چرا نباید جاروبرقی سامسونگ مدل crown 2400 بخریم؟

442
مشخصات جاروبرقی سامسونگ مدل CROWN 2400 - بریم خرید

نقد و بررسی جاروبرقی سامسونگ مدل crown 2400

جاروبرقی ها از جمله وسایل کاربردی برای منازل است که برای نظافت و تمیز کردن محیط کار یا منزل خیلی استفاده می شود. سامسونگ یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه است که مشتریان زیادی دارد. جاروبرقی سامسونگ یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که در مدل های مختلف و با طراحی و امکانات مختلف تولید می شود. یکی از جاروبرقی های پرفروش سامسونگ، جاروبرقی ۲۴۰۰ crown سامسونگ است. این مدل بسیار پرفروش است و رضایت بالایی دارد به همین دلیل ما در بریم خرید تصمیم گرفتیم یک نقد و بررسی درباره این محصول بنویسیم و ویژگی ها و مشخصات آن را بررسی کنیم تا با اطلاعات بیشتری، برای خرید تصمیم بگیرید. در صورت تمایل می توانید قیمت جاروبرقی ۲۴۰۰ crown سامسونگ را در بریم خرید مشاهده کنید و با مقایسه قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف، خرید خود را نهایی کنید.

مشخصات جاروبرقی ۲۴۰۰ crown سامسونگ

  •  جاروبرقی ۲۴۰۰ crown سامسونگ موتوری با قدرت ۲۴۰۰ وات دارد که با مکش و قدرت بالایی می تواند ذرات ریز و درشت را جمع کند و محیط را برای شما تمیز کند.
  • فیلتر قابل شستشو یکی دیگر از قابلیت های این جاروبرقی است. این فیلتر بین موتور و کیسه جاروبرقی قرار دارد و از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور جلوگیری می کند بنابراین طول عمر موتور جاروبرقی بیشتر می شود. علاوه بر این فیلتر یک فیلتر دیگر هم در جاروبرقی ۲۴۰۰ crown سامسونگ وجود دارد که هوای خروجی را تصفیه می کند بنابراین این جاروبرقی برای کسانی که حساسیت یا آلرژی دارند مناسب است چون هوای خروجی آن کاملا تمیز است و هیچ گونه گرد و خاک و آلودگی ندارد.
  • کنترل از روی دسته یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی است. یعنی شما هر بار برای خاموش یا روشن کردن جاروبرقی نیازی به دسترسی به بدنه جاروبرقی ندارید و می توانید از طریق دکمه هایی که روی دسته جاروبرقی تعبیه شده، دستگاه را خاموش و روشن کنید.
  • جاروبرقی ۲۴۰۰ crown سامسونگ  قابلیت تنظیم قدرت مکش هم دارد و می توانید با سه قدرت مکش از آن استفاده کنید.
  • وزن جاروبرقی ۲۴۰۰ crown سامسونگ حدود ۵ کیلوگرم است یعنی سبک است، می توانید به راحتی آن را جابجا و حمل کنید و هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید.
خرید  جاروبرقی سامسونگ مدل CROWN 2400  - بریم خرید
نقد و بررسی جاروبرقی سامسونگ مدل CROWN 2400 – بریم خرید
  • صدای موتور این جاروبرقی حدود ۷۴ دسی بل است که خیلی زیاد نیست و حین کار کردن با آن، شما را آزار نمی دهد.
  • طول کابل برق این جاروبرقی حدود ۷ متر است و شعاع عملکرد آن بالاست یعنی با کمک یک پریز می توانید از این جاروبرقی در محیط های بزرگ هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اگر علاقمند هستید که با سایر مدل های پرفروش سامسونگ هم آشنا شوید پیشنهاد می کنم مقاله ” پرفروش ترین جاروبرقی های سامسونگ ” را بخوانید.

  • این محصول دو سری قابل تعویض دارد که می توانید از هر کدام از سری ها برای تمیز کردن نقطه ای خاص استفاده کنید.
  • زیر جاروبرقی سامسونگ مدل crown 2400 سه چرخ برای حمل و نقل آسان تعبیه شده و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید.
  • قدرت مکش این جاروبرقی بسیار بالاست و به مرور زمان کم نمی شود.
  • بدنه جاروبرقی سامسونگ مدل crown 2400 هم از پلاستیک باکیفیت و فشرده شده ساخته شده بنابراین در برابر ضربه و… بسیار مقاوم است.
  • این جاروبرقی با گارانتی عرضه می شود و می توانید در صورت بروز مشکل از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.
  • جاروبرقی سامسونگ مدل crown 2400 کیسه دار است و می توانید از کیسه یک بار مصرف و دائمی برای آن استفاده کنید.
  • لوله تلسکوپی هم در جاروبرقی کراون سامسونگ امکان افزایش و کاهش ارتفاع دسته جاروبرقی را به شما می دهد و می توانید با افزایش ارتفاع دسته جاروبرقی، بدون نیاز به خم شدن، جارو کنید.
  • سیم جمع کن خودکار هم دارد و دیگر نگران محفظه ای برای نگهداری سیم آن نخواهد بود.
  • طول عمر جاروبرقی های سامسونگ بسیار بالاست و تا چند سال می توانند به خوبی برای شما کار کنند.
  • میزان صدای این جاروبرقی بسیار کم است و اصلا آزاردهنده نیست.

جمع بندی

جاروبرقی سامسونگ مدل کراون ۲۴۰۰ وات است و قدرت مکش بالایی دارد. این جاروبرقی صدای بسیار کمی دارد که آزاردهنده نیست و با گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی عرضه می شود. همچنین کیسه دار است و امکان استفاده از کیسه یک بار مصرف و دائمی را دارد.  در کل می توانم بگویم اگر به دنبال یک جاروبرقی خوب با طول عمر بالا هستید، جاروبرقی سامسونگ مدل crown 2400 می تواند گزینه مناسبی باشد و بهترین خرید را برای شما رقم بزند. ما در تیم بریم خرید به معرفی محصولات کاربردی و پرفروش می پردازیم تا شما خریدی لذت بخش تجربه کنید. شما می توانید برای خرید انواع لوازم خانگی روی ما حساب کنید. من به عنوان یکی از اعضای تیم بریم خرید ضمانت می کنم که ما در بریم خرید کمترین قیمت های بازار را به شما معرفی می کنیم و هدف ما فقط لبخند رضایت شماست. اگر قصد خرید جاروبرقی دارید، می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروبرقی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید. سپس با توجه به بودجه ای که دارید، مدل موردنظر خود را انتخاب کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.