جارو برقی ال جی مدل VN-3320K چه ویژگی هایی دارد؟

407

مشخصات جارو برقی ال جی مدل VN-3320K

جاروبرقی یکی از وسایل نظافتی برای تمیز کردن خانه است که حداقل هفته ای یک بار در خانه های ایرانی استفاده می شود. جاروبرقی ها در مدل های مختلفی با ویژگی های متفاوتی تولید می شوند و هر کدام قیمت و ویژگی های مختلفی دارند. کمپانی الجی یکی از برندهای معروف در زمینه تولید لوازم خانه و آشپزخانه است که طرفداران زیادی دارد. ال جی در زمینه تولید جاروبرقی هم بسیار مشهور است و محصولات آن، طرفداران زیادی دارند. جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی یکی از مدل های معروف این برند است که بسیار پرفروش است به همین دلیل ما در تیم تولید محتوای بریم خرید تصمیم گرفتیم مشخصات و ویژگی های این جاروبرقی را برای شما عزیزان گردآوری کنیم تا با آگاهی کامل، خرید خود را انجام دهید. جهت مشاهده قیمت جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این محصول را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید.

مشخصات جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی

  • جاروبرقی کیسه دار

جاروبرقی های ال جی به صورت کیسه دار و مخزن دار تولید می شوند اما جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی یکی از جاروبرقی های کیسه دار ال جیست که ۴ لیتر گنجایش دارد.

  • جاروبرقی ۲۰۰۰ وات ال جی

این جاروبرقی با توان ۲۰۰۰ وات، کار می کند و قدرت مکش بالایی دارد. قدرت و توان جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی برای تمیز کردن و نظافت منزل کافیست و کار شما را راه می اندازد.

مشخصات و ویژگی های جاروبرقی 3320 الجی - بریم خرید
ویژگی های جاروبرقی ۳۳۲۰ الجی – بریم خرید
  • کنترل روی بدنه

جاروبرقی ۳۳۲۰ الجی، بدنه ای مقاوم از جنس پلاستیک فشرده شده و مقاوم در برابر ضربه و… دارد که استحکام بالایی دارد. روی بدنه این جاروبرقی، یک قسمت برای کنترل توان و خاموش و روشن کردن جاروبرقی تعبیه شده است.

  • قابلیت تنظیم توان

شما می توانید توان جاروبرقی را به صورت دلخواهتان تنظیم کنید و با مکش بالا یا کم و متوسط از آن استفاده کنید.

  • لوله تلسکوپی

لوله تلسکوپی در جاروبرقی ها، امکان کم یا زیاد کردن ارتفاع دسته جاروبرقی را به شما می دهد و می توانید با ارتفاع زیاد یا کم از آن استفاده کنید.

  •  فیلتر قابل شستشو

فیلتر در جاروبرقی می تواند از ورود گرد و غبار و زباله های ریز به داخل موتور جلوگیری کند. اگر گرد و خاک وارد موتور جاروبرقی شود عمر موتور کمتر می شود پس فیلترهای جاروبرقی می تواند طول عمر جاروبرقی را برای شما افزایش دهد. فیلترهای قابل شستشو، امکان شستن و تمیز کردن دارند و می توانید آن ها را بشویید و دوباره نصب کنید. با این کار گرد و خاک وارد موتور نمی شود.

بهترین جاروبرقی ال جی کدام است؟

  • وزن

وزن جاروبرقی ۳۳۲۰ الجی حدود ۵ کیلوگرم است که بسیار سبک است و به سادگی جابجا می شود بنابراین هنگام حمل و نقل و استفاده از آن اذیت نمی شوید.

مشخصات جاروبرقی 3320 الجی - بریم خرید
خرید جاروبرقی ۳۳۲۰ الجی
  • میزان صدا

صدای این جاروبرقی ۸۲ دسی بل است که زیاد آزاردهنده نیست و حجم صدای آن نسبتا مناسب است. جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی یکی از جاروبرقی های کم صدای الجی است که طرفداران زیادی دارد.

  • کابل برق

طول سیم جاروبرقی ۳۳۲۰ حدود ۵ متر است و شعاع عملکرد آن ۵ تا ۱۰ متر است که برای تمیز کردن خانه مناسب است.

  • سری ها

این جاروبرقی ۳ سری مختلف دارد که از هر کدام برای تمیز کردن محلی خاص می توانید استفاده کنید. سری ها می توانند کارکرد جاروبرقی و استفاده از آن را برای شما راحت تر کنند. سری ها به همراه جاروبرقی برای شما ارسال می شود.

سخن پایانی

جاروبرقی ۳۳۲۰ ال جی یکی از جاروبرقی های پرطرفدار است که ما در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید به صورت کامل درباره ویژگی های آن صحبت کردیم تا خریدی آگاهانه داشته باشید. در صورت تمایل به خرید جاروبرقی ال جی یا سایر برندها می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت جاروبرقی را در فروشگاه های اینترنتی مختلف مشاهده کنید سپس خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.