جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW چه ویژگی هایی دارد؟

562
مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW-B5 - بریم خرید

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW

جاروشارژی ها به صورت دستی و عصایی تولید می شوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. جاروشارژی های دستی به دلیل ابعاد کم و سایز جمع و جوری که دارند طرفداران زیادی دارند و برای تمیز کردن تمام نقاط غیر قابل دسترس خانه و… استفاده می شوند حتی از جاروشارژی های دستی برای تمیز کردن خودرو و… هم استفاده می کنند. برخی از جاروشارژی ها هم به صورت عصایی یا دسته دار هستند این نوع جاروشارژی ها دسته ای بلند دارند که تمیز کردن سطوح مختلف را برای شما امکان پذیر می کنند. دسته بلند این نوع جاروشارژی ها برای کسانی که کمر درد دارند بسیار مناسب است چون بدون نیاز به خم شدن می توانند جارو کنند. جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW یکی از جاروشارژی های دو در یک بلک اند دکر است که به صورت دو در یک تولید می شود یعنی تمام قابلیت های جاروشارژی های دستی و عصایی را در اختیار شما می گذارد و با یک بار هزینه می توانید دو جاروشارژی به صورت همزمان داشته باشید. در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید، تمام مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW را به صورت کامل برای شما عزیزان شرح دادیم و لینک خرید این محصول را برای شما قرار دادیم تا قیمت آن را در تمام فروشگاه های اینترنتی مشاهده کنید و خرید خود را از ارزان ترین فروشنده با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهید.

برای مشاهده قیمت جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و قیمت این جاروشارژی را در تمام فروشگاه های اینترنتی مشاهده و مقایسه کنید.

مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل  SVB520JW

این جاروشارژی یکی از پرفروش ترین جاروشارژی های بلک اند دکر است که همانطور که گفته شد دو در یک است یعنی هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی یا بی سیم قابل استفاده است بنابراین با کمک آن می توانید سطوح مختلف و غیر قابل دسترس را هم تمیز کنید.

جاروشارژی ۵۲۰ black&decker موتوری بسیار قوی دارد و قدرت مکش آن بسیار بالاست یعنی به راحتی تمام ذرات ریز و گرد و خاک و ذراتی که از دهانه جاروشارژی عبور کند را جمع می کند. توان مکش این جاروشارژی ۳۶ وات است و قدرت نسبتا بالایی دارد.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW - بریم خرید

فن خنک کننده موتور جاروشارژی ۵۲۰jw بلک اند دکر

این جاروشارژی یک فن خنک کننده برای خنک کردن موتور دستگاه و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور دستگاه دارد تا از آسیب دیدن موتور جاروشارژی جلوگیری کند و طول عمر دستگاه را بیشتر کند.

جاروشارژی ۵۲۰ بلک اند دکر علاوه بر فن خنک کننده، یک فیوز حرارتی برای جلوگیری از گرمای بیش از حد موتور هم دارد.

فیلتر قابل شستشو

فلیتر جاروشارژی بلک اند دکر مدل ۵۲۰ قابلیت شستشو دارد و از ورود گرد و خاک و ذرات ریز به داخل موتور جاروشارژی جلوگیری می کند تا عمر دستگاه بیشتر شود و با جذب گرد و غبار موتور جاروشارژی آسیب نبیند. فیلتراسیون این محصول دو لایه است و از ورود ۹۹ درصد ذرات به داخل موتور جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی پرفروش ترین جاروشارژی هایBlack & Decker

باتری جاروشارژی SVB520JW black&decker

باتری این جاروشارژی از نوع لیتیوم یونی است، ۱۸ ولت است و بازدهی بالایی دارد. این نوع باتری ها در جاروشارژی ها شارژدهی بالایی دارند و مدت زمان بیشتری می توانند شارژ را نگه دارند. باتری این دستگاه طی ۴ ساعت به صورت کامل شارژ می شود و بعد از هر بار شارژ کامل حدود ۲۰ دقیقه به صورت مداوم امکان شارژدهی دارد.  ظرفیت این باتری ۳۶ میلی آمپر است و شارژ را به خوبی در خود نگه می دارد.

طراحی ارگونومیک

طراحی بدنه این محصول به صورت ارگونومیک انجام شده و امکان حمل و نقل و جابجایی و استفاده از آن بسیار راحت است و احساس خستگی نمی کنید.

سری قابل تعویض

این محصول چند سری قابل تعویض دارد که تمیزکاری و نظافت را برای شما راحت تر می کند. با کمک نازل برس دار و درزگیر این جاروشارژی می توانید نقاط دلخواه خود را به راحتی تمیز کنید.

سایر امکانات جارو شارژی بلک اند دکر مدل  SVB520JW

این محصول یک آداپتور و پایه شارژ دارد که برای شارژ شدن کامل دستگاه می توانید از آن استفاده کنید و باتری جاروشارژی را شارژ کنید تا به صورت بی سیم از آن استفاده کنید و شارژ کامل داشته باشد. همچنین امکان اتصال به دیوار دارد که امکان اتصال به دیوار را برای شما فراهم می کند بنابراین برای نگهداری آن نیاز به فضای زیادی ندارید و اگر فضا کم است می توانید آن را به دیوار وصل کنید.

ظرفیت مخزن این جاروشارژی حدود ۰٫۵ لیتر است که حجم نسبتا خوبی است چون برای تمیز کردن زباله های ریز و گرد و خاک مناسب است.

سخن پایانی

در این مقاله از تیم تولید محتوای بریم خرید درباره مزایا و مشخصات جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW صحبت کردیم و اطلاعات کلی درباره ویژگی ها و قابلیت های این محصول در اختیار شما قرار دادیم. در صورتی که قصد خرید جاروشارژی دارید می توانید به وب سایت بریم خرید مراجعه کنید و لیست قیمت جاروشارژی در تمام فروشگاه های اینترنتی را مشاهده و مقایسه کنید و پس از انتخاب جاروشارژی موردنظرتان خرید خود را از ارزان ترین فروشنده انجام دهید.

در صورتی که تجربه ای از سایت بریم خرید دارید یا از جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVB520JW تا به حال استفاده کردید، تجربه خود را در این زمینه با ما د ر بخش نظرات به اشتراک بگذارید.