نقد و بررسی مشخصات جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک

658
جاروبرقی 911 پاناسونیک - بریم خرید

نقد و بررسی جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک

جاروبرقی های پاناسونیک به دلیل کیفیت بالا و طول عمر زیادی که دارند بسیار معروف هستند. معمولا هرکسی که از محصولات این برند استفاده کرده، بعد از چندسال خودش تصمیم به تغییر جاروبرقی می گیرد چون این جاروبرقی خراب نمی شود! بنابراین اگر به دنبال تنوع هستید و به دنبال یک جاروبرقی هستید که بعد از دوسال کار کردن خراب شود و شما آن را تعویض کنید پاناسونیک انتخاب خوبی نیست. جاروبرقی های پاناسونیک انقدر باکیفیت هستند که حتی می توانند سالیان سال برای شما کار کنند و بیشتر از بیست سال برای شما عمر کنند. خصوصا جاروبرقی های ژاپن پاناسونیک؛ همانطور که می دانید جاروبرقی های پاناسونیک به صورت ایران ژاپن و مالزی و یا ژاپن اصل تهیه می شوند که ژاپن یعنی کل قطعات در ژاپن تولید و مونتاژ شده و بسیار باکیفیت است جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک هم یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های پاناسونیک است که ساخت کشور ژاپن است و موتور بسیار قدرتمندی دارد. در ادامه این مقاله از بریم خرید بیشتر به نقد و بررسی جاروبرقی ۹۱۱ یا ۱۹۰۰ وات زاپن اصل پاناسونیک می پردازیم. با ما همراه باشید! برای مشاهده قیمت جاروبرقی ۹۱۱ هم پیشنهاد میکنم ابتدا به بریم خرید مراجعه کنید، قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس بعد از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

جاروبرقی 911 پاناسونیک

مشخصات جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک

این جاروبرقی به رنگ قرمز و با طراحی کاملا زیبا و ارگونومیک تولید می شود. ظاهری بسیار زیبا و دلربا دارد و کیفیت آن بسیار مطلوب است. جاروبرقی ۹۱۱، با قدرت موتور ۱۹۰۰ وات و مکشی فوق العاده، سالیان سال برای شما عمر می کند. این جاروبرقی کیسه ای است یعنی می توانید از کیسه یک بار مصرف و یا کیسه دائمی برای آن استفاده کنید. کیسه های دائمی قابل شستشو و کیسه یک بار مصرف قابل تعویض هستند. مخزن این جاروبرقی حدود ۶ لیتر است و ظرفیت نسبتا بالایی دارد به همین دلیل می توانید چندین بار از آن استفاده کنید سپس برای خالی کردن کیسه آن اقدام کنید.

این محصول یک لوله تلسکوپی هم دارد. لوله تلسکوپی امکان کم و زیاد کردن ارتفاع دسته جاروبرقی را به شما می دهد تا بتوانید با تنظیم ارتفاع دسته به صورت دلخواهتان، جارو کنید و نیازی به خم شدن نباشد. این قابلیت برای کسانی که کمر درد دارند بسیار مناسب است.

خرید جاروبرقی 911 پاناسونیک

جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک سیم جمع کن خودکار هم دارد بنابراین بدون نیاز به اینکه نگران کمبود فضا برای جمع آوری سیم باشید می توانید سیم را با فشردن یک دکمه جمع کنید و در محفظه مربوطه قرار بگیرد. این محصول سری های مختلفی دارد که قابل تعویض هستند. شما می توانید هر سری را برای تمیز کردن نقطه ای خاص استفاده کنید برای مثال از سری مبلمان برای تمیز کردن مبلمان، از سری گوشه ها برای تمیز کردن گوشه ها و کنج های خانه، از سری پارویی برای تمیز کردن کف و…. استفاده کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که فشار زیادی به موتور وارد کنید. فرض کنید شما با سری پارویی بخواهید گوشه ها و کنج ها را تمیز کنید. به این ترتیب باید مدت زمان بیشتری از جاروبرقی کار بکشید چون این سری مناسب گوشه ها نیست پس فشار بیشتری به موتور جاروبرقی وارد می شود بنابراین سری های مختلف می تواند قابلیت های زیادی برای شما به وجود آورد همچنین کار شما را راحت تر و هدفمندتر کند.

قیمت جاروبرقی 911 پاناسونیک

همچنین چرخ هایی که زیر جاروبرقی قرار دارد، حرکت آن را راحت تر می کند و چرخش جاروبرقی را به نقاط مختلف برای شما امکان پذیر می کند. طراحی بدنه این دستگاه کاملا ارگونومیک است و از کار کردن با آن خسته نمی شوید همچنین این جاروبرقی به رنگ قرمز تولید می شود و ظاهر بسیار زیبایی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی، فیلتر قابل شستشویی است که بین موتور و کیسه جاروبرقی قرار دارد و از ورود گرد و غبار و ذرات ریز به داخل موتور جلوگیری می کند. بنابراین طول عمر موتور جاروبرقی افزایش می یابد. این فیلتر قابلیت جدا شدن، شسته شدن و دوباره نصب شدن دارد.

مشخصات جاروبرقی 911 پاناسونیک

جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک ۱۹۰۰ وات است اما شما می توانید به صورت دلخواه قدرت مکش آن را تنظیم کنید و از آن استفاده کنید. صدای این جاروبرقی حین کار کردن، کمتر از ۶۵ دسی بل است و آزاردهنده نیست بنابراین حین کار کردن با آن اذیت نمی شوید.

جمع بندی

جاروبرقی ۱۹۰۰ پاناسونیک مدل ۹۱۱ یکی از جاروبرقی های اصل ژاپن پاناسونیک است که کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول با بالاترین قدرت، می تواند در عمل نظافت به شما کمک کند، قدرت مکش فوق العاده ای دارد و به دلیل موتور و قطعات ژاپنی که دارد، حداقل تا ۲۰ سال بدون هیچ عیب و نقصی برای شما کار می کند. طراحی این جاروبرقی هم بسیار زیباست و به رنگ قرمز تولید می شود. اگر به دنبال یک جاروبرقی مادام العمر هستید من به عنوان یکی از مشاوران بریم خرید، جاروبرقی ۹۱۱ پاناسونیک را به شما پیشنهاد می کنم. کیفیت این محصول باور نکردنیست و  تا چندین سال مثل روز اول برای شما کار می کند. همچنین این محصول با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شود و در صورت نارضایتی می توانید آن را تعمیر کنید(که اصلا نیازی به گارانتی ندارد چون خراب نمی شود! تضمینی!) اما اگر شما به چند مغازه مراجعه کنید یا به دنبال قیمت جاروبرقی در فروشگاه های اینترنتی مختلف باشید، مشاهده می کنید که قیمت ها در هر فروشگاهی متفاوت است در صورتی که محصول و امکاناتی که دارد یکی است اما هرکسی به دلخواه خود سود موردنظرش را دریافت می کند برخی از این قیمت ها هم کاملا نجومی است و عادلانه نیست به همین دلیل ما در بریم خرید تصمیم گرفتیم لیست قیمت جاروبرقی در فروشگاه های اینترنتی مختلف را در اختیار شما بگذاریم تا شما بتوانید به صورت همزمان قیمت یک جاروبرقی یا هر محصولی که بخواهید را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت ها، خرید خود را از ارزان ترین فروشنده معتبر انجام دهید.

اگر تجربه خرید یا استفاده از جاروبرقی های ناسیونال یا پاناسونیک را دارید حتما در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما عزیزان استفاده کنیم!

منبع