نکات کلیدی که باید قبل از خرید جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS بدانید!

964
مشخصات جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS - بریم خرید

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

پارس خزر یکی از برندهای مطرح در ایران است که محصولات خانه و آشپزخانه آن بسیار معروف است. رضایت کاربران از محصولات پارس خزر بسیار زیاد است و با توجه به نمایندگی های پارس خزر که در سراسر کشور وجود دارد اعتماد کاربران به این برند بیشتر شده و فروش محصولات آن روز به روز افزایش می یابد. جاروبرقی پارس خزر از جمله محصولات پرفروش این برند است که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS یکی از مدل های پرفروش این برند است که فروش بسیار بالایی دارد به همین دلیل با توجه به میزان فروش و رضایت کاربران در رابطه با این جاروبرقی، ما در بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره مشخصات این محصول و ویژگی های بارز آن صحبت کنیم تا کسانی که قصد خرید این جاروبرقی را دارند با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهند.

پس از مشاهده مشخصات این محصول پیشنهاد می کنم که قیمت باورنکردنی جاروبرقی پارس خزر مدل WS2500 Turbo را نیز مشاهده کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید. بریم که با هم مشخصات این محصول را بررسی کنیم! با ما همراه باشید!

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS چه ویژگی هایی دارد؟

  • جاروبرقی توربو ۲۵۰۰ پارس خزر یکی از جاروبرقی های ۲۵۰۰ وات پارس خزر است که قدرت موتور بالایی دارد و می تواند تمام زباله های کوچک و بزرگ را برای شما به سرعت جمع آوری کند و عمل نظافت منزل را برای شما با بالاترین سرعت و کیفیت انجام دهد.
  • لوله تلسکوپی یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که قابلیت کم یا زیاد کردن ارتفاع لوله جاروبرقی را به شما می دهد با زیاد کردن ارتفاع لوله جاروبرقی شما می توانید بدون نیاز به خم شدن جارو کنید و نظافت خود را انجام دهید.
بیشتر بخوانید:مدل های پرفروش دیگر را در مقاله بهترین جاروبرقی های پارس خزر میتوانید مشاهده نمائید.
  • نشانگر پر شدن کیسه یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی است. با کمک این نشانگر، شما متوجه می شوید که کیسه جاروبرقی شما پر شده، آن را خالی و تمیز می کنید. با خالی کردن و تمیز کردن کیسه جاروبرقی، فشار کمتری به موتور جاروبرقی شما وارد می شود و مکش آن هم بیشتر می شود.
  • جاروبرقی پارس خزر مدل ۲۵۰۰ Turbo برچسب انرژی A دارد یعنی بسیار کم مصرف است و کار کردن با آن انرژی زیادی مصرف نمی کند.
  • سیم جمع کن خودکار از دیگر ویژگی های این جاروبرقی است.

قیمت جاروبرقی 2500 وات توربو

  • این جاروبرقی فیلتر قابل شستشو هم دارد. فیلتر هپا امکان شستشو و تمیز کردن دارد و از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند بنابراین طول عمر موتور جاروبرقی شما افزایش پیدا می کند.
  • قابلیت Double Filtration هم در جاروبرقی ۲۵۰۰ توربو پارس خزر وجود دارد. این قابلیت در جاروبرقی، سبب تصفیه هوای خروجی از جاروبرقی می شود یعنی هوای خروجی کاملا تمیز است و ذرات آلوده ندارد بنابراین جاروبرقی توربوی پارس خزر، برای کسانی که مشکل تنفسی یا آلرژی هم دارند مناسب است.
  • وزن این جاروبرقی ۵ کیلوگرم است که بسیار کم است. بنابراین با توجه به وزن کم و سبک این جاروبرقی می توانید به راحتی آن را جابجا کنید، حمل کنید و نظافت خود را انجام دهید.
  • شعاع عملکرد این جاروبرقی ۱۴ متر است و طول سیم آن بلند است بنابراین می توانید در محیط های مختلف با یک پریز هم کار کنید و نیازی به تعویض پریز نباشد.
  • این جاروبرقی کیسه دار است و می توانید از کیسه یک بار مصرف یا دائم برای آن استفاده کنید.

خرید جاروبرقی 2500 توربو پارس خزر - بریم خرید

 

 

    • خرید و قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS - بریم خرید

پاکت جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

  • سری های قابل تعویض هم به شما امکان تعویض سری و استفاده از سری مناسب را می دهد که کارایی جاروبرقی شما را هدفمندتر و بهتر می کند.
  • چرخ هایی هم که زیر این جاروبرقی قرار گرفته امکان حرکت آن را فراهم می کند و راحت تر می توانید آن را جابجا کنید.

خرید و قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WS

جمع بندی

جاروبرقی توربوی ۲۵۰۰ پارس خزر، با موتور ۲۵۰۰ وات، چند سری متعدد، لوله تلسکوپی، فیلتر قابل شستشو و سایر امکانات تبدیل به یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های پارس خزر شده که طرفداران زیادی دارد. اما هرچقدر هم که از کیفیت و ویژگی های یک محصول بگوییم باز هم بحث قیمت، بحثی شیرین و مهم است که برای همه کاربران مهم است.

اگر از جستجو در سایت ها برای خرید از فروشگاه های لوازم خانگی خسته شدید، فقط کافیست به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید! در بریم خرید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد موجوده! و شما می توانید همه چیز را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای مثال اگر قصد خرید جاروبرقی دارید فقط کافیه به وب سایت ما سری بزنید تا متوجه این موضوع شوید.

من برای شما لینک این صفحه رو قرار میدم تا بتوانید راحت وارد صفحه لیست قیمت جاروبرقی در فروشگاه های اینترنتی مختلف شوید و جاروبرقی موردنظرتان را در چند فروشگاه های اینترنتی  مشاهده کنید سپس با مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده با بالاترین کیفیت انجام دهید. برای شما خریدی لذت بخش آرزو می کنم!

اگر تجربه خرید یا استفاده از جاروبرقی توربو ۲۵۰۰ پارس خزر را هم دارید می توانید در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربه شما استفاده کنیم.