نقد و بررسی تخصصی جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

434
قیمت خرید جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 - بریم خرید

جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

بوش یکی از برندهای شناخته شده است که محصولات بسیار زیادی در زمینه خانه و آشپزخانه دارد. این برند بسیار معروف است و محصولاتی با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. جاروبرقی های بوش بسیار معروف هستند و فروش بالایی دارند. ما در یک مقاله به معرفی پرفروش ترین جاروبرقی های بوش پرداختیم اما در این بلاگ قصد داریم به نقد و بررسی تخصصی جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 بپردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

این جاروبرقی طراحی زیبایی دارد که بسیار کاربرپسند است. جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 یکی از مدل های پرفروش این برند است که ماندگاری بالایی دارد. این جاروبرقی کیسه دار است و شما می توانید از کیسه دائمی یا یک بار مصرف برای آن استفاده کنید. مخزن آن اندازه مناسبی دارد و به سرعت پر نمی شود بنابراین نیازی به تخلیه کیسه جاروبرقی در حین کار کردن با آن ندارید.

جاروبرقی BGL35MOV24 بوش مجهز به فیلتر هپاست که بین موتور و کیسه جاروبرقی قرار دارد و می توانید آن را جدا کنید، بشویید و دوباره نصب کنید. این فیلتر تمام ذرات ریز و گرد و غبار و باکتری ها را جذب می کند و از ورود گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می کند بنابراین طول عمر موتور جاروبرقی بیشتر می شود و به زودی خراب نمی شود. همچنین هوایی که از این جاروبرقی خارج می شود کاملا بدون میکروب است و تمیز است بنابراین برای کسانی که مشکل تنفسی دارند هم مناسب است.

همچنین زیر این جاروبرقی دو چرخ و یک چرخ با چرخش ۳۶۰ درجه تعبیه شده، که حمل و جابجایی آن را برای شما ساده تر می کند. این مدل، یکی از جاروبرقی های ۲۴۰۰ وات بوش است که مکش بسیار بالایی دارد و از موتوری قدرتمند بهره می برد.

قابلیت تنظیم قدرت مکش یکی دیگر از ویژگی های این جاروبرقی است که امکان تنظیم قدرت را به شما می دهد بنابراین می توانید از جاروبرقی با توان دلخواهتان استفاده کنید.

جنس بدنه این محصول هم پلاستیک فشرده است که بسیار باکیفیت است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به سادگی آسیب نمی بیند.

مشخصات جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 - بریم خرید

وزن جاروبرقی BGL35MOV24 حدود ۵ کیلوگرم است که بسیار کم است و می توانید بدون کمر درد و خستگی آن را جابجا و حمل کنید. شعاع عملکردی هم که این جاروبرقی در اختیار شما می گذارد حدود ۱۲ متر است که برای تمیز کردن محیط خانه مناسب است.

همچنین این جاروبرقی مجهز به هشدار پر شدن کیسه است و یک نشانگر برای پر شدن مخزن دارد که در صورت تکمیل ظرفیت کیسه جاروبرقی، به شما هشدار می دهد تا با خالی کردن کیسه، مکش جاروبرقی را بیشتر کنید.

جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV24 چند سری قابل تعویض دارد که می توانید با تعویض آن ها، مبلمان، گوشه ها، پارکت، فرش، کف و… را تمیز کنید و بدون اینکه به سری ها یا موتور دستگاه آسیب وارد شود می توانید از آن استفاده کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال جاروبرقی بوش اصل هستید ما در بریم خرید به شما جاروبرقی BGL35MOV24 را پیشنهاد می کنیم. جاروبرقی های بوش به صورت اصلی و تقلبی به فروش می رسند. معمولا جاروبرقی تقلبی بوش قیمت مناسب تری نسبت به جاروبرقی اصلی بوش دارد. برای اینکه تشخیص دهید جاروبرقی اصلی بوش است یا تقلبی، می توانید مدل جاروبرقی را در گوگل جستجو کنید و به وب سایت اصلی بوش مراجعه کنید اگر مدلی که پیش روی شماست در سایت اصلی بوش موجود باشد یعنی مدل اصلی است اما بهتر است به جزئیات محصول و ظاهر آن هم دقت کنید. این مدل یکی از مدل های پرفروش و پرطرفدار  این برند است که بسیار معروف است و طول عمر آن بسیار بالاست. قدرت این جاروبرقی ۲۴۰۰ وات است و مکش بالایی دارد. در صورت تمایل برای خرید جاروبرقی بوش، می توانید لیست قیمت جاروبرقی را در بریم خرید مشاهده کنید و طبق بودجه ای که در نظر دارید خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

اگر تجربه خرید و استفاده از جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 را دارید می توانید در قسمت نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا از تجربه شما عزیزان استفاده کنیم.