چرا باید جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک بخریم؟

546
خرید جاروبرقی 713 پاناسونیک - بریم خرید

نقد و بررسی جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک

اگر قدرت مکش جاروبرقی، کیفیت موتور، طول عمر جاروبرقی و در یک کلام دوام و ماندگاری جاروبرقی برای شما مهم است من به شما جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک را پیشنهاد می کنم. جاروبرقی ۷۱۳ همان جاروبرقی ۲۰۰۰ وات مالزی پاناسونیک است. این جاروبرقی قدرت واقعی و مکش بالایی دارد. موتور این جاروبرقی تولید کشور ژاپن و مونتاژ قطعات آن در کشور مالزی انجام شده است بنابراین کیفیت بدنه این محصول هم بسیار بالاست. این جاروبرقی یکی از پرفروش ترین مدل های جاروبرقی پاناسونیک است که طرفداران زیادی دارد. قیمت جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک هم مناسب است و نسبت به جاروبرقی ژاپن پاناسونیک مناسب تر است در صورتی که کیفیت آن همانند جاروبرقی ژاپن است. ما در این مقاله از بریم خرید به بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک پرداختیم. اگر در انتخاب جاروبرقی دودل هستید و نمی دانید کدام مدل را انتخاب کنید با ما همراه باشید تا با مشخصات این جاروبرقی آشنا شوید و با آگاهی کامل نسبت به خرید خود تصمیم بگیرید.

ویژگی های جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک

همانطور که گفته شد ۷۱۳ یکی از مدل های جاروبرقی مالزی پاناسونیک است که موتور آن محصول شرکت اصلی پاناسونیک در ژاپن است و مونتاژ قطعات آن در مالزی انجام شده است بنابراین کیفیت موتور این جاروبرقی بسیار بالاست و طول عمر بالایی دارد. این محصول در رنگ های سفید، قرمز، آبی و مشکی تولید می شود و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی دارد.

قیمت خرید جاروبرقی 713 پاناسونیک - بریم خرید

همچنین سری های قابل تعویض دارد که می توانید از هر کدام برای تمیز کردن محیط خاصی استفاده کنید برای مثال سری مخصوص مبلمان، سری مخصوص سطوح، سری مخصوص گوشه ها و…. هر کدام می تواند در مکان خاصی استفاده شود.

قیمت جاروبرقی 713 پاناسونیک - بریم خرید

جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک لوله تلسکوپی هم دارد که قابلیت کم و زیاد کردن ارتفاع دارد بنابراین می توانید اندازه دسته جارو را به صورت دلخواه تنظیم کنید و بدون نیاز به خم شدن، نظافت خود را انجام دهید.

این محصول کیسه دار است و می توانید از کیسه دائمی یا یک بار مصرف برای آن استفاده کنید. حجم مخزن آن هم بالاست بنابراین نیازی به تخلیه سریع کیسه ندارید و می توانید پس از چند بار جارو کردن، آن را تخلیه و تمیز کنید. گنجایش مخزن این جاروبرقی ۶ لیتر است و حجم مناسبی دارد. این جاروبرقی مجهز به هشدار پر شدن کیسه هم هست یعنی در صورت پر شدن کیسه، به شما هشدار می دهد تا آن را تخلیه و تمیز کنید و مجددا نصب کنید.

تعویض کیسه جاروبرقی 713 پاناسونیک - بریم خرید

جاروبرقی ۷۱۳ فیلتر قابل شستشو هم دارد. این فیلتر بین موتور و کیسه جاروبرقی قرار گرفته و از ورود گرد و خاک به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری می کند بنابراین طول عمر موتورر جاروبرقی شما بیشتر شده و می توانید چندین سال از آن استفاده کنید. قابلیت تنظیم قدرت مکش جاروبرقی از دیگر ویژگی های این جاروبرقی است که به شما امکان تنظیم و کم و زیاد کردن مکش جاروبرقی را می دهد.

جمع بندی

اگر به دنبال یک جاروبرقی با کیفیت برای استفاده چندین سال خود هستید، من به شما جاروبرقی ۷۱۳ پاناسونیک را پیشنهاد می کنم. طبق بررسی نظرات کاربران در وب سایت های مختلف و همچنین تجربه استفاده خودم از این محصول، مطمئنم پس از استفاده از این جاروبرقی پشیمان نمی شوید. ما در بریم خرید یک لیست قیمت از هر محصولی که فکرش را بکنید برای شما قرار دادیم تا بتوانید پس از مقایسه قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر و با بالاترین کیفیت انجام دهید برای مثال می توانید لیست قیمت جاروبرقی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.