چرا باید جاروبرقی سامسونگ مدل king20 بخریم؟

483
جاروبرقی KING20 سامسونگ - بریم خرید

نقد و بررسی جاروبرقی سامسونگ مدل  KING20

همانطور که می دانید جاروبرقی سامسونگ یکی از معروف ترین جاروبرقی هاست که طرفداران زیادی دارد. این برند در حال تولید و عرضه لوازم خانه و آشپزخانه بسیار زیادی است که هر کدام به نوبه خود طرفداران زیادی دارند. سامسونگ یکی از برندهای محبوب است و فروش بسیار بالای دارد اما تنوع کالا و محصولات در آن بسیار بالاست برای مثال جاروبرقی های سامسونگ در مدل های مختلف و با امکانات متفاوتی تولید می شوند که یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های سامسونگ، جاروبرقی KING20 سامسونگ است. این مدل بسیار پرطرفدار است و فروش بالایی دارد به همین دلیل ما در این مقاله از بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره مشخصات این جاروبرقی صحبت کنیم و ویژگی های آن را برای شما عزیزان شرح دهیم تا با اطلاعات کافی بتوانید برای خرید این محصول اقدام کنید. اگر پس از بررسی مشخصات جاروبرقی KING20 تصمیم به خرید این جاروبرقی گرفتید به شما پیشنهاد می کنم قیمت جاروبرقی KING20 سامسونگ را در بریم خرید مشاهده کنید و پس از بررسی و مقایسه قیمت ها در این وب سایت، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

مشخصات جاروبرقی سامسونگ مدل king20

  • رنگ بندی جاروبرقی KING20

این جاروبرقی معمولا به رنگ سفید تولید می شود و ظاهری بسیار زیبا دارد.

  • طراحی ارگونومیک

طراحی بدنه این جاروبرقی کاملا ارگونومیک است و بسیار خوش دست است بنابراین هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید و به راحتی می توانید حتی چندین ساعت از آن استفاده کنید. طراحی ارگونومیک دسته این محصول، باعث شده بتوانید بدون خستگی از آن استفاده کنید.

  •  جاروبرقی کیسه دار سامسونگ

این مدل جاروبرقی کیسه دار است. شما می توانید از کیسه یک بار مصرف و یا کیسه دائمی برای آن استفاده کنید. کیسه های یک بار مصرف امکان تعویض و کیسه دائمی امکان شستشو دارد و می توانید آن را جدا کنید، بشویید و پس از تمیز کردن دوباره نصب کنید.

  • مکش بالا

جاروبرقی کینگ ۲۰ سامسونگ قدرت مکش بسیار بالایی دارد که با مرور زمان کم نمی شود و به خوبی تمام ذرات ریز و درشت را جمع می کند و محیط را تمیز می کند.

خرید جاروبرقی KING20 سامسونگ min جاروبرقی KING20 سامسونگ

  • کنترل از روی دسته

کنترل از روی دسته یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی است که امکان خاموش و روشن کردن جاروبرقی را با کمک قسمتی که روی دسته قرار دارد برای شما فراهم می کند بنابراین برای هربار خاموش یا روشن کردن آن نیازی نیست که شما به بدنه جاروبرقی دسترسی داشته باشید.

  • فیلتر سایکلون

جاروبرقی king20  سامسونگ مجهز به فیلتر سایکلون است که ریزترین ذرات و باکتری ها را هم جذب می کند. این فیلتر کاملا بهداشتی است و برای کسانی که مشکل تنفسی دارند مناسب است چون  هوای خروجی از جاروبرقی، فاقد ذرات ریز و باکتری است بنابراین کسانی که آلرژی یا حساسیت دارند با استفاده از این محصول به مشکل نمی خورند.

  • قدرت موتور

این جاروبرقی یکی از بهترین جاروبرقی های ۲۰۰۰ وات سامسونگ است که قدرت آن واقعی است و مکش بالایی دارد.

قیمت جاروبرقی KING20 سامسونگ - بریم خرید

  • هشدار تعویض کیسه

یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی هشدار تعویض کیسه است یعنی در صورت پر شدن کیسه جاروبرقی به شما هشدار می دهد که آن را تخلیه کنید. تخلیه کردن کیسه جاروبرقی می تواند سبب افزایش قدرت آن شود و قدرت مکش آن را افزایش دهد.

  • سیم جمع کن اتوماتیک

این جاروبرقی مجهز به سیم جمع کن خودکار هم هست بنابراین محفظه ای برای جمع آوری سیم دارد که سیم داخل آن جمع می شود و دیگر سیم شما روی زمین فضایی اشغال نمی کند.

مشخصات جاروبرقی KING20 سامسونگ - بریم خرید

  • فیلتر قابل شستشو

یکی دیگر از ویژگی های جاروبرقی king20 سامسونگ، فیلتر قابل شستشوی آن است. فیلتر جاروبرقی بین موتور و کیسه جاروبرقی قرار می گیرد و از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند بنابراین طول عمر موتور جاروبرقی افزایش یافته و می توانید چندین سال از آن استفاده کنید.

  • میزان صدا

صدای این جاروبرقی بسیار کم است و حین کار کردن با آن اذیت نمی شوید.

  • لوله تلسکوپی

لوله تلسکوپی در این جاروبرقی هم، امکان کم یا زیاد کردن ارتفاع دسته جاروبرقی را برای شما فراهم می کند.

  • وزن جاروبرقی

وزن جاروبرقی کینگ ۲۰ سامسونگ حدود ۶ کیلوگرم است که بسیار کم است و سبک است بنابراین می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و هنگام کار کردن با آن خسته نشوید.

  • تنظیم قدرت مکش

این جاروبرقی امکان تنظیم قدرت مکش هم دارد تا در صورت نیاز آن را کم یا زیاد کنید و از آن استفاده کنید.

  • جنس بدنه

جنس بدنه جاروبرقی سامسونگ مدل king20 از پلاستیک فشرده است که بسیار باکیفیت است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

جمع بندی

اگر شما به دنبال یک جاروبرقی ایرانی ارزان قیمت با بالاترین کیفیت و بیشترین طول عمر هستید من به عنوان یکی از مشاوران بریم خرید به شما جاروبرقی king20 سامسونگ را پیشنهاد می کنم. این جاروبرقی بسیار باکیفیت است، قدرت موتور آن ۲۰۰۰ وات است، وزن کمی دارد، لوله تلسکوپی برای تنظیم ارتفاع دسته دارد، قابلیت تنظیم قدرت مکش دارد و طراحی بسیار زیبایی دارد. ما در بریم خرید قیمت محصولات را در وب سایت های مختلف باهم مقایسه میکنیم و در اختیار شما قرار می دهیم تا با مشاهده لیست قیمتی کامل از هر محصول، بتوانید خریدی هوشمندانه داشته باشید و محصول موردنظرتان را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. برای مثال ما در بریم خرید لیست قیمت جاروبرقی را قرار دادیم، در صورت تمایل می توانید به این صفحه مراجعه کنید و قیمت تمام جاروبرقی ها را در بریم خرید مشاهده کنید سپس طبق بودجه ای که دارید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.