جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک چطوره؟

518
خرید جاروبرقی 711 پاناسونیک- بریم خرید

نقد و بررسی جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک

جاروبرقی های پاناسونیک همان ناسیونال قدیم هستند که طول عمر بالایی دارند و سالیان سال برای شما مثل روز اول کار می کنند. یکی از مدل های پرفروش پاناسونیک، جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک است. این مدل ساخت کشور مالزی است و قطعات آن تولید کشور ژاپن است به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارد. جاروبرقی ۱۹۰۰ وات پاناسونیک، با بالاترین قدرت مکش برای شما کار می کند و به زودی خراب نمی شود. اگر به دنبال جاروبرقی برای استفاده چندین ساله با بالاترین کیفیت هستید این مورد می تواند برای شما مناسب باشد. به دلیل پرفروش بودن این جاروبرقی، ما در این بلاگ از بریم خرید تصمیم گرفتیم درباره مشخصات این جاروبرقی توضیحات بیشتری قید کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید برای خرید این جاروبرقی اقدام کنید. برای مشاهده قیمت جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک نیز می توانید به بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت این جاروبرقی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

جاروبرقی 711 پاناسونیک

مشخصات جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک

۷۱۱ یکی از مدل های بسیار زیبای پاناسونیک است. این جاروبرقی با طراحی زیبا به رنگ قرمز تولید می شود و طراحی زیبا و ارگونومیکی دارد. کیفیت این محصول بسیار مطلوب است و عمری طولانی دارد.

جاروبرقی ۷۱۱ یکی از جاروبرقی های ۱۹۰۰ پاناسونیک است. این جاروبرقی موتور ژاپنی و مونتاژ مالزی دارد. قدرت آن واقعیست و شما با آخرین درجه مکش آن ممکن است نتوانید کار کنید چون قدرت بالایی دارد و حتی می تواند فرش را بلند کند به همین دلیل برای تمیز کردن مکان های نسبتا کثیف هم به خوبی کاربرد  دارد.

این جاروبرقی چند سری قابل تعویض دارد که می توانید از هر کدام برای تمیز کردن مکانی خاص استفاده کنید و محیط را تمیز کنید. جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک مجهز به لوله تلسکوپی است که می توانید با کمک آن ارتفاع دسته جاروبرقی را کم و زیاد کنید و بدون نیاز به خم شدن نظافت خود را انجام دهید.

فیلتر ضد باکتری و قابل شستشو از دیگر ویژگی های این جاروبرقی است. این فیلتر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور است و طول عمر موتور جاروبرقی شما را افزایش می دهد.

قیمت جاروبرقی 711 پاناسونیک - بریم خرید

میزان صدای این جاروبرقی بین ۶۵ تا ۷۰ دسی بل است و حین کار کردن شما را آزار نمی دهد. این جاروبرقی هم مانند سایر جاروبرقی های پاناسونیک سیم جمع کن خودکار دارد و یک محفظه برای جمع آوری سیم دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

گنجایش مخزن این جاروبرقی حدود ۶ لیتر است که برای تمیز کردن محیط های خیلی کثیف هم کافی است و حجم نسبتا مناسبی است بنابراین به سادگی پر نمی شود.

همچنین وزن این جاروبرقی هم ۵ کیلوگرم است و زیر جاروبرقی چرخ هایی تعبیه شده که سبب حرکت سریع تر جاروبرقی می شود. وزن این جاروبرقی زیاد نیست و به راحتی جابجا می شود.

جاروبرقی 711 پاناسونیکجاروبرقی 711 پاناسونیک

جمع بندی

همانطور که می دانید جاروبرقی پاناسونیک در مدل های مختلفی با قیمت های متفاوت به فروش می رسد که این قیمت بر اساس توان جاروبرقی و همچنین محل مونتاژ جاروبرقی تغییر می کند. جاروبرقی ۷۱۱ پاناسونیک یکی از جاروبرقی های مالزی پاناسونیک است که می تواند انتخاب خوبی برای استفاده خانگی از جاروبرقی باشد. قدرت بالایی دارد، ۱۹۰۰ وات است و مکش فوق العاده ای دارد. کیفیت و طول عمر این جاروبرقی هم بسیار عالیست. به همین دلیل من به عنوان مشاور بریم خرید این جاروبرقی را به شما پیشنهاد می کنم، اگر به دنبال قیمت سایر جاروبرقی ها هستید و یا دوست دارید سایر مدل های پاناسونیک را هم ببینید، به شما پیشنهاد می کنم لیست قیمت جاروبرقی در فروشگاه های اینترنتی مختلف را مشاهده کنید. بریم خرید یک مرجع مقایسه قیمت است که قیمت محصولات مختلف را در فروشگاه های اینترنتی معتبر باهم مقایسه می کند و یک لیست قیمت در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید پس از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده طبق بودجه ای که در نظر دارید انجام دهید. بریم خرید می تواند با تنوع قیمتی که در اختیار شما قرار می دهد، لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند و خریدی لذت بخش برای شما رقم بزند.

منبع