جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک چه مزیت هایی دارد؟

436
قیمت جاروبرقی 813 پاناسونیک - بریم خرید

نقد و بررسی جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک

جاروبرقی پاناسونیک یکی از محصولات باکیفیت و قدرتمند است. پاناسونیک محصولات زیادی در زمینه خانه و آشپزخانه دارد اما جاروبرقی هایش بسیار معروف است و از قدیم با نام ناسیونال شناخته می شود. جاروبرقی پاناسونیک در مدل ها و با ویژگی های مختلف تولید می شود. یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های پاناسونیک، جاروبرقی ایران ژاپن پاناسونیک است. جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک یکی از مدل های ایران ژاپن پاناسونیک است که کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد. اما شاید بپرسید چرا جاروبرقی ایران ژاپن پاناسونیک پرطرفدار است؟ ما در این بلاگ از بریم خرید به این پرسش شما پاسخ می دهیم پس با ما همراه باشید تا با ویژگی های جاروبرقی ۸۱۳ آشنا شوید سپس برای مشاهده قیمت جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک هم می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس برای خرید این جاروبرقی از ارزان ترین فروشنده معتبر اقدامات لازم را انجام دهید.

مشخصات جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک

جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک همان جاروبرقی ۲۰۰۰ وات ایران ژاپن پاناسونیک است. جاروبرقی ایران ژاپن پاناسونیک موتور ژاپنی دارد که بسیار باکیفیت است و طول عمر بسیار بالایی دارد اما مونتاژ این محصول در ایران انجام شده یعنی کلیه قطعات ژاپنی است و در ایران سرهم شده بنابراین قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های پاناسونیک دارد چون هزینه کارگران ایرانی نسبت به کارگران ژاپنی کمتر است بنابراین هزینه مونتاژ جاروبرقی در ایران کمتر از هزینه مونتاژ جاروبرقی در ژاپن است و قیمت این محصول نسبت به سایر مدل ها کمتر است اما کیفیت آن کمتر از سایر مدل ها نیست چون موتوری بسیار با قدرت دارد.

این جاروبرقی ظاهری زیبا دارد و طراحی آن کاملا ارگونومیک است. وزن این محصول زیاد نیست و هنگام کار کردن با آن خسته نمی شوید و می توانید به راحتی آن را جابجا کنید. زیر این جاروبرقی چرخ هایی تعبیه شده که حمل و جابجایی آن را برای شما راحت تر می کند.

خرید جاروبرقی 813 پاناسونیک - بریم خرید

جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک کیسه دار است و می توانید از کیسه دائمی و یا یکبار مصرف برای آن استفاده کنید. کیسه آن هم حدود ۴ لیتر ظرفیت دارد که گنجایش بالایی است و می تواند زباله های زیادی را جمع آوری کند. این محصول نشانگر پر شدن کیسه هم دارد که زمان پر شدن کیسه به شما هشدار می دهد تا آن را تخلیه کنید و پس از تمیز کردن آن، دوباره کیسه را نصب کنید. خالی کردن کیسه جاروبرقی، می تواند مکش آن را افزایش دهد و سبب افزایش طول عمر موتور جاروبرقی هم شود چون فشار زیادی به موتور وارد نمی شود.

این جاروبرقی قابلیت تنظیم قدرت مکش هم دارد و می توانید با توان دلخواهتان از آن استفاده کنید و مکان هایی که کثیف تر است با توان بالاتری استفاده کنید و با سرعت بالاتری محیط را تمیز کنید. سیم برق این جاروبرقی بلند است و می تواند شعاع عملکرد شما را افزایش دهد یعنی با یک پریز می توانید محیط های نسبتا بزرگ را تمیز کنید.

جاروبرقی ایران ژاپن پاناسونیک مجهز به سیم جمع کن خودکار هم هست و یک محفظه برای جمع آوری سیم دارد. همچنین فیلتر بهداشتی هپا دارد که از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند. این فیلتر قابل شستشوست و طول عمر موتور جاروبرقی را افزایش می دهد. این محصول چند سری قابل تعویض هم دارد که برای تمیز کردن گوشه ها و کنج ها یا سطوح مختلف به شما کمک می کند.

جمع بندی

جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک یا ایران ژاپن پاناسونیک بسیار باکیفیت است که از گذشته با نام ناسیونال شناخته شده است. این محصول ۲۰۰۰ وات است و قدرت مکش آن واقعیست. طول عمر موتور جاروبرقی های پاناسونیک بسیار بالاست و جنس بدنه آن هم بسیار مقاوم است. بنابراین اگر به دنبال یک جاروبرقی باکیفیت پاناسونیک با قیمتی مناسب هستید من به عنوان یکی از مشاوران بریم خرید جاروبرقی ۸۱۳ پاناسونیک را به شما پیشنهاد می کنم. مطمئن باشید کیفیت این محصول از بسیاری از جاروبرقی های ایرانی بالاتر است و چندین سال مثل روز اول برای شما کار می کند. ما در بریم خرید به عنوان مشاور، به معرفی محصولات کاربردی و باکیفیت می پردازیم تا لبخند رضایت شما را پس از هر خرید مشاهده کنیم. همچنین لیست قیمت جاروبرقی و سایر لوازم خانه و آشپزخانه را نیز در بریم خرید برای شما قرار دادیم تا پس از مقایسه قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی مختلف، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید. پیشنهاد میکنم قبل از اینکه هر اقدامی انجام دهید حتما به این صفحه بروید و قیمت ها را ببینید مطمئنم پشیمان نمی شوید!

اگر تجربه خرید یا استفاده از جاروبرقی پاناسونیک را دارید حتما در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما استفاده کنیم.