب و همچنین طراحی زیبایی دارد. پارس خزر با چندین سال فعالیت توانسته اعتماد مشتریان خود را جلب کند. جاروبرقی توربو ۲۰۰۰ پارس خزر یکی از جاروبرقی های پرفروش این برند است که فروش نسبتا بالا و کیفیتی مطلوب به همراه قیمتی مناسب دارد. این محصول فروش بسیار بالایی دارد به همین دلیل ما در بریم خرید تصمیم گرفتیم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و تمام ویژگی ها و مشخصات آن را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. پس با ما همراه باشید!

مشخصات جاروبرقی توربو ۲۰۰۰ پارس خزر

  • جاروبرقی توربو ۲۰۰۰ پارس خزر بسیار پر قدرت و باکیفیت است. این جاروبرقی ۲۰۰۰ وات است و موتور آن قدرت بسیار بالایی دارد.
  • این جاروبرقی طراحی ارگونومیک و زیبایی دارد و بسیار خوش دست است بنابراین هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید.
  • این جاروبرقی کیسه دار است و می توانید از کیسه های یک بار مصرف یا دائمی برای آن استفاده کنید.
  • مخزن این جاروبرقی ۶ لیتر است که ظرفیت بالایی دارد و می توانید به وسیله آن، محیط را به خوبی تمیز کنید و هر بار نیازی به خالی کردن کیسه نداشته باشید.

قیمت جاروبرقی توربو 2000 پارس خزر - بریم خرید

  • نشانگر پر بودن مخزن یکی دیگر از ویژگی های بارز این جاروبرقی است که به شما زمان پر شدن کیسه را اطلاع می دهد تا آن را خالی کنید و دوباره نصب کنید، به این ترتیب مکش جاروبرقی کم نمی شود و به موتور جاروبرقی فشار وارد نمی شود.
  • طول سیم برق جاروبرقی توربو ۲۰۰۰ پارس خزر حدود ۶ متر است که شعاع عملکرد بالایی در اختیار شما قرار می دهد.
  • این جاروبرقی امکان تنظیم قدرت مکش هم دارد و می توانید توان مکش آن را تنظیم کنید. همچنین این جاروبرقی سیم جمع کن خودکار هم دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین مدل های جاروبرقی پارس خزر کدام است

  • سری های مختلف و قابل تعویض در جاروبرقی ۲۰۰۰ وات پارس خزر، امکان تمیز کردن گوشه ها، کنج ها، مبلمان، درزها و…. را به شما می دهد و قابلیت های زیادی در اختیار شما می گذارد. با کمک سری های مختلف، عمل نظافت شما بهتر و هدفمندتر انجام می شود.
  • رنگ بندی این جاروبرقی شامل قرمز، سفید، آبی و مشکی است که بسیار زیبا هستند و می توانند خانه شما را زیباتر کنند.
  • وزن جاروبرقی ۲۰۰۰ توربو پارس خزر حدود ۵ کیلوگرم است که سبک است و به راحتی جابجا می شود.
  • فیلتر بهداشتی هپا از دیگر ویژگی های این جاروبرقی است که قابل شستشوست و از ورود گرد و غبار به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری می کند.

مشخصات جاروبرقی توربو 2000 پارس خزر - بریم خرید

  • لوله تلسکوپی در این جاروبرقی هم امکان کم یا زیاد کردن ارتفاع آن را به شما می دهد بنابراین می توانید بدون نیاز به خم شدن، جارو بکشید و نظافت خود را انجام دهید.

جمع بندی

اگر شما به دنبال یک جاروبرقی ایرانی با کیفیت هستید جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 می تواند یک انتخاب خوب و مناسب برای شما باشد. در صورتی که قصد خرید جاروبرقی را دارید یا علاقمند به مشاهده قیمت جاروبرقی در فروشگاه های اینترنتی مختلف هستید، به شما توصیه می کنم وارد وب سایت بریم خرید شوید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی معتبر مقایسه می کند و به شما کمک می کند که خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. مطمئن باشید بریم خرید می تواند به عنوان یک مشاور قیمت به شما کمک کند که ضرر نکنید و هزینه زیادی برای خرید یک محصول باکیفیت پرداخت نکنید. فقط کافیست بودجه موردنظر خود را تعیین کنید، مدل دلخواهتان را پیدا کنید و جاروبرقی یا سایر وسایل خانه و آشپزخانه خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید!