جاروبرقی سامسونگ مدل KING18 بخریم یا نه؟

513
خرید جاروبرقی KING18 سامسونگ - بریم خرید
قیمت جاروبرقی KING18 سامسونگ - بریم خرید

 

جاروبرقی از جمله وسایل پرکاربرد است که در تمام خانه ها حداقل یک یا دوبار در هفته استفاده می شود. کاربرد این وسیله نظافتی در منازل بسیار زیاد است بنابراین بهتر است جاروبرقی انتخاب کنید که چندین سال برای شما کار کند تا دوباره نیازی به تعویض یا تعمیر آن نداشته باشید. پس بهتر است جاروبرقی شما قدرت مکش بالایی داشته باشد و به مرور زمان این مکش کم نشود، همچنین ظرفیت مخزن بالایی داشته باشد، سری های مختلف داشته باشد و…. همانطور که می دانید برندهای زیادی در حال تولید جاروبرقی هستند یکی از پرفروش ترین برندها، برند سامسونگ است. سامسونگ محصولات زیادی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه تولید می کند جاروبرقی هم یکی از وسایل پرکاربرد سامسونگ است که فروش بسیار بالایی دارد. یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های سامسونگ، جاروبرقی KING18 سامسونگ است که طرفداران زیادی دارد. به دلیل فروش بالا و رضایت بالایی که این جاروبرقی سامسونگ دارد ما در این بلاگ از بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره مشخصات و ویژگی های این جاروبرقی صحبت کنیم بنابراین اگر قصد خرید جاروبرقی KING18 سامسونگ را دارید به شما پیشنهاد می کنم ابتدا مشخصات آن را بخوانید سپس برای خرید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. برای مشاهده قیمت جاروبرقی KING18 سامسونگ می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت آن را ببینید.

خرید جاروبرقی KING18 سامسونگ - بریم خرید

مشخصات جاروبرقی سامسونگ مدل KING18

  • این  جاروبرقی معمولا به رنگ سفید تولید و عرضه می شود و ظاهر زیبایی دارد. طراحی بدنه این جاروبرقی کاملا ارگونومیک است و بسیار خوش دست است بنابراین هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید.
  • کیفیت ساخت این جاروبرقی بسیار بالاست و چندین سال می تواند برای شما بدون هیچ عیب و نقصی کار کند.
  • جاروبرقی سامسونگ مدل KING18 کیسه دار است و می توانید از کیسه یک بار مصرف یا دائمی برای آن استفاده کنید.
  • صدای این جاروبرقی بسیار کم است و آزاردهنده نیست بنابراین حین کار کردن با آن اذیت نمی شوید.
  • قدرت مکش جاروبرقی سامسونگ مدل KING18  بسیار بالاست و با مرور زمان کم نمی شود. همچنین شما می توانید قدرت مکش جاروبرقی خود را کم یا زیاد کنید و از آن بر اساس قدرت دلخواهتان استفاده کنید.
  • با کمک سری پارویی این جاروبرقی می توانید فرش، موکت، پارکت و… را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: اگر علاقمند هستید که با سایر مدل های پرفروش سامسونگ هم آشنا شوید پیشنهاد می کنم مقاله ” پرفروش ترین جاروبرقی های سامسونگ ” را بخوانید.

مشخصات و قیمت جاروبرقی KING18 سامسونگ - بریم خرید
خرید جاروبرقی KING18 سامسونگ – بریم خرید
  • هشدار پر شدن کیسه، یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی است که به شما اخطار می دهد تا کیسه جاروبرقی خود را خالی کنید و قدرت مکش آن کم نشود.
  • طول سیم این جاروبرقی ۷ متر است بنابراین شعاع عملکرد آن بالاست و می توانید محیط را به خوبی تمیز کنید.
  • همچنین این جاروبرقی مجهز به سیم جمع کن خودکار است و دیگر نیازی به نگرانی برای آویزان بودن سیم و… وجود ندارد چون محفظه ای جداگانه دارد.
  • وزن جاروبرقی سامسونگ مدل کینگ ۱۸ حدود ۵ کیلوگرم است و می توانید به راحتی و بدون هیچ خستگی، آن را جابجا کنید و نظافت خود را انجام دهید.
  • زیر جاروبرقی هم چند چرخ تعبیه شده که امکان حمل و جابجایی آن را برای شما ساده تر می کند.
  • این جاروبرقی مجهز به فیلتر هپاست که قابل شستشوست و می توانید آن را بشویید، تمیز کنید مجدد نصب کنید. جاروبرقی هایی که فیلتر هپا دارند، گرد و خاک را جذب می کنند و از ورود گرد و خاک به داخل موتور جلوگیری می کنند. بنابراین طول عمر موتور جاروبرقی شما بیشتر می شود و می توانید چندین سال از آن استفاده کنید. همچنین این فیلتر هوای خروجی را هم تمیز می کند یعنی از ورود گرد و خاک به داخل هوای خروجی جلوگیری می کند بنابراین کسانی که آلرژی دارند یا مشکل تنفسی دارند، راحت تر می توانند از آن استفاده کنند و دیگر نگران مشکلات تنفسی خود نیستند.
  • لوله تلسکوپی در این دستگاه هم، امکان کم و زیاد کردن ارتفاع لوله جاروبرقی را به شما می دهد و می توانید بدون نیاز به خم شدن، از آن استفاده کنید.
  • این جاروبرقی سامسونگ ۱۸۰۰ وات است و قدرت بالایی دارد که به سرعت می تواند زباله ها را جمع کند.
  • جنس بدنه این جاروبرقی از پلاستیک فشرده است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

جمع بندی

با توجه به مشخصات جاروبرقی KING18 می توان گفت که اگر به دنبال یک جاروبرقی ایرانی خوب هستید و دوست دارید یک جاروبرقی باکیفیت با قیمتی مناسب تهیه کنید، به شما پیشنهاد میکنم ابتدا لیست جاروبرقی ها را در بریم خرید مشاهده کنید، لیست قیمت جاروبرقی موردنظرتان را ببینید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. اگر تجربه استفاده از جاروبرقی KING18 سامسونگ را دارید در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.